basileiou ithopoios

Ο “σκληρός” Ταξίαρχος Θεοχάρης που όλοι αγαπήσαμε μέσα από το “Καλημέρα Ζωή” τους τελευταίους μήνες έδωσε δύσκολη μάχη και τελικά άφησε την τελευταία του πνοή στα 66 χρόνια του, γεμίζοντας θλίψη τα αγαπημένα του πρόσωπα.

Οι τελευταίοι μήνες ήταν δύσκολοι τόσο για εκείνον όσο και για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Πάντα όμως είχε στο πλευρό του, την σύζυγό του και τα παιδιά του Βασίλη και Ιουλιέτα. Αλλά και όλους τους φίλους από το θέατρο και την τηλεόραση που τον επισκέπτονταν στο νοσοκομείο.

Μετά από νοσηλεία τριών μηνών μάλιστα, ο αγαπητός ηθοποιός έδειχνε να τα πηγαίνει πολύ καλύτερα, πήρε εξιτήριο και γύρισε στο σπίτι του στη Σαλαμίνα...

“Το παλεύω. Θέλω να πιστεύω πως είμαι όπως νιώθω. Δηλαδή καλά”, είχε πει λίγο μετά την έξοδο από το νοσοκομείο, υπογραμμίζοντας: “Η αισιοδοξία και οι ελπίδες πεθαίνουν τελευταίες”.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Κι έτσι έγινε... Τιςτελευταίες μέρες της ζωής του της πέρασε χαμογελαστός με την οικογένειά του. Λίγο πριν το χαμό του μάλιστα, παρόλο που ήταν καταβεβλημένος από την ασθένεια, έκανε και εκδρομή με την γυναίκα του και φωτογραφήθηκε στην αγκαλιά της...

capitl contri

Στο εισαγγελικό μικροσκόπιο έχουν μπει εδώ και μήνες τα capital controls που επιβλήθηκαν το Ιούνιο του 2015, κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης της χώρας με τους εταίρους, με επικεφαλής τον πρώην υπουργό Οικονομικών Γιάννη Βαρουφάκη.

Η έρευνα ξεκίνησε μυστικά με αφορμή αναφορές πολιτών, οι οποίοι προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, καταγγέλλοντας ότι λόγω των περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων περιήλθαν σε οικονομική δυσπραγία, αφού δεν μπορούσαν να έχουν ούτε τα αναγκαία.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εισαγγελικός λειτουργός που διενεργεί την έρευνα, μελετά ακόμη και το ενδεχόμενο διάπραξης σειράς κακουργηματικών πράξεων, όπως του αδικήματος της «εσχάτης προδοσίας».

Από το εισαγγελικό γραφείο έχουν ήδη περάσει δεκάδες μάρτυρες, πολίτες αλλά και οικονομολόγοι, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν στο ερώτημα αν οι περιορισμοί «επιβλήθηκαν εξ ανάγκης». Παράλληλα, ο εισαγγελέας συγκεντρώνει σχετικά έγραφα, από αρμόδιες αρχές, στην προσπάθεια του να ρίξει φως στην υπόθεση.

Εισαγγελικές αλλά και δικαστικές πήγες πάντως εκτιμούν ότι ο η έρευνα θα "σκοντάψει" σε ευθύνες μελών της κυβέρνησης, οπότε αμελλητί η δικογραφία πρέπει να κλείσει και να διαβιβαστεί στη βουλή, μόνη αρμόδια να κρίνει εάν θα διερευνήσει περαιτέρω την υπόθεση.

Εκεί, με την αντιπολίτευση να έχει κατ επανάληψη μιλήσει για ανάγκη διερεύνησης της υποθεσης, επαφίεται πλεον στην κυβέρνηση αν θα προχωρήσει σε εξεταστική ή προανακριτή επιτροπή , ή θα επιλέξει να οδηγήσει την υποθεση στο αρχείο με ό,τι αυτό θα συνεπάγεται για την ίδια. 

 

lazopoulosf

Με τον Λάκη Λαζόπουλο τα... βάζει σε συνέντευξή του στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω» ο στιχουργός και ραδιοφωνικός παραγωγός Ποσειδώνας Γιαννόπουλος λέγοντας πως δεν θα έπρεπε να έχει τα «μούτρα να ξαναβγεί στην τηλεόραση».

«Ο Λάκης Λαζόπουλος δικαίως έχει κατηγορηθεί για προπαγάνδα της κυβέρνησης. Τα λεφτά που κλαίω πιο πολύ στη ζωή μου, είναι τα λεφτά που πλήρωνα στο παρελθόν για να βλέπω παραστάσεις του Λάκη Λαζόπουλου.

Δεν με έχει απογοητεύσει πιο πολύ άνθρωπος. Τον έβλεπα στο Τσαντίρι, από το '10 και μετά δεν πίστευα αυτά που έλεγε το στόμα του. Που έφτασα εγώ μια πολυαγαπημένη μου θεία να τη βλέπω και να μην την αναγνωρίζω γιατί έβλεπε κάθε εβδομάδα Λαζόπουλο και της είχε καεί ο εγκέφαλος, ότι μόνο ό,τι λέει ο Λαζόπουλος είναι αλήθεια.

Δεν του το συγχωρώ με τίποτα και πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έχει μούτρα να ξαναβγεί στην τηλεόραση» αναφέρει ο Ποσειδώνας Γιαννόπουλος.

ourlife

barkoulis syzygos

Με μια συγκινητική ανάρτηση στο facebook η Μαρία Μπάρκουλη αποχαιρέτησε τον αγαπημένο της σύζυγο Ανδρέα Μπάρκουλη, που πέθανε σήμερα σε ηλικία 80 ετών.

«Καλό ταξίδι αγάπη μου....καλή αντάμωση ψυχή μου....έφυγες μέσα στο φως....μέσα στην αγάπη...χάιδεψες το χέρι του αδελφού σου....τέσσερις ανάσες.....και....ΤΕΛΟΣ».

Ο Ανδρέας Μπάρκουλης, έφυγε σήμερα από τη ζωή στο νοσοκομείο «Αγία Όλγα», λίγες ημέρες αφότου είχε κλείσει τα 80 του χρόνια. Ο αγαπημένος ηθοποιός, γνωστός και από το σλόγκαν «Κορίτσια ο Μπάρκουλης», έφυγε έπειτα από μακρά νοσηλεία, αντιμετωπίζοντας τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα υγείας με εισαγωγές σε νοσοκομεία.

Χθες το βράδυ η υγεία του επιδεινώθηκε ενώ πριν λίγες μέρες είχε βγει από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου παρέμενε εξαιτίας της σοβαρής λοίμωξης του αναπνευστικού και της καρδιακής ανεπάρκειας που τον ταλαιπωρούσε.

Γεννημένος στον Πειραιά στις 4 Αυγούστου του 1936, ο Ανδρέας Μπάρκουλης σπούδασε υποκριτική στη σχολή του Κώστα Μιχαηλίδη κι απέκτησε άδεια άσκησης επαγγέλματος ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο, το 1956. Πρώτη επαγγελματική εμφάνιση, την ίδια χρονιά, ήταν στο έργο του Ζ.Ανούιγ, «Κορυδαλλός» στο θέατρο «Κοτοπούλη-Ρεξ».

Από τότε και για μία εικοσαετία περίπου (έως το 1973) υπηρέτησε τα περισσότερα θεατρικά είδη (εκτός από το αρχαίο δράμα), κλασικούς, σύγχρονους -Έλληνες και ξένους- συγγραφείς, υπήρξε θιασάρχης και συνθιασάρχης και συνεργάστηκε με μεγάλους πρωταγωνιστές της εποχής του (Ντ. Ηλιόπουλος, Β. Κύρου, Μ. Αρώνη, Χρ. Ευθυμίου, Δ. Παπαγιαννόπουλος, Σ. Γιούλη, Μ. Μυράτ, Γ. Φέρτης, Ξ. Καλογεροπούλου, Μ. Κοντού, Μ. Χρονοπούλου, Κ. Αναλυτή, Κ. Ρηγόπουλος, Αλ. Λαδικού κ.ά.).

Ένα μεγάλο διάστημα της ζωής του το πέρασε στις ΗΠΑ, όπου ασχολήθηκε επαγγελματικά με το τραγούδι. Όταν επέστρεψε, κατέθεσε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές ερμηνείες του.

Στη διάρκεια της σταδιοδρομίας του, μέσα σε τέσσερις δεκαετίες, εμφανίστηκε σε περίπου 80 θεατρικά έργα. Από τους σπουδαιότερους ρόλους του ήταν αυτός του «Κυρίου» του Μπ. Τσικληρόπουλου, στο θέατρο «Στοά» (1986) μαζί με το «Σλουθ» του Αν. Σάφερ (Μίλο Τιντλ) στο θέατρο «Αλάμπρα» (1988) και το «Σπίτι του σπαραγμού» του Μπ. Σω ως Έκτωρ Χασάμπαϊ (Εθνικό Θέατρο, 1983-84) . Η «Καρυδόπιτα» με την Κ. Αναλυτή στο θέατρο «Αναλυτή» ήταν από τις τελευταίες θεατρικές του εμφανίσεις, στα τέλη της δεκαετίας του ‘80, καθώς τα προβλήματα της υγείας του του στέρησαν τις δύο τελευταίες δεκαετίες την επαφή του με το «σανίδι».

Στον κινηματογράφο, από το 1957 που εμφανίστηκε στο πανί ως Δημήτρης Τουρκάκης, στην «Μαρία Πενταγιώτισσα» έως το 2001 («Αλέξανδρος και Αϊσέ») πρωταγωνίστησε ή συμμετείχε σε 115 ταινίες. Μερικές από τις ταινίες που έπαιξε ο Ανδρέας Μπάρκουλης είναι οι ακόλουθες: « Ο Μιμίκος και η Μαίρη», «Μουσίτσα», «Έγκλημα στο Κολωνάκι», «Η θεία μου, η χίπισσα», «Μια τρελή τρελή σαραντάρα», «Διακοπές στην Αίγινα», «Το τρελοκόριτσο», «Ο Θύμιος τα ‘κανε θάλασσα», «Το παραστράτημα μιας αθώας»,«Ένας βλάκας και μισός», «Η σταχτοπούτα», «Χριστίνα», «Η Χιονάτη και τα εφτά γεροντοπαλίκαρα», «Έγκλημα στην Ομόνοια», «Το δόλωμα», «Κοντσέρτο για πολυβόλα», «Ένας άφραγκος Ωνάσης», «Κρίμα το μπόι σου», «Η εφοπλιστίνα», «Μ’ αγαπάς;» κ.ά.


Και στην τηλεόραση εμφανίστηκε στις σειρές: «Οι έμποροι των εθνών» (1973), «Το δίλημμα» (1986), «Το μυστικό του Άρη Μπονσαλέντη» (1990), «Το γαλάζιο διαμάντι» (1991), «Αμαρτίες γονέων»(1993), «Ο πύργος των Μοσκώφ», «Οι θησαυροί της Βέρμαχτ», καθώς και σε παραστάσεις του «Θεάτρου της Δευτέρας». Ακόμη συμμετείχε σε ραδιοφωνικές εκπομπές και συνέχειες.

Υπήρξε ένας από τους γοητευτικότερους ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του '60. Μια κοπέλα σε μια παρέλαση στο Καλλιμάρμαρο όταν τον είδε, φώναξε: «Κορίτσια, ο Μπάρκουλης». Η ατάκα έμεινε στο πέρασμα των χρόνων, μια και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού, Μίμης Στεφανάκος, την έκανε σλόγκαν, αφού την έλεγε στο γήπεδο όταν ετοιμαζόταν να σουτάρει.

Ο ηθοποιός είχε κάνει τρεις γάμους. Ο πρώτος ήταν με την Αλέκα Στρατηγού και ο τελευταίος με την Μαίρη Μπάρκουλη, με την οποία απέκτησαν ένα γιο, τον Νικόλα.

«Ο πατέρας μου ζήτησε να δει τα εγγόνια του και τον γιο του.Τους έδωσε το χέρι του να το φιλήσουν για να πάρουν την ευχή του. Όταν έσκυψα να τον φιλήσω, μου είπε με όση δύναμη του έχει απομείνει «να με αγαπάτε τώρα που θα φύγω» και μετά έπεσε σε κώμα ξανά», ανέφερε σε δηλώσεις που δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα Freddo η κόρη του Βίκυ.

madata

 

 

yp ergasias

Την παραίτησή της υπέβαλε η γενική γραμματέας Διαχείρισης Κοινοτικών Πόρων Δήμητρα Χαλικιά και σύμφωνα με πληροφορίες θα γίνει αποδεκτή.

Η γενική γραμματέας ήρθε σε ανοικτή κόντρα με την αναπληρώτρια υπουργό Εργασίας Ράνια Αντωνοπούλου καθώς με επιστολή της προς τον Αλέξη Τσίπρα καταγγέλλει την πολιτική της προϊσταμένη για συκοφαντία, προσωπική ιδιοτέλεια, κακές επιλογές στη διαχείριση κοινοτικών χρημάτων και πολιτικές που πριμοδοτούν συγκεκριμένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Η επιστολή δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Πρώτο Θέμα” της Κυριακής και η κ. Αντωνοπούλου, με χθεσινή της ανακοίνωση, χωρίς να αναφέρεται προσωπικά στην κ. Χαλικιά, υπογραμμίζει ότι η επιλογή τροφοδότησης με ανυπόστατες, ψευδείς ή ανακριβείς πληροφορίες δημιουργεί μείζον θέμα πολιτικής δεοντολογίας, το οποίο ασφαλώς και θα αντιμετωπιστεί αποφασιστικά το αμέσως προσεχές διάστημα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το Μαξίμου είναι πλήρως ενημερωμένο και αναμένονται εξελίξεις.

• Στην επιστολή της προς τον κ. Τσίπρα η κ. Χαλικιά κάνει λόγο για προσωπική ιδιοτέλεια της υπουργού στο θέμα της διαρροής πληροφοριών για πιθανή αναβολή του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας σε 34 δήμους, λόγω ενστάσεων από το ΑΣΕΠ.

Να σημειωθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες υπήρξαν πληροφορίες (εμφανίστηκε ακόμη και δελτίο Τύπου το οποίο σε λίγα λεπτά «εξαφανίστηκε» από τον ιστότοπο του υπουργείου Εργασίας), ότι το ΑΣΕΠ κρίνει αντισυνταγματικά κάποια κριτήρια μοριοδότησης ανέργων, με αποτέλεσμα να μην ξεκινήσει το πρόγραμμα. Οι πληροφορίες διαψεύστηκαν από το υπουργείο Εργασίας, όμως η κ. Χαλικιά «παραπονιέται» στον πρωθυπουργό ότι η κ. Αντωνοπούλου τη συκοφαντεί.

• Παράλληλα βέβαια, καταγγέλλει ότι ενώ η ίδια «αντιστάθηκε στις κακές επιλογές διαχείρισης δημόσιου χρήματος», η κ. Αντωνοπούλου επιχειρεί με αυτεπιστασία, δηλαδή απευθείας αναθέσεις, να μοιράσει πολλές χιλιάδες ευρώ σε κοινωνικούς εταίρους.

• Σε αυτό το σημείο, η αναπληρώτρια υπουργός στην έγγραφη απάντησή της -τόσο προς την εφημερίδα όσο και προς την “πηγή της- επισημαίνει αφενός, ότι «αυτεπιστασία» ενός προγράμματος δεν σημαίνει απευθείας ανάθεση και αφετέρου, ότι αποτελεί εναλλακτική δυνατότητα που δίνουν ο κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου και το διαχειριστικό πλαίσιο του ΕΣΠΑ, και έχει την έγκριση της αρμόδιας για την κανονικότητα και επιλεξιμότητα των δράσεων Διαχειριστικής Αρχής, η οποία είχε και τον τελευταίο λόγο.

• Η Γενική Γραμματέας κάνει λόγο και για «άλλες πρακτικές» που πριμοδοτούν τα μεγάλα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης, τη στιγμή που η κυβέρνηση εμφανίζεται αποφασισμένη να χτυπήσει αυτή τη διαπλεκόμενη αγορά.

• Σύμφωνα με την κ. Αντωνοπούλου πάντως, πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους ότι η επαγγελματική κατάρτιση των ανέργων και η αναβάθμιση των προσόντων τους δεν θα συνεχίσει να λειτουργεί με όρους σούπερ μάρκετ, με παρελκυστικές «προσφορές» μέσω νομίμων αλλά αγοραίων πρακτικών.

Μάλιστα, η αναπληρώτρια υπουργός Εργασίας επισημαίνει ότι σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας θα τεθούν νέοι κανόνες, όχι να εξυπηρετήσει η κυβέρνηση τα όποια συμφέροντα αλλά να θέσει πλαίσιο ορθής λειτουργίας.

euro2day

ellinofreneia

«Τρέχουμε να προλάβουμε τις ομορφιές που προκαλεί στην κοινωνία, στην οικονομία και στις ζωές μας ο τυφώνας ΣΥΡΙΖΑ», δηλώνουν στην Εφημερίδα των Συντακτών ο Θύμιος Καλαμούκης και ο Αποστολής Μπαρμπαγιάννης, που ξεκινούν τη Δευτέρα τις τηλεοπτικές τους εκπομπές στον Alpha.

»Όσα χρόνια κάνουμε αυτή τη δουλειά, αν τα αφήναμε να μας επηρεάζουν, δεν θα είχαμε μια τέτοια λαμπρή καριέρα», συμπληρώνουν.

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του υπουργού Πάνου Σκουρλέτη ότι «δεν υπάρχουν επιλεκτικές σχέσεις της κυβέρνησης με κανέναν επιχειρηματία» στην ίδια εφημερίδα, τα στελέχη της εκπομπής απαντούν: «Αν κάτι φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού, είναι αυτό ακριβώς... Ο Σκουρλέτης και όσοι άλλοι τα λένε αυτά μας τρολάρουν κανονικά. Ευτυχώς ζούμε εδώ, βλέπουμε, ακούμε διαβάζουμε.

Όχι μόνο έχουν επιλεκτικές σχέσεις με νέους και παλιούς επιχειρηματίες, αλλά δεν καταφέρνουν να το κρύψουν κόλας. Είναι ανίκανοι ακόμη και στο να στήσουν μια κλασική λαμογιά. Τόσοι Πασόκοι γύρω τους, δεν ρωτάνε να μάθουν;».

Ερωτώμενοι για τη διάρκεια ζωής που δίνουν οι ίδιοι στην κυβέρνηση Τσίπρα, απαντούν: «Η κυβέρνηση Τσίπρα έχει ήδη “πεθάνει”. Ο θάνατός της σημειώθηκε πέρυσι, μια εβδομάδα μετά το δημοψήφισμα, όταν στις Βρυξέλλες δέχτηκε το Γ’ μνημόνιο. Από εκείνη τη στιγμή πέθανε».

Για την Ευρωπαϊκή Ένωση σημειώνουν: «Αυτή η Ευρώπη με την “αξία” του κέρδους στην κορυφή της, μόνο σαπίλα, καταστροφή και θάνατο μπορεί να δώσει. Όσο γρηγορότερα απαλλαγούμε από τις ψευδαισθήσεις για δημοκρατική Ευρώπη των αξιών τόσο περισσότεροι θα σωθούν».

Αναφερόμενοι στον Κυριάκο Μητσοτάκη λένε: «Για εμάς ο Κυριάκος είναι πρόσωπο ιερό, καθότι έχει υπάρξει ο νεότερος πολιτικός κρατούμενος σε αυτόν τον μαρτυρικό τόπο. Βέβαια ο Κυριάκος ήταν κρατούμενος και εξόριστος στο... Παρίσι, αλλά αυτόν δεν μειώνει το προσωπικό του δράμα και την ηρωική του δράση. Οι κακουχίες που πέρασε τότε έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στον ψυχισμό του και νομίζουμε ότι αξίζει να αποζημιωθεί με μια καρέκλα στο Μαξίμου»...

efsyn, topontiki

di kaprio mykonos
 
Νέο βίντεο είδε το φως της δημοσιότητας από τον ξέφρενο χορό του Leonardo Di Caprio, στη συναυλία του Αντώνη Ρέμου και των «Gipsy Kings», στο Nammos στην Ψαρρού. Όταν το γνωστό συγκρότημα, ερμήνευσε το τραγούδι «Volare», ο χολιγουντιανός σταρ έδωσε έναν ξέφρενο χορό.

Στα πλάνα που εξασφάλισε το Mykonos Live Tv, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός φαίνεται να χορεύει με ένα τσιγάρο στο στόμα. Δίπλα του, ήταν η νέα συντροφός του, Nina Agdal που επίσης διασκέδασε με τις διαχρονικές επιτυχίες του συγκροτήματος. 

dicaprio mykon

Στο τέλος του τραγουδιού, ο σταρ του Χόλιγουντ και το μοντέλο, άρχισαν να χοροπηδούν και να γελούν.                               

Αν και θα περίμενε κανείς να κάτσουν σε ένα από τα πρώτα τραπέζια, οι δύο τους προτίμησαν να μείνουν όρθιοι στις πίσω σειρές.

Ο 41χρονος ηθοποιός φορούσε την τραγιάσκα- σήμα κατατεθέν του- για να αποφύγει τα αδιάκριτα βλέμματα. Βέβαια, όσο περνούσε η ώρα και οι ρυθμοί ανέβαιναν, φάνηκε ότι δεν τον απασχολούσε αν θα περνούσε απαρατήρητος.

Πυροτεχνήματα, σαμπάνιες και καλλονές στη συναυλία του Αντώνη Ρέμου

Για έβδομη συνεχή χρονιά ο Αντώνης Ρέμος επέστρεψε στο νησί των ανέμων και «τάραξε» τα νερά της διασκέδασης. Ο Έλληνας τραγουδιστής τα έδωσε όλα επάνω στο stage που είχε στηθεί στο Nammos, στην Ψαρρού και τραγούδησε μέχρι το πρωί.
 
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, πυροτεχνήματα «φώτιζαν» τον ουρανό, η σαμπάνια έρεε άφθονη και ο κόσμος χόρευε και τραγουδούσε τις επιτυχίες του τραγουδιστή. Ανάμεσά στον  κόσμο, αιθέριες υπάρξεις που αναστάτωταν με τα λικνίσματα τους, τον ανδρικό πληθυσμό.

Περισσότερα Άρθρα...