Η υπηρεσία Google Maps εμπλουτίζεται συνεχώς με νέο πληροφοριακό υλικό που συνδέεται με γεωγραφικές συντεταγμένες. 

Πρόσφατα, ανακοίνωσε ένα νέο project, το οποίο εγκαινιάζει με το National Geographic, και θα δίνει τη δυνατότητα προβολής εξειδικευμένων χαρτών πάνω στους δικούς της χάρτες.

Το National Geographic θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα Google Maps Engine για να διαθέσει δημόσια περισσότερους από 500 ιστορικούς χάρτες, όπως για παράδειγμα ένας χάρτης της Βρετανίας στην εποχή του μεσαίωνα.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το National Geographic “Οι αναγνώστες του περιοδικού βρίσκουν συχνά στις σελίδες του χάρτες που εκτός από την εικόνα προσφέρουν και ενημερωτικά δεδομένα. Αυτοί οι χάρτες θα είναι πλέον διαθέσιμοι δωρεάν, ενώ επιπλέον σχεδιάζουμε να πουλάμε τους ίδιους χάρτες σε υψηλότερη ανάλυση, προκειμένου να στηρίξουμε τις αποστολές μας.”

onair 24

Το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο facebook γερνά!

Εννέα χρόνια έχουν περάσει από τότε που το facebook γινόταν το πιο hip μέσο επικοινωνίας για τους φοιτητές των ΗΠΑ.

Σχεδόν αμέσως ακολούθησαν οι μαθητές λυκείου που βρήκαν σε αυτό τον χώρο και τον τρόπο να τα λένε online με τους φίλους τους, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα των γονιών τους.

Σήμερα όμως η εικόνα αρχίζει να αντιστρέφεται. Μεταξύ των χρηστών, οι γκρίζοι κρόταφοι είναι πλέον συχνότεροι από τις... κοτσίδες, ενώ τα προβλήματα ακμής δίνουν σταδιακά τη θέση τους στις ρυτίδες και το... μπότοξ. Ολα δείχνουν ότι το γιγαντιαίο κοινωνικό δίκτυο γερνά!

Μπορεί το δημιούργημα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να κρατά τον θρόνο των social media και να παραμένει μια υπερδύναμη για το internet, τόσο από άποψη οικονομικών μεγεθών όσο και από άποψη ισχύος και επιρροής, ωστόσο ούτε αυτό καταφέρνει να ξεφύγει από τον πανδαμάτορα χρόνο. Οσο περνά ο καιρός, το facebook μεγαλώνει σε ηλικία και μαζί του μεγαλώνουν και οι χρήστες του, μεταξύ των οποίων οι μαθητές και οι φοιτητές αποτελούν πλέον μικρή μειοψηφία.

Οι έρευνες δείχνουν ότι ο «βασιλιάς» των κοινωνικών δικτύων γίνεται όλο και λιγότερο ελκυστικός για τις μικρές ηλικίες. Αντίθετα, οι χρήστες που έχουν πατήσει προ πολλού τα πρώτα «-άντα» αυξάνονται και πληθύνονται, με αποτέλεσμα ο μέσος όρος ηλικίας τους να είναι από τους υψηλότερους στον χώρο των social media. Οι αναλυτές των τεκταινομένων στον παγκόσμιο ιστό αποδίδουν το φαινόμενο αυτό σε διάφορους λόγους. Εκεί που συμφωνούν όλοι είναι ότι το facebook έπαψε να είναι αρκετά «cool» για τους νέους, από τη στιγμή που κατακλύστηκε από τους... μπαμπάδες και τις μαμάδες τους.

Ειδικά για τους εφήβους, το να επικοινωνούν με τους φίλους τους υπό το διαδικτυακό βλέμμα των μεγάλων είναι σαν να πηγαίνουν σε ένα πάρτι και να αντικρίζουν τους γονείς τους στρογγυλοκαθισμένους στους καναπέδες. Με άλλα λόγια, οι ειδικοί θεωρούν ότι το facebook γίνεται λιγότερο δημοφιλές στις μικρές ηλικίες, επειδή είναι πολύ αγαπητό στις μεγαλύτερες.

Τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρία για το τρίτο τρίμηνο του 2013 ήταν παραπάνω από καλά. Τα έσοδα παρουσίασαν αύξηση 60% σε σχέση με το περσινό τρίμηνο και έφτασαν τα 2,02 δισ. δολάρια, ενώ πολύ καλά πήγαν και τα κέρδη, που διαμορφώθηκαν σε 425.000.000 δολάρια για το ίδιο χρονικό διάστημα.

Το μόνο που φάνηκε να προβληματίζει τον οικονομικό διευθυντή του facebook, Ντέιβιντ Εμπερσμαν, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων είναι η στάση της νεολαίας. «Είδαμε μια μείωση στους (σ.σ.: εφήβους) ημερήσιους χρήστες (σ.σ.: κατά τη διάρκεια του τριμήνου) και ιδιαίτερα στους νεότερους εφήβους» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Εμπερσμαν που έσπευσε πάντως να δηλώσει ότι ο συνολικός αριθμός των εφήβων με προφίλ στο δίκτυο παραμένει σταθερός.

«Αυτό δεν είναι καινούργιο πρόβλημα, αλλά φαίνεται να χειροτερεύει για το facebook, που αρχικά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί φοιτητές» σχολιάζει σε online άρθρο του το περιοδικό «Computerworld» και προσθέτει: «Με 1,2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα και 874.000.000 χρήστες μέσω κινητών, το facebook τα πηγαίνει καλά με χρήστες που έχουν περισσότερο γκρίζα μαλλιά και αντιρυτιδικές κρέμες, παρά κόμμωση Τζάστιν Μπίμπερ και προϊόντα καταπολέμησης ακμής».

Το ίδιο δημοσίευμα φιλοξενεί σχόλιο του αναλυτή Μπράιαν Μπλάου της εταιρίας Gartner, που αναφέρει ότι οι έφηβοι έχουν την τάση να μη θέλουν να «κυκλοφορούν» στα ίδια μέρη με τους γονείς τους. Ο Μπλάου χαρακτηρίζει την κάμψη της δημοτικότητας του facebook στις μικρές ηλικίες ως αποτέλεσμα του ενδιαφέροντος των εφήβων για άλλα δίκτυα, σε συνδυασμό με μια υγιή δόση να μη θέλουν να είναι τόσο κοντά με τους γονείς τους.

Πάντως ο ίδιος αναλυτής επισημαίνει ότι το facebook δεν είναι από τις εταιρίες που θα κάτσουν με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς έχει ένα παρελθόν γεμάτο καινοτομίες που το οδήγησαν στην κορυφή. «Με τον καιρό θα αναπτύξει νέα προϊόντα που θα είναι ελκυστικά για τις διαφορετικές δημογραφικές ομάδες» τονίζει.

Μια πρώτη αντίδραση από πλευράς facebook εκδηλώθηκε στα μέσα Οκτωβρίου, όταν ανακοίνωσε τη χαλάρωση των κανόνων που αφορούν την ιδιωτικότητα των εφήβων. Με βάση τους παλιούς κανονισμούς, οι χρήστες ηλικίας 13-17 ετών μπορούσαν να μοιραστούν status updates, εικόνες και βίντεο μόνο με τους φίλους τους και τους φίλους των φίλων τους. Πλέον έχουν την επιλογή να ποστάρουν δημόσια, αν θέλουν.


Αριθμοί για την Ελλάδα

Το φαινόμενο να ενδίδει στο facebook το πιο ώριμο κοινό παρατηρείται έντονα από το 2012 και στην Ελλάδα. Ετσι, ενώ η «πρωταγωνίστρια» ηλικιακή ομάδα είναι αυτή των 25-34 ετών, έρευνες αποδεικνύουν ότι τα άτομα ηλικίας 35-44 ετών συνεισφέρουν σημαντικά τον τελευταίο χρόνο στη γενικότερη αύξηση των Ελλήνων χρηστών του facebook, που συνολικά ξεπερνούν τα 4.500.000.

Επικαιροποιημένα στοιχεία του κέντρου social times in (με τελευταίο δείγμα τον περασμένο Σεπτέμβριο) δείχνουν ότι προφίλ στην Ελλάδα έχουν περίπου 820.000 άτομα από 35 έως 45 ετών, η επόμενη ηλικιακή ομάδα (45-55 ετών) μετρά περίπου 350.000 χρήστες, ενώ γύρω στους 200.000 είναι οι χρήστες από 55 έως 65 ετών. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο ωστόσο είναι πως 90.000 Ελληνες που έχουν προφίλ στο facebook είναι ηλικίας άνω των 65!

Στα 40,5 έτη ο μέσος όρος ηλικίας

Πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία για τη δημογραφική εικόνα των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα social media δίνει η έρευνα που πραγματοποίησε πέρυσι στις Ηνωμένες Πολιτείες η Pingdom. Οι αναλυτές της εταιρίας επιχείρησαν να σκιαγραφήσουν τους χρήστες 24 μεγάλων κοινωνικών δικτύων και online κοινοτήτων.

Οπως προέκυψε, η μέση ηλικία των χρηστών του facebook είναι η τρίτη υψηλότερη μεταξύ όλων των δικτύων της έρευνας. Σύμφωνα με την Pingdom, μεγαλύτερους σε ηλικία χρήστες έχουν μόνο το linkedIn και το yelp, γεγονός αναμενόμενο, αφού τα τελευταία έχουν καθαρά επαγγελματικό-χρηστικό χαρακτήρα.

Ειδικότερα, η έρευνα έδειξε ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες όλων των social media είναι από 25 έως 44 ετών, με μέσο όρο ηλικίας τα 36,9 έτη. Από κει και πέρα όμως παρατηρούνται πολύ σημαντικές διαφορές μεταξύ των χρηστών των επιμέρους δικτύων.

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι εκείνοι του linkedIn, με μέσο όρο ηλικίας τα 44,2 έτη και ακολουθούν εκείνοι του yelp με 42,2. Εκεί κοντά βρίσκουμε και τους χρήστες του facebook, που έχουν αφήσει πίσω τους τα 30 και έχουν πλέον μέσο όρο ηλικίας τα 40,5 χρόνια! Σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, δύο στους τρεις χρήστες του facebook (65%) είναι άνω των 35 ετών, ενώ λιγότεροι από δύο στους δέκα (18%) είναι έως 24 χρόνων. Εκτός από το facebook, οι χρήστες άνω των 35 υπερτερούν επίσης στο twitter (55%), στο pinterest (63%) και φυσικά στο linkedIn (79%). Στον αντίποδα βρίσκονται το orkut και το deviantART, όπου οι άνω των 35 δεν υπερβαίνουν το 17% και το 31%, αντίστοιχα.

espresso

Έναν νέο πιο αποτελεσματικό τρόπο για την παρακολούθηση των συνηθείων μας και την παροχή καλύτερα στοχευμένων διαφημίσεων σχεδιάζει να υιοθετήσει η Facebook μέσα από την παρακολούθηση του κέρσορα του ποντικιού μας.


Με άλλα λόγια, το κοινωνικό δίκτυο θα καταγράφει πού ακριβώς και για πόση ώρα εστιάζουν περισσότερο οι χρήστες, σε ποιες διαφημίσεις επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους ή πόση ώρα σκέφτονται πριν κάνουν κλικ σε μια διαφήμιση.

Με τη νέα μέθοδο παρακολούθησης το Facebook θα μπορεί να αναλύει καλύτερα τους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις του και να προσαρμόζει αναλόγως τη θέση που εμφανίζονται.

Αυτή τη στιγμή τα δεδομένα που καταγράφει το Facebook χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: τα δημογραφικά, δηλαδή γενικές πληροφορίες για τον κάθε χρήστη που δεν αφορούν το κοινωνικό δίκτυο (εθνικότητα, τόπος διαμονής, ηλικία, φύλο κ.ο.κ.) και τα συμπεριφοράς, δηλαδή τα likes, σχόλια και shares που κάνει, οι αλληλεπιδράσεις με τους φίλους του κ.α.

Την ίδια ώρα η Facebook παραδέχτηκε ότι η κίνηση του κοινωνικού δικτύου έχει αρχίσει πράγματι να μειώνεται στους εφήβους, μια εξομολόγηση που προκάλεσε πτώση της μετοχής της κατά $0.60.

techgear

Αυτές είναι οι πρώτες πληροφορίες μας για την ακινησία στην οποία έχει περιέλθει το facebook εδώ και λίγα λεπτά...

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα- web service status tracker Downrightnow, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο παρουσιάζει δυσλειτουργία (likely service disruption). Μέχρι τώρα δεν έχουν υπάρξει σχόλια από πλευράς του Facebook.

Απόπειρα ενημέρωσης του status οδηγεί σε εμφάνιση μηνύματος σφάλματος: «Λόγω προβλήματος, δεν ενημερώθηκε η κατάστασή σας. Δοκιμάστε ξανά σε λίγα λεπτά». Αντίστοιχα μηνύματα σφάλματος παρουσιάζονται και σε απόπειρες υποβολής σχολίων ή πατήματος του κουμπιού «like».

Αδύνατο είναι το status update (ενημέρωση κατάστασης) στο Facebook αυτή τη στιγμή, για λόγους οι οποίοι δεν έχουν γνωστοποιηθεί ακόμα. Επίσης, παρουσιάζονται προβλήματα και στα likes, καθώς και στην υποβολή σχολίων.

Αν και τα προβλήματα στα status updates δεν είναι και πάρα πολύ σπάνια, επί της προκειμένης το ενδεχομένως να είναι παγκόσμιο, καθώς, σύμφωνα με το Mashable, δοκιμές από διάφορες διευθύνσεις ΙΡ είχαν ως αποτέλεσμα την εμφάνιση του ίδιου μηνύματος. 

Χρησιμοποιώντας φθηνά και ευρέως διαθέσιμα υλικά, νεαροί ερευνητές από το πανεπιστήμιο Ντιουκ των Ηνωμένων Πολιτειών κατόρθωσαν να αναπτύξουν μια συσκευή που, όπως υποστηρίζουν, εκμεταλλεύεται τα σήματα των μικροκυμάτων που διαφεύγουν από διάφορες πηγές μετατρέποντάς τα σε χρήσιμο ηλεκτρικό ρεύμα.

Λένε μάλιστα ότι η αποδοτικότητα της συσκευής τους μπορεί να συγκριθεί με αυτήν των ηλιακών πάνελ. «Στόχος μας ήταν η μεγαλύτερη δυνατή αποδοτικότητα που θα μπορούσαμε να πετύχουμε», λέει ο Άλεν Χοκς, μέλος της ερευνητικής ομάδας.

«Αρχικά πετυχαίναμε μόνο 6-10%, όμως με το νέο μας σχέδιο βελτιώσαμε δραματικά τη μετατροπή σε 37%, ποσοστό συγκρίσιμο με αυτό που επιτυγχάνεται στις ηλιακές κυψέλες.»

Προς το παρόν η συσκευή, η οποία βασίζεται σε μια σειρά αγωγών συνδεδεμένων σε έναν πίνακα κυκλωμάτων, χρησιμοποιείται για τη φόρτιση μικρών ηλεκτρονικών συσκευών, όμως οι φοιτητές ευελπιστούν ότι η τεχνολογία τους θα μπορούσε να προσαρμοστεί έτσι ώστε να αιχμαλωτίζει ενέργεια από routers, πύργους κινητής τηλεφωνίας ή ακόμη και δορυφόρους, ενώ σταδιακά θα αυξάνεται και η αποδοτικότητά της.

«Είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουμε αυτό το σχέδιο για πολλές διαφορετικές συχνότητες και μορφές ενέργειας, ανάμεσά τους δονήσεις και ηχητική ενέργεια», εξηγεί ο Αλεξάντερ Κάτκο, ο οποίος ανέπτυξε τη συσκευή σε συνεργασία με το Χοκς. «Μέχρι στιγμής, πολλές εργασίες πάνω στα μετα-υλικά ήταν θεωρητικές, όμως εμείς δείχνουμε ότι με λίγη δουλειά τα υλικά αυτά μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμα για εφαρμογές που απευθύνονται στον καταναλωτή».

Οι νεαροί ερευνητές, οι οποίοι δημοσιεύουν τα αποτελέσματα της μελέτης τους στη διαδικτυακή έκδοση της επιθεώρησης Applied Physics Letters, οραματίζονται την ενσωμάτωση της τεχνολογίας τους στα κινητά τηλέφωνα επιτρέποντας την ασύρματη φόρτισή τους όταν δεν χρησιμοποιούνται ή ακόμη και στις οροφές σπιτιών για την εκμετάλλευση των σημάτων που διαφεύγουν από τα WiFi.

Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε η Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εύη Χριστοφιλοπούλου, για το ζήτημα της χρήσης Ψηφιακών Υπογραφών και την ηλεκτρονική διακίνηση της πληροφορίας με τους Γενικούς Γραμματείς και τους Διευθυντές Πληροφορικής των Υπουργείων τα οποία διακινούν μεγάλο όγκο διαβαθμισμένων εγγράφων.

Στόχος των συναντήσεων είναι ο συντονισμός των ενεργειών και η επιτάχυνση των διαδικασιών για την εφαρμογή των Ψηφιακών Υπογραφών σε όλο το Δημόσιο.

Η κυρία Χριστοφιλοπούλου ζητάει τη δέσμευση των Υπουργείων ότι θα τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των Ψηφιακών Υπογραφών στο σύνολο του δημόσιου τομέα. Όπως τόνισε, η αξιοποίηση της Ψηφιακής Υπογραφής, που βρίσκεται σε εξέλιξη, επιτρέπει στη Δημόσια Διοίκηση να ανταποκρίνεται με αποτελεσματικότερο τρόπο στην παροχή ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε πολίτες και επιχειρήσεις. Ταυτόχρονα, ελαχιστοποιεί την παραγωγή έντυπου υλικού, οδηγεί στη δραστική μείωση των λειτουργικών εξόδων στο δημόσιο τομέα, ενώ σημαντικό είναι και το περιβαλλοντικό όφελος.

Είναι ενδεικτικό ότι μόνο από τον περιορισμό της χρήσης χαρτιού και τη διακίνηση εγγράφων, υπολογίζεται ότι, σε ετήσια βάση, θα εξοικονομηθεί ποσό της τάξης των 500.000.000 ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, η κυρία Χριστοφιλοπούλου ζήτησε από την Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής (ΥΑΠ) του ΥΔΜΗΔ να συνεργαστεί στενά με τα υπουργεία, προκειμένου να συγκροτηθεί σύστημα παρακολούθησης της εξοικονόμησης πόρων από την εφαρμογή των Ψηφιακών Υπογραφών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) από το Δεκέμβριο του 2012, έχουν επιμορφωθεί 1.959 στελέχη της δημόσιας διοίκησης.

Στο πλαίσιο των χρονοδιαγραμμάτων που τέθηκαν θα πρέπει οι κεντρικές υπηρεσίες των Υπουργείων μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου 2013 να έχουν ολοκληρώσει την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων στις διαδικασίες - υπηρεσίες που έχουν επιλεγεί κατά προτεραιότητα, ενώ μέχρι τις 30 Ιουνίου 2014 θα πρέπει να έχουν προβεί στην εφαρμογή των Ψηφιακών Υπογραφών σε όλο το δημόσιο τομέα.

Τα ίδια χρονοδιαγράμματα, μετατοπισμένα κατά 4 μήνες, ισχύουν για Περιφέρειες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Δήμους σε μεγάλα αστικά κέντρα, Ανεξάρτητες Αρχές, ΟΑΕΔ - Επιθεώρηση Εργασίας, μεγάλα Ασφαλιστικά Ταμεία, καθώς και συγκεκριμένες διευθύνσεις Περιφερειών, Δήμων, ή Αποκεντρωμένων Διοικήσεων ή φορέων, οι οποίοι εμπλέκονται στη διεκπεραίωση συχνά ζητούμενων υπηρεσιών από τους πολίτες, όπως π.χ. η Πυροσβεστική Υπηρεσία.

Η Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εύη Χριστοφιλοπούλου, αφού ευχαρίστησε όλους για την συμμετοχή και την συνεργασία τους, δήλωσε:

«Σταθερή βούληση της Κυβέρνησης είναι να εφαρμοστεί η χρήση των Ψηφιακών Υπογραφών στο σύνολο του δημόσιου τομέα. Αποδίδουμε ιδιαίτερη σημασία στην καθολική χρήση των Ψηφιακών Υπογραφών και την ηλεκτρονική διακίνηση της πληροφορίας στις Δημόσιες Υπηρεσίες. Στόχος είναι να απλοποιήσουμε τις διαδικασίες διεκπεραίωσης διοικητικών εγγράφων, να ελαχιστοποιήσουμε τη διακίνηση έντυπου υλικού και να εξοικονομήσουμε χρόνο και χρήμα. Το δίκτυο συντονισμού των δράσεων για τις Ψηφιακές Υπογραφές πρέπει να λειτουργήσει ως αποτελεσματικός δίαυλος επικοινωνίας, παρακολούθησης και επίλυσης των όποιων προβλημάτων ανακύπτουν». 

 

Τι είναι η Ψηφιακή Υπογραφή

Η Ψηφιακή Υπογραφή είναι ένα μαθηματικό σύστημα που χρησιμοποιείται για την απόδειξη της γνησιότητας ενός ψηφιακού μηνύματος ή εγγράφου. Μια έγκυρη ψηφιακή υπογραφή δίνει στον παραλήπτη την πιστοποίηση ότι το μήνυμα που δημιουργήθηκε ανήκει στον αποστολέα που το υπέγραψε ψηφιακά και ότι δεν αλλοιώθηκε-παραποιήθηκε κατά την μεταφορά. 

Σε μερικές χώρες όπως τις ΗΠΑ και κάποιες χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης, οι ψηφιακές υπογραφές έχουν και νομική υπόσταση. Οι ψηφιακές υπογραφές σε ψηφιακά έγγραφα είναι παρόμοιες με τις αντίστοιχες χειρόγραφες υπογραφές σε έντυπα έγγραφα. Όταν οι ψηφιακές υπογραφές υλοποιούνται - εφαρμόζονται σωστά (με χρήση ασφαλών κρυπτογραφικών αλγορίθμων), είναι πολύ δυσκολότερο να πλαστογραφηθούν σε σχέση με τις αντίστοιχες χειρόγραφες. Επίσης το φυσικό πρόσωπο που ψηφιακά υπογράφει το ψηφιακό έγγραφο δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν το υπόγραψε (όσο το ιδιωτικό κλειδί που χρησιμοποίησε δεν υποκλάπηκε). Κάποιες υλοποιήσεις των ψηφιακών υπογραφών προσθέτουν και την ημερομηνία υπογραφής του εγγράφου, ώστε και τον ιδιωτικό κλειδί να υποκλαπεί, η ψηφιακή υπογραφή να είναι έγκυρη.

Η ψηφιακή υπογραφή μπορεί να προστεθεί σε οποιαδήποτε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,έγγραφα, μηνύματα που στέλνονται στο Διαδίκτυο κλπ. Πολλοί οργανισμοί υιοθετούν την χρήση των ψηφιακών υπογραφών ώστε να αποφεύγεται η αποστολή τυπωμένων εγγράφων (επικυρωμένα με χρήση σφραγίδων και υπογραφών).

Τέλος στους κρυμμένους χρήστες θα βάλει το facebook, καθώς η επιλογή να μην εμφανίζεται το προφίλ ενός ατόμου κατά την αναζήτηση του ονόματός του, πρόκειται να καταργηθεί.

Μέχρι σήμερα, εάν κάποιος που διατηρεί προφίλ δεν επιθυμούσε να εμφανίζεται κατά την αναζήτησή του από άλλους χρήστες, η πληκτρολόγηση του ονόματός του στην μηχανή αναζήτησης του facebook δεν απέφερε κάποιο αποτέλεσμα.

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες, θα ξεκινήσει η σταδιακή κατάργηση της απόκρυψης του προφίλ από τους χρήστες που την έχουν ενεργοποιημένη, ενώ θα σταλεί και σχετικό μήνυμα ειδοποίησης ότι η ρύθμιση πρόκειται να καταργηθεί.

Περισσότερα Άρθρα...