deh kosmos

Αυξήσεις στα τιμολόγιά της ετοιμάζει η ΔΕΗ, οι οποίες θα επηρεάσουν περισσότερες από δύο εκατομμύρια παροχές. Παράλληλα αναμένονται μειώσεις σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και σε κοινόχρηστους χώρους πολυκατοικιών και γραφείων.

Από τις 25 Ιουλίου τίθενται σε εφαρμογή οι υψηλότερες χρεώσεις Ειδικότερα, οι αυξήσεις αφορούν καταναλώσεις έως 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο και σύμφωνα με την εταιρεία θα ισχύσουν από τις 25 Ιουλίου, καθώς καταργείται η κλίμακα οικιακής χρέωσης για καταναλώσεις έως 800 kWh ανά τετράμηνο και ενσωματώνεται στην επόμενη κλίμακα χρέωσης, γεγονός που οδηγεί σε μεσοσταθμική αύξηση 11,1%, «η οποία σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνά το 11,5% και αφορά μόνο στην κατηγορία αυτή και στο σύνολο του λογαριασμού» όπως επισημαίνει η ΔΕΗ.

Ενδεικτικά, η αύξηση αντιστοιχεί στο σύνολο του λογαριασμού σε 1,9 ευρώ/μήνα για κατανάλωση 400 kWh το τετράμηνο και 3,8 ευρώ/μήνα για κατανάλωση 800 kWh το τετράμηνο.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία της ΔΕΗ, στην κατηγορία καταναλώσεων από 1 έως 800 κιλοβατώρες (kWh) υπάρχουν περίπου 2.160.000 παροχές που αφορούν στην πλειονότητα εξοχικές και δεύτερες κατοικίες. Οι επερχόμενες αυξήσεις δεν επηρεάζουν τις μεγαλύτερες καταναλώσεις άνω των 800 kWh, ούτε και τα νοικοκυριά που έχουν ενταχθεί στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο.

Σημειώνεται ότι για τις περιπτώσεις πρώτης κατοικίας με κατανάλωση μικρότερη από 800 κιλοβατώρες, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν μια απλή αίτηση προκειμένου να εξεταστεί εάν πληρούν τους όρους ένταξης στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της Πολιτείας.

Επιπλέον, έρχονται μειώσεις στα τιμολόγια περίπου 1,4 εκατομμύρια καταναλωτών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις (γραφεία, μικρά εμπορικά καταστήματα, φούρνοι, εργαστήρια, μικρές βιοτεχνίες, συνεργεία, επιχειρήσεις μεσαίου μεγέθους, κτίρια γραφείων, μεγάλα καταστήματα, μεσαίου μεγέθους βιοτεχνίες, λοιπές παραγωγικές μονάδες κλπ) καθώς και κοινόχρηστους χώρους.

Διευκρινίζεται ότι:

•    Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ21, για τη μεγάλη πλειονότητα των επαγγελματιών, περιλαμβανομένων και των κοινόχρηστων χώρων, η μεσοσταθμική μείωση είναι 3,4% στο σύνολο του λογαριασμού. Ενδεικτικά, για εμπορικό πελάτη με κατανάλωση 2.000 kWh το τετράμηνο, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 3,7ευρώ/μήνα.

•    Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ22, η μεσοσταθμική μείωση είναι 1% στο σύνολο του λογαριασμού. Ενδεικτικά, για εμπορικό πελάτη με τριφασική παροχή και μηνιαία κατανάλωση 7.000 kWh, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 11,6ευρώ/μήνα.

•    Στο επαγγελματικό τιμολόγιο Γ23, η μεσοσταθμική μείωση είναι 2,2% στο σύνολο του λογαριασμού. Ενδεικτικά, για εμπορικό πελάτη με μονοφασική παροχή και κατανάλωση το τετράμηνο 2.750 kWh την ημέρα και 2.250 kWh τη νύχτα, η μείωση στο σύνολο του λογαριασμού ανέρχεται σε περίπου 6 ευρώ /μήνα.

enet

suzuki1

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Suzuki τύπου Wagon R+ στα οποία ενδέχεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες ο αερόσακος του οδηγού να μην λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές εκτελεί η Σφακιανάκης ΑΕΒΕ σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου.

Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η ανάκληση αφορά 1.938 οχήματα με ημερομηνία ταξινόμησης από το Φεβρουάριο του 2002 μέχρι τον Νοέμβριο του 2004.

Όπως αναφέρεται, σε τυχόν εμπρόσθια σύγκρουση και στην περίπτωση όπου θα έπρεπε να ενεργοποιηθούν και οι δύο αερόσακοι, οδηγού και συνοδηγού, ενδέχεται ο αερόσακος του οδηγού να μην λειτουργήσει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων SUZUKI σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Μέχρι να ξεκινήσει η διαθεσιμότητα των απαιτούμενων ανταλλακτικών, οι καταναλωτές θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ο αερόσακος είναι μια συμπληρωματική προστατευτική διάταξη και είναι εξαιρετικά σημαντικό να δένουν την ζώνη ασφαλείας κάθε φορά που οδηγούν το αυτοκίνητο.

ploio-epibibasi

Οι τουρίστες-καταναλωτές έχουν δικαιώματα, υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) και υπενθυμίζει στους καταναλωτές τα βασικά δικαιώματά τους όταν ταξιδεύουν με πλοίο.

1. Ακύρωση του εισιτηρίου από τον επιβάτη

Σε περίπτωση ακύρωσης του εισιτηρίου σας, δικαιούστε να σας επιστραφεί μέχρι και 100% το πόσο της αρχικής τιμής, ανάλογα με το χρόνο ακύρωσής του. Συγκεκριμένα, έως 12 ώρες το ποσό επιστροφής είναι 50%, έως 7 ημέρες 75%, έως 14 ημέρες 100% και σημειώνεται ότι ανεξάρτητα από τον χρόνο ειδοποίησης, το 100% του εισιτηρίου επιστρέφεται όταν υπάρχουν αποδεδειγμένοι λόγοι ανώτερης βίας.

Ακόμη, στις παραπάνω περιπτώσεις ακύρωσης επιστρέφονται οι κρατήσεις υπέρ τρίτων και ο ΦΠΑ, και εάν δεν ταξιδέψετε λόγω δική σας ευθύνης, χάνετε το εισιτήριο.

2. Ακύρωση ταξιδιού

Με υπαιτιότητα της εταιρείας ο επιβάτης δικαιούται να λάβει πλήρη αποζημίωση ή άλλες αντισταθμιστικές παροχές κατ' επιλογή του εφόσον: Δεν ενημερώθηκε μία εβδομάδα πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου ή δεν ενημερώθηκε τουλάχιστον 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση και δεν προωθήθηκε με άλλο μέσο στον προορισμό του εντός 12 ωρών από την προγραμματισμένη αναχώρηση του ακυρωθέντος δρομολογίου.

Λόγω βλάβης ή ζημίας του πλοίου ο επιβάτης δικαιούται: Να ενημερωθεί εγκαίρως και εφόσον συμφωνήσει να προωθηθεί στον προορισμό του με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας εντός 24 ωρών ή να υπαναχωρήσει και να του επιστραφεί το αντίτιμο του εισιτηρίου. Εφόσον δεν προωθηθεί στον προορισμό του ή δεν υπαναχωρήσει, δικαιούται να του χορηγηθεί από την εταιρεία τροφή και κατάλυμα στο πλοίο ή σε ξενοδοχείο, εφόσον είναι αναγκαία η διανυκτέρευση. Να λάβει χρηματική αποζημίωση διπλάσιας της τιμής εισιτηρίου επιβάτη, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθηθεί στον προορισμό του εντός 24 ωρών.

3. Καθυστέρηση του πλοίου

- Καθυστέρηση Αναχώρησης: Σε περίπτωση καθυστέρησης αναχώρησης του πλοίου για πάνω από 90 λεπτά από την προγραμματισμένη ώρα, λόγω υπαιτιότητας του μεταφορέα, ο επιβάτης δικαιούται: να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να του καταβληθεί ως αποζημίωση το αντίτιμο του εισιτηρίου επιβάτη και οχήματος (εάν υπάρχει) ή να του παρασχεθεί πλήρη κάλυψη των εξόδων διατροφής και διαμονής μέχρις ότου αναχωρήσει το πλοίο. Να λάβει αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με το μέγεθος του χρόνου καθυστέρησης. Να λάβει αποζημίωση διπλάσια της τιμής εισιτηρίου επιβάτη καθώς και επιστροφή της τιμής εισιτηρίου του οχήματος, εφόσον με υπαιτιότητα της εταιρείας δεν προωθήθηκε στον προορισμό του εντός 24 ωρών από τον προγραμματισμένο απόπλου.

- Καθυστέρηση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού: Σε περίπτωση καθυστέρησης του πλοίου λόγω βλάβης ή ζημιάς του ή υπαιτιότητας της εταιρείας δικαιούται: Να υπαναχωρήσει και να επιστραφεί η τιμή του εισιτηρίου που αναλογεί για το υπόλοιπο της διαδρομής ή να συνεχίσει το ταξίδι του και να λάβει αποζημίωση 25%-50% επί της τιμής του εισιτηρίου ανάλογα με το μέγεθος του χρόνου καθυστέρησης.

- Διακοπή του ταξιδίου: Σε περίπτωση που διακοπεί το ταξίδι σε ενδιάμεσο λιμάνι εξαιτίας βλάβης ή ζημιάς του πλοίου και εφόσον δεν προωθήθηκε στον προορισμό του και δεν άσκησε το δικαίωμα της υπαναχώρησης, ο επιβάτης δικαιούται: Να του χορηγηθεί τροφή και κατάλυμα, καθ' όλο το χρόνο αναμονής του μέχρι τη συνέχιση του ταξιδίου ή να λάβει αποζημίωση διπλάσια του ναύλου ή άλλη αντισταθμιστική παροχή μετά από συμφωνία με την εταιρεία.

- Απώλεια πλοίου Ανταπόκρισης: Σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ματαιωθεί το ταξίδι και ο επιβάτης χάσει την ανταπόκριση για την συνέχιση του θαλάσσιου ταξιδιού, τότε δικαιούται: να προωθηθεί με τον προσφορότερο τρόπο στον τελικό προορισμό του με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, αφού πρώτα όμως έχει ενημερώσει την εταιρεία για την ανταπόκρισή του. Nα του προσφερθεί τροφή και διαμονή στο λιμάνι της ανταπόκρισης, με μέριμνα και δαπάνη της εταιρείας, όταν αναγκάζεται να αναχωρήσει την επόμενη ημέρα.

4. Οι τιμές στις καντίνες των πλοίων

Οι επιβάτες που μετακινούνται με πλοία εσωτερικών γραμμών μπορούν να αγοράζουν από τα κυλικεία των πλοίων τα παρακάτω προϊόντα, στις ακόλουθες προκαθορισμένες τιμές:

-Εμφιαλωμένο νερό 0.50l (εγχώριο ή μη, εντός ή εκτός ψυγείου) 0.35 ευρώ.

-Εμφιαλωμένο νερό 0.75l (εγχώριο ή μη, εντός ή εκτός ψυγείου) 0.50 ευρώ.

-Τοστ με ζαμπόν και τυρί ή σάντουιτς με ζαμπόν και τυρί (ψημένο ή άψητο) 1.35 ευρώ.

-Τοστ με τυρί ή σάντουιτς με τυρί (ψημένο ή άψητο) 1.15 ευρώ.

-Καφές ελληνικός μονός 1.20 ευρώ.

-Καφές γαλλικός φίλτρου μονός 1.20 ευρώ.

-Καφές εσπρέσο μονός (ζεστός ή κρύος) 1.35 ευρώ.

-Καφές στιγμιαίος μονός - τύπου φραπέ κ.λπ. (ζεστός ή κρύος) 1.20 ευρώ.

-Τσάι (ζεστό ή κρύο) 1.20 ευρώ.

- Πρέπει να υπάρχουν ανηρτημένοι τιμοκατάλογοι σε εμφανή σημεία, στους οποίους θα αναγράφονται με ευκρίνεια όλα τα προς πώληση προϊόντα και οι τιμές τους .

- Ο καταναλωτής πρέπει να λαμβάνει απόδειξη ταμειακής μηχανής και να ελέγχει τις αναγραφόμενες τιμές με αυτές των τιμοκαταλόγων

5. Παράπονα-καταγγελία

Για περισσότερες πληροφορίες και για καταγγελίες οι επιβάτες μπορούν να απευθύνονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην ΕΚΠΟΙΖΩ.

thinkpad lenovo

H Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ανακοινώνει ότι, η εταιρεία Lenovo Technology B.V., μέσω του υποκαταστήματός της στην Ελλάδα και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και αντικατάστασης μπαταριών λιθίου - ιόντων για ορισμένα επαγγελματικά notebooks ThinkPad, όπως αναφέρεται παρακάτω, καθώς υπάρχει κίνδυνος υπερθέρμανσης και ανάφλεξης των μπαταριών.

Οι επηρεαζόμενες μπαταρίες διανεμήθηκαν παγκοσμίως μεταξύ Οκτωβρίου 2010 και Απριλίου 2011 μαζί με καινούργια notebooks ή ως ανταλλακτικά στα κάτωθι μοντέλα notebooks:

  • ThinkPad T410, T420, T510, W510, X100E, X120E, X200, X201, X201s Series
  • Edge 11, Edge 13, and Edge 14 Series
  • Option P/Ns 43R9255, 51J0500, 57Y4186, 57Y4564, 57Y4565, 57Y4625, 57Y4559, 43R9254, 0A36277

και μπορεί να είναι τύπου 3, 4, 6 ή 9 κυψελών (cell). 

Ειδικότερα στην Ελλάδα η ανάκληση αφορά συνολικά 324 τεμάχια από μπαταρίες notebooks και μπαταρίες ως ανταλλακτικά των ThinkPad X201 ‐ 9cell, ThinkPad X201 ‐ 6cell, Edge 14 – 9 cell, Edge 13 - 6 cell και ThinkPad T410 ‐ 9cell.

Η Lenovo έχει ήδη προβεί σε ενημέρωση της μεγάλης πλειοψηφίας των πελατών - οι οποίοι είναι εταιρείες και επηρεάζονται από την ανάκληση, με απευθείας επικοινωνία προς τα κεντρικά τους.

Μέχρι σήμερα στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Η Lenovo διαθέτει πληροφορίες σχετικά με την με την ανάκληση μπαταριών και δωρεάν αντικατάστασή τους στο τμήμα υποστήριξης της ιστοσελίδας της στις διευθύνσεις www.lenovo.com/batteryprogram2014 και http://support.lenovo.com/en_GR/product-andparts/detail.page?DocID=HF004122, προκειμένου να ενημερωθούν οι καταναλωτές. 

Στις παραπάνω ιστοσελίδες παρέχεται αυτοματοποιημένη εφαρμογή ελέγχου του συστήματος (ΝΒ), με την οποία ο χρήστης μπορεί να διαπιστώσει αν το συγκεκριμένο σύστημα με το οποίο μπαίνει στο διαδίκτυο επηρεάζεται από την ανάκληση. 

Η ίδια αυτοματοποιημένη εφαρμογή διατίθεται και για έλεγχο σε σύστημα χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο.

Η Lenovo συστήνει στους καταναλωτές, τα συστήματα των οποίων επηρεάζονται από την ανάκληση, να απενεργοποιήσουν το σύστημα τους και να το λειτουργούν συνδεδεμένο με τροφοδοσία ρεύματος (χωρίς μπαταρία) ώσπου να παραλάβουν την νέα μπαταρία.

epoli

paralia

Σε μια προσπάθεια να τονώσουν την εγχώρια τουριστική ζήτηση πολλά τουριστικά γραφεία έχουν ξεκινήσει δελεαστικές προσφορές , που απευθύνονται αποκλειστικά σε Έλληνες τουρίστες.

Ο Νικόλας Κελαηδίτης μέλος των εν Ελλάδι τουριστικών πρακτόρων (HATTA), υπογράμμισε ότι οι επιχειρηματίες του κλάδου αντιλαμβάνονται τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ελληνική οικογένεια και για τον λόγο αυτό προσπαθούν να διαθέτουν ευέλικτα τουριστικά πακέτα.

Έτσι, ο Έλληνας τουρίστας θα μπορεί να «αγοράσει» υπηρεσίες που μέχρι πρότινος απολάμβανε ο αλλοδαπός τουρίστας για περιοχές όπως , η Χαλκιδική, η Πρέβεζα, η Πελοπόννησος, η Πιερία και άλλες.

Σε ό,τι αφορά τις τιμές των «all inclusive», ξεκινούν από 500 ευρώ την εβδομάδα για δυο άτομα σε ξενοδοχείο 3 αστέρων και περιλαμβάνουν διατροφή. Μάλιστα, , όπως ανάφερε ο κ. Κελαηδίτης, για να ξεπεραστεί ο σκόπελος των μεταφορικών, ταξιδιωτικά γραφεία ναυλώνουν τακτικά δρομολόγια με λεωφορεία προς τον συγκεκριμένο προορισμό.

Μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, ωστόσο, με τα οποία ήρθε σε επικοινωνία το ΑΠΕ-ΜΠΕ, τονίζουν ότι είναι δύσκολο να προσδιοριστεί ο αριθμός των ξενοδοχείων που αυτή την περίοδο διαθέτουν πακέτα «all inclusive» για τον εγχώριο τουρισμό, καθώς ο ξενοδόχος ανά πάσα ώρα και στιγμή μπορεί να επιλέξει με ποιο τρόπο θα πουλήσει τα δωμάτιά του.

Μάλιστα υπογραμμίστηκε ότι συνήθως τα ξενοδοχεία που πουλάνε
πακέτα «all inclusive» για ξένους επισκέπτες συνήθως δεν αποκλείουν τους ημεδαπούς από τη συγκεκριμένη επιλογή.

Είναι γεγονός, ότι σε συνθήκες οικονομικής κρίσης, γίνεται προσπάθειες για ευέλικτες μορφές πώλησης δωματίων. Τέλος, σημειώθηκε ότι μεγάλη απήχηση έχει και η πώληση δωματίων με πρωινό και ένα γεύμα την ημέρα, με τον καταναλωτή να επιλέγει ποιο θα είναι αυτό.

diodia

Ανάλογα με την απόσταση που καλύπτουν θα πληρώνουν διόδια οι οδηγοί από το τέλος του 2015, σε όλη την Ελλάδα.

Η εφαρμογή των αναλογικών διοδίων στην Εγνατία Οδό αποτέλεσε ένα από τα βασικά ζητήματα συζήτησης ανάμεσα στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και την Τρόικα. Σύμφωνα με παράγοντα του υπουργείου Μεταφορών, οι παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει των συμβάσεων, να έχουν αναλογικά διόδια παντού, ως το τέλος του 2015.

Ακόμη, επί τάπητος τέθηκε το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων για την Εγνατία Οδό, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας. Οπως δήλωσε ο ίδιος κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου, όλα κινούνται με βάση τα χρονοδιαγράμματα...

nissan-ix

Ανάκληση 1822 αυτοκινήτων από τη Nissan για αντικατάσταση αναφλεκτήρων του αερόσακου...για αντικατάσταση αναφλεκτήρων του αερόσακου...

Στην ανάκληση επιπλέον 1822 αυτοκινήτων προχωρά η NISSAN για την αντικατάσταση των αναφλεκτήρων του αερόσακου του συνοδηγού, όπως αναφέρεται σε 
ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση:

Σε συνέχεια του από 12/04/2013 Δελτίου Τύπου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή σχετικά με εκτέλεση προγράμματος ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22) από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., πληροφορούμε τους καταναλωτές ότι, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από το εργοστάσιο κατασκευής, η ανάκληση αφορά επιπλέον 1822 οχήματα. Οι περίοδοι παραγωγής αναπροσαρμόζονται ως ακολούθως:

ALMERA (N16): παραγωγή από 22/5/2001 έως 6/6/2003,

ALMERA TINO (V10): παραγωγή από 22/8/2001 έως 12/6/2003,

TERRANO II (R20): παραγωγή από 6/1/2003 έως 28/2/2004,

PATROL (Y61): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003,

X-TRAIL (T30): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003 και

PICK-UP (D22): παραγωγή από 29/5/2000 έως 24/11/2003.

Υπενθυμίζεται ότι υπάρχει περίπτωση οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού σε κάποια από τα επηρεαζόμενα αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί εκτός των εργοστασιακών προδιαγραφών.

Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να δημιουργηθεί υψηλότερη του προβλεπόμενου πίεση στο εσωτερικό του αερόσακου κατά την εκτόνωση του με πιθανό αποτέλεσμα την αποκόλληση της βάσης στήριξής του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει αντικατάσταση των αναφλεκτήρων, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση...

Περισσότερα Άρθρα...