lampa philips

Ανάκληση λαμπτήρων MASTER LED bulb D 12W E27 / B22 πραγματοποιείται από τη PHILIPS, όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Η εταιρεία PHILIPS αποσύρει από την αγορά και ανακαλεί για λόγους ασφαλείας τους λαμπτήρες με τα εξής χαρακτηριστικά: Τύπος λαμπτήρα: - MLED12/E27/WW. Κωδικός GPC / 12NC: 929000182402. Κωδικός EOC: 872790093448900 - MLED12/B22/W27D. Κωδικός GPC / 12NC: 929000182502. Κωδικός EOC: 872790093450200.

Το ζήτημα ασφαλείας αφορά σε ενδεχόμενη διαρροή ρεύματος, η οποία είναι δυνατό να εκδηλωθεί μετά την έναρξη λειτουργίας του λαμπτήρα, με πιθανό αποτέλεσμα ο λαμπτήρας να γίνει ρευματοφόρος και, σε περίπτωση επαφής, να προκαλέσει ηλεκτροπληξία.

Η ανάκληση επηρεάζει συγκεκριμένες παρτίδες παραγωγής των λαμπτήρων και ειδικότερα την παραγωγή των μηνών Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου 2012. Η Philips έχει εντοπίσει το πρόβλημα, έχει διορθώσει την παραγωγή και έχει σταματήσει τη διακίνηση των συγκεκριμένων παρτίδων.

Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η PHILIPS ΕΛΛΑΣ ΑΕΒΕ καλούν τους καταναλωτές που έχουν στη κατοχή τους λαμπτήρες MASTER LED bulb D 12W E27 / B22 να σταματήσουν να τους χρησιμοποιούν αμέσως και να επικοινωνήσουν με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας στο τηλέφωνο 00800 3122 1280, προκειμένου να τους δοθούν οδηγίες για την αντικατάσταση/ επιστροφή των προϊόντων...

ikea

Στην ανάκληση φλιτζανιού LYDA (με κωδικό 30203379) προχωράει η εταιρεία ΙΚΕΑ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου.

Οπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η εταιρεία ΙΚΕΑ, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης φλιτζανιού LYDA (κωδικός: 30203379).

Η ανάκληση στην Ελλάδα αφορά 2218 τεμάχια. Τα συγκεκριμένα φλιτζάνια μπορεί να σπάσουν όταν γεμίζονται με ζεστό υγρό και κατ' επέκταση να προκαλέσουν έγκαυμα.

Η IKEA παγκοσμίως έλαβε είκοσι αναφορές πελατών για τα φλιτζάνια LYDA που έσπασαν κατά τη χρήση. Σε δέκα από αυτά τα περιστατικά προκλήθηκε και τραυματισμός.

Στο πλαίσιο της ανάκλησης, η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και η IKEA καλούν τους καταναλωτές, που έχουν στη κατοχή τους κάποιο φλιτζάνι LYDA, να σταματήσουν να το χρησιμοποιούν αμέσως και να επιστρέψουν το προϊόν πίσω στο Τμήμα Αλλαγών και Επιστροφών σε οποιοδήποτε κατάστημα ΙΚΕΑ, όπου και θα λάβουν πίσω τα χρήματά τους.

ημερησια

laiki agora

Απεργία διαρκείας, από την Τετάρτη 8 Μαΐου 2013, εξήγγειλε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πωλητών Λαϊκών Αγορών, έως ότου ανατραπεί ο νέος νόμος που αλλάζει το καθεστώς αδειοδότησης των Επαγγελματιών Πωλητών Λαϊκών Αγορών.

Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, η αλλαγή αυτή καταργεί την ισοβιότητα της άδειας και εισάγει την ισχύ της για τρία χρόνια και, στη συνέχεια, τη διεκδίκηση εναπαναδειοδότησης των πωλητών, μαζί με τους υπόλοιπους που αιτούνται αδείας. Ουσιαστικά, η αλλαγή καταργεί:

- Κάθε προσπάθεια εκσυγχρονισμού και ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας των πωλητών, αφού τα τρία χρόνια, δεν είναι ικανός χρόνος απόσβεσης, οποιασδήποτε επένδυσης εκ μέρους τους.

- Την υιοθέτηση και εξυπηρέτηση, οποιουδήποτε οικογενειακού και προσωπικού στόχου, αφού δεν θα γνωρίζουν, αν μετά από τρία χρόνια, θα έχουν εργασία ή όχι.

- Τη λαϊκότητα, την αμεσότητα, την ανάπτυξη προσωπικής επαφής στο πιο ζωντανό τμήμα του εμπορίου στη χώρα, αφού οι πωλητές θα εναλλάσσονται ανά τριετία.

«Έχουμε μάλιστα, την πεποίθηση ότι, σύντομα και πάντως πριν την 31/10/2014 που αυτοδικαίως λήγει η άδεια μας, θα έχουν νομοθετήσει και την είσοδο των εταιριών στον χώρο των λαϊκών αγορών, έτσι ώστε και το υπαίθριο εμπόριο να αλωθεί από τα ολιγοπώλια.

Η απεργία αποφασίστηκε διότι η όλη πολιτική, επειδή εφαρμόζεται αιφνιδιαστικά, χωρίς κανένα διάλογο, αντιδημοκρατικά καταστρέφει τις ζωές μας, τις οικογένειες μας, το παρών και το μέλλον μας, μαζί με όλα τα άλλα μέτρα» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

dei timologaria

Ρυθμίσεις των ληξιπρόθεσμων λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος ακόμη και με 40 άτοκες δόσεις, κάνει η ΔΕΗ, η οποία ανακοίνωσε το νέο πρόγραμμα διακανονισμών για τους ευάλωτους καταναλωτές και τα άτομα με μηχανική υποστήριξη.

Σύμφωνα με. την εταιρία με τους μέχρι σήμερα διακανονισμούς εξυπηρέτησε τα τελευταία δύο χρόνια περισσότερους από 1 εκατομμύριο συμπολίτες οι οποίες αδυνατούσαν να αντεπεξέλθουν στην έγκυρη καταβολή των οφειλών τους.

Η ΔΕΗ για το νέο πρόγραμμα διακανονισμών προχώρησε στο διαχωρισμό των καταναλωτών σε έξι κατηγορίες με βάση το βαθμό “συνέπειας” τους στις πληρωμές:
1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς
2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς
3. Περισσότερες από μια ενσωματώσεις (απλήρωτοι λογαριασμοί) σε επόμενο λογαριασμό ή και μια αθέτηση διακανονισμού
4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών
5. Παραβίαση μετρητή μετά από αποκοπή λόγω χρέους
6. Επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις μετρητή μετά από αποκοπή ή και ρευματοκλοπή.

Έτσι, για τους ευάλωτους καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 1, 2 & 3 η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού χωρίς το ΕΕΤΗΔΕ. Έτσι. Για παράδειγμα, ένας ευάλωτος καταναλωτής που ανήκει στην κατηγορία συνέπειας 1, 2 ή 3 και έχει συνολική οφειλή €2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό €200 (χωρίς ΕΕΤΗΔΕ) θα μπορεί να το αποπληρώσει σε 40 άτοκες δόσεις των €50.

Οι ευάλωτοι καταναλωτές που ανήκουν στις κατηγορίες «συνέπειας» 4 & 5 πλέον δικαιούνται διακανονισμό με προκαταβολή 10% συν 6 άτοκες Διμηνιαίες δόσεις ή 20% προκαταβολή συν 4 άτοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Υπενθυμίζουμε πως με το προηγούμενο πρόγραμμα οι κατηγορίες 1, 2 & 3 είχαν δικαίωμα διακανονισμού σε 6, 4 & 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα, ενώ οι λιγότερο συνεπείς καταναλωτές των κατηγοριών 4 & 5 έπρεπε να καταβάλλουν 20% προκαταβολή συν 3 έντοκες διμηνιαίες δόσεις και 50% προκαταβολή συν 2 έντοκες διμηνιαίες δόσεις αντίστοιχα.

Στην κατηγορία «συνέπειας» 6 δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο πρόγραμμα και οι οφειλέτες θα πρέπει να καταβάλουν το 100% της οφειλής ή να προχωρήσουν σε διακανονισμό μετά από την καταβολή εγγυήσεων.
Δικαιούχοι είναι:
• Άτομα με Χαμηλό Εισόδημα: Άτομα που έχουν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 12.000€, προσαυξανόμενο κατά 50% στις περιπτώσεις όπου ο δικαιούχος κατοικεί μόνιμα σε νησί με πληθυσμό κάτω από 3.100 κατοίκους. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα προστατευόμενα τέκνα.

• Τρίτεκνοι: Άτομα με τρία τέκνα και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500€


• Μακροχρόνια ανέργοι: Άτομα που είναι άνεργοι για συνεχές χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των 6 μηνών, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 12.000€, προσαυξανόμενο κατά 50% στις περιπτώσεις όπου ο δικαιούχος κατοικεί μόνιμα σε νησί με πληθυσμό κάτω από 3.100 κατοίκους. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα προστατευόμενα τέκνα (δεν λαμβάνεται υπόψη το εισόδημα από μισθωτές υπηρεσίες για την περίοδο που προηγήθηκε της περιόδου ανεργίας).

• Άτομα με αναπηρία: Άτομα με αναπηρία 67% και άνω ή άτομα που τα βαρύνουν προστατευόμενα μέλη με αναπηρία 67% και άνω, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 23.500€ .

• Άτομα που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης: Άτομα που έχει ανάγκη μηχανικής υποστήριξης με χρήση ιατρικών συσκευών, η οποία παρέχεται κατ' οίκον και είναι απαραίτητη για τη ζωή του ή άτομο που το βαρύνουν προστατευόμενα μέλη που έχουν ανάγκη ενεργοβόρας μηχανικής υποστήριξης, με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα μικρότερο από το ποσό των 30.000€

Ιδιαίτερες περιπτώσεις οικιακών πελατών που δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν σύμφωνα με τις παραπάνω ρυθμίσεις, θα εξετάζονται από επιτροπές των κατά τόπους καταστημάτων ΔΕΗ – διαδικασία για την οποία το καταναλωτικό κοινό θα ενημερωθεί το επόμενο χρονικό διάστημα από τη ΔΕΗ ΑΕ.

Κατά τους χειμερινούς (Νοεμβρίου, Δεκεμβρίου, Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου, Μαρτίου) και τους καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος – Αύγουστος) δεν γίνεται διακοπή ρεύματος σε πελάτες με Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο (ΚΟΤ) και καμία διακοπή ρεύματος σε ομάδες που έχουν εξάρτηση από μηχανικά μέσα.

Η εξυπηρέτηση θα γίνεται προς το παρόν αποκλειστικά από τα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, ενώ πολύ σύντομα έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσει τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης.

Ethnos

honda

Ανάκληση οχημάτων εκτελούν τέσσερις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

* Η εταιρεία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ, αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας της Mazda στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda6. Η ανάκληση αφορά 79 οχήματα, παραγωγής από τις 14 Φεβρουαρίου 2002 έως τις 13 Απριλίου 2003, καθότι ενδέχεται να έχει αλλοιωθεί το προωθητικό υλικό στην αμπούλα του εμπρός αερόσακου συνοδηγού.

* Η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων Honda, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων μάρκας Honda, τα οποία ενδέχεται να έχουν πρόβλημα στο μηχανισμό του αερόσακου. Η ανάκληση αφορά 1.984 οχήματα, σύμφωνα με τα ακόλουθα μοντέλα και περιόδους παραγωγής:

Honda Stream, μοντέλα ετών 2001, 2002, 2003, κωδικός μοντέλου: RN1.

Honda Jazz, μοντέλα ετών 2002, 2003, κωδικοί μοντέλου: GD1, GD5.

Honda CR-V, μοντέλα ετών 2002, 2003, κωδικός μοντέλου: RD8.

Honda Civic, μοντέλα ετών 2001, 2002, 2003, κωδικοί μοντέλου: ES4, ES5, ES7.

* Η εταιρεία ΛΑΪΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., γενική αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Peugeot στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Peugeot μοντέλο 208. Η ανάκληση αφορά 679 οχήματα, από τα οποία τα 613 έχουν διατεθεί σε πελάτες, με αριθμούς πλαισίου από VF3 CC8HR0 CT050798 έως VF3 CCHMW0 DT001255. Στα οχήματα υπάρχει πιθανότητα ανεπαρκούς ασφάλισης της ασφάλειας κατά την περιστροφή των παξιμαδιών των πλημνών των πίσω τροχών.

* Η εταιρεία ΜΑΝ, μέσω των αντιπροσώπων της στην Ελλάδα, εκτελεί το κάτωθι πρόγραμμα: ανάκληση 81 λεωφορείων μάρκας NEOPLAN και 55 λεωφορείων μάρκας ΜΑΝ, διαφόρων τύπων, στα οποία δύναται να παρουσιαστεί διαρροή λαδιού στο καπάκι της κυλινδροκεφαλής σε περίπτωση βλάβης του κινητήρα.

Σε ακραίες, μεμονωμένες περιπτώσεις μπορεί να προκύψει κίνδυνος πυρκαγιάς, αν το εξερχόμενο λάδι φτάσει σε μέρη του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων.

ενετ

augapasxa

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής του ΕΦΕΤ, κατά τη διενέργεια δειγματοληψιών βάσει του Έκτακτου Ελέγχου Ασφάλειας και Ποιότητας Τροφίμων που αφορούσε στις βαφές αυγών ενόψει του Πάσχα και σε συνεργασία με το Γενικό Χημείο του Κράτους, προέβη σε δειγματοληψία βαφών για αυγά.

Ελήφθη δείγμα χύδην φυσικής βαφής αυγών, ριζάρι, Radix Cut, με την ίδια εμπορική ονομασία, αριθμό παρτίδας LOT 11190 και ημερομηνία λήξης 31.12.2014. Το εν λόγω προϊόν προέρχεται από το Ιράν, διακινείται στην Ελλάδα από την εταιρεία Αλεξόπουλος Αλ. & ΣΙΑ Ο.Ε., που εδρεύει τέρμα Αγ. Μαρίνης 19300 στον Ασπρόπυργο και ελήφθη από την επιχείρηση Αφοι Παντ. Χατζηγεωργίου Ο.Ε., Ευριπίδου 37 Αθήνα.

Η συγκεκριμένη χρωστική χαρακτηρίστηκε ως ΜΗ ΚΑΝΟΝΙΚΗ & ΜΗ ΑΣΦΑΛΗΣ διότι προέρχεται από φυτό για το οποίο δεν υπάρχει ιστορικό ασφαλούς χρήσης ως τροφίμου και δεν συμπεριλαμβάνεται στις επιτρεπόμενες χρωστικές για τη διακοσμητική χρώση των κελυφών των αυγών.

Ο Ε.Φ.Ε.Τ. απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση του συνόλου του εν λόγω προϊόντος και η διαδικασία ελέγχου είναι σε εξέλιξη.

Ο οργανισμός καλεί τους καταναλωτές να μην χρησιμοποιήσουν τη βαφή αυτή για τον παραδοσιακό στολισμό των πασχαλινών αυγών.

zougla

troxaio nissan

Το Ιαπωνικό υπουργείο Μεταφορών προχθές ανακοίνωσε ότι ανακαλεί από όλες τις χώρες του κόσμου περισσότερα από τρία εκατομμύρια ελαττωματικά αυτοκίνητα Toyota, Nissan και Mazda που κατασκευάστηκαν την περίοδο 2000-2004, γιατί έχουν ελαττωματικούς αερόσακους.

Ένας νέος άνθρωπος από την Ερμιονίδα δεν πρόλαβε την ανάκληση. Έχασε τη ζωή του το 2005 γιατί, όπως καταγγέλλει ο πατέρας του, οι αερόσακοι δεν άνοιξαν κατά τη πρόσκρουση του αυτοκινήτου του.

Όπως καταγγέλλει ο Γιώργος Παπακώστας, πατέρας του θύματος, το 2005 σε μια βόλτα o 24χρονος τότε Μπάμπης έδωσε σε έναν φίλο του να οδηγήσει το αυτοκίνητο και εκείνος έκατσε στη θέση του συνοδηγού. Ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια στροφή και το όχημα συγκρούστηκε σε έναν τοίχο.

«Οι αερόσακοι δεν άνοιξαν. Ούτε του οδηγού, ούτε του συνοδηγού. Το άλλο το παιδί τραυματίστηκε, ο γιος μου όμως, που ήταν και πολύ ψηλός, χτύπησε με το κεφάλι του στο παρμπρίζ και σκοτώθηκε ακαριαία».

Η εταιρεία που κατασκευάζει τους αερόσακους είναι η Takata Corporation. Ο Γιώργος Παπακώστας που διάβασε την είδηση της ανάκλησης, θυμήθηκε τις φωτογραφίες που είχε τραβήξει από τον τόπο του δυστυχήματος. Τότε ο ίδιος είχε «ξηλώσει» το τιμόνι για να διαπιστώσει τι είχε συμβεί με τους αερόσακους. Πρώην πιλότος της πολιτικής αεροπορίας, εμπειρογνώμονας που διερεύνησε πολλά ατυχήματα μικρών αεροσκαφών, έχει, όπως μας λέει «έντονη παρατηρητικότητα και δυνατή μνήμη».

Θυμήθηκε λοιπόν το εξάρτημα από το οποίο ξεκινούσε η τοποθέτηση των αερόσακων. Αριστερά αναγράφεται το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας: «ΤΑΚΑΤΑ».

«Αν δεν διαπίστωναν το ελάττωμα με 12 χρονια καθυστέρηση, τώρα το παιδί μου θα ζούσε» μας λέει απαρηγόρητος.
Ο Γιώργος Παπακώστας νωρίς το πρωί επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων από την οποία ο γιος του είχε αγοράσει το ΙΧ.

«Μου είπαν να τους πάω την άδεια κυκλοφορίας για να τη στείλουν στην Ιαπωνία και να διερευνηθεί αν πρόκειται για κάποιο από τα ελαττωματικά μοντέλα. Νομίζω πως ο θάνατος του γιου μου επιβεβαιώνει με τον χειρότερο τρόπο ότι ακριβώς περί αυτού πρόκειται».

Περισσότερα Άρθρα...