pagota

Στη δέσμευση 5.212 κιλών παγωτού και 120 κιλών επιδόρπιων γιαουρτιών, προχώρησαν ελεγκτές τροφίμων της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, έπειτα από αιφνιδιαστικό έλεγχο, σε ψυκτική εγκατάσταση στην περιοχή του Ρέντη.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, η ποσότητα παγωτού είχε ελλιπή σήμανση επί της συσκευασίας, καθώς δεν αναγραφόταν τα κύρια συστατικά του προϊόντος.

Επίσης, στο επιδόρπιο γιαουρτιού δεν αναγραφόταν η ημερομηνίας παραγωγής επί της συσκευασίας.

Τα συγκεκριμένα τρόφιμα παραμένουν δεσμευμένα και δεν επιτρέπεται η διάθεσή τους στην αγορά με ευθύνη του ιδιοκτήτη, μέχρι την οριστική λήψη απόφασης για την τύχη τους.

psomi

Ελέγχους για την εφαρμογή της διάταξης που προβλέπει υποχρεωτική ζύγιση του ψωμιού και επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες, αναγγέλλει το υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

Η σχετική διάταξη που περιλαμβάνεται στον νόμο 4254/2014 προβλέπει υποχρεωτική ζύγιση του ψωμιού παρουσία του πελάτη καθώς και υποχρεωτική αναγραφή της τιμής ανά κιλό στον άρτο και τα αρτοπαρασκευάσματα.

«Η σχετική διάταξη, επισημαίνει το ΥΠΑΑΝ, ψηφίστηκε, προκειμένου να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για τη σχέση της ποσότητας του πωλούμενου άρτου με το καταβαλλόμενο τίμημα».

Τονίζει ακόμη ότι σε πρόσφατη επικοινωνία με την Ομοσπονδία Αρτοποιών Ελλάδος κατέστη για μία ακόμη φορά σαφές ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί χωρίς παρεκκλίσεις και για τον σκοπό αυτόν οι αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή θα ξεκινήσουν άμεσα ελέγχους και εφόσον διαπιστωθούν παραβάσεις θα επιβληθούν κυρώσεις.

Το υπουργείο καλεί τέλος τους καταναλωτές να ζητούν τη ζύγιση, ώστε να αξιοποιούν το δικαίωμά τους να πληρώνουν το ακριβές αντίτιμο για την ποσότητα του άρτου που αγοράζουν και σε περίπτωση που διαπιστώνουν άρνηση ζύγισης εκ μέρους του πωλητή, να απευθύνονται στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (τηλ.1520) για τις σχετικές καταγγελίες.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

laiki agora

Κλειστές επ΄αόριστον θα είναι από την ερχόμενη Δευτέρα, 28 Απριλίου οι λαϊκές αγορές όλης της χώρας, καθώς οι παραγωγοί κήρυξαν απεργία διαρκείας αντιδρώντας στις αλλαγές που προωθεί το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Οπως καταγγέλουν οι παραγωγοί, το νέο σχέδιο νόμου για τις λαϊκές αγορές και το Υπαίθριο Εμπόριο κατατέθηκε εσπευσμένα στις 17/04/2014 προς ψήφιση στη Βουλή, δίχως διάλογο και χωρίς ενημέρωση.

Χθες Τετάρτη, αντιπροσωπεία της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Παραγωγών Λαϊκών Αγορών, θέλοντας να εκφράσει τις αντιρρήσεις της στις επιχειρούμενες αλλαγές συναντήθηκε με τον Υφυπουργό Ανάπτυξης κ. Σκορδά αλλά δε βρέθηκε λύση.

Συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό την κοινωνική δράση του το "Εθελοντικό Κοινωνικό Κίνημα Ελληνικού-Αργυρούπολης (ΕΚΚΕΑ)", που ίδρυσε πριν τρία χρόνια ο υποψήφιος δήμαρχχος Ελληνικού-Αργυρούπολης, κ. Γιάννης Κωνσταντάτος, ο πρώτος σε όλη την Αττική που έφερε στο Δήμο Ελληνικού-Αργυρούπολης το λεγόμενο "κίνημα της πατάτας".

Αξίζει να σημειωθεί, ότι η παράταξη του κ. Γιάννη Κωνσταντάτου, "ΕΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΗ", είναι η μοναδική παράταξη αξιωματικής αντιπολίτευσης μεταξύ όλων των δήμων της χώρας που λειτουργεί ανελλειπώς με αποκλειστικά δικά της μέσα και πόρους τέτοιου είδους καταναλωτικό κίνημα, όπως το Ε.Κ.Κ.Ε.Α. που αξίζει να έχει τη στήριξη όλων των πολιτών.  

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΧΩΡΙΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Κ.Κ.Ε.Α.

ekkea 4 2014

LIDL

Σε διευκρινίσεις αναφορικά με τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών, σχετικά με την τιμή και τις ποσότητες της πασχαλινής προσφοράς νωπού αρνιού, που διαθέτει η Lidl Hellas στα καταστήματά της, προχώρησε η εταιρεία.

Η Lidl Hellas αναφέρει στην ανακοίνωσή της τα εξής: «Την παρούσα εβδομάδα, η Lidl Hellas διαθέτει στα καταστήματά της σε προσφορά διαφόρους κωδικούς συσκευασμένου νωπού αρνιού. Συνολικά, η Lidl Hellas έχει προγραμματίσει να διαθέσει περίπου 190.000 κιλά νωπό αρνί στην ελληνική αγορά.

Η ποσότητα αυτή είναι περίπου 14 φορές μεγαλύτερη, σε σχέση με τις ποσότητες που είχε διαθέσει πέρυσι στην ελληνική αγορά, την αντίστοιχη περίοδο.

Ο προγραμματισμός έχει γίνει με τέτοιον τρόπο, ώστε τα καταστήματα να μπορούν να προβαίνουν από 13/4 μέχρι 19/4 σε πολλαπλές παραγγελίες/προμήθειες.

Τα συγκεκριμένα προϊόντα προέρχονται από πιστοποιημένο Έλληνα προμηθευτή. Οι διαδικασίες, που ακολουθούνται κατά την παραγωγική διαδικασία, υπάγονται σε αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Τα αποτελέσματα αυτών επιβεβαιώνουν την άριστη ποιότητα του εμπορεύματος.

Η αποδοχή στα συγκεκριμένα προϊόντα στις αρχές της εβδομάδας ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας. Σας ζητούμε συγγνώμη για όποια αναστάτωση προκλήθηκε κατά την προσφορά των συγκεκριμένων προϊόντων».

elies mazoma

ΕΙΝΑΙ το ελαιόλαδο το χρυσάφι της ελληνικής γης; Φυσικά, αρκεί κάποιοι ν' αντιληφθούν ότι πρέπει να πωλείται σε συσκευασία π ου ταιριάζει σε χρυσάφι, αντί για κάρβουνο...

Η ιστορία της Αμαλίας Γιαννακοπούλου, που κατάγεται από τη Νέα Κορώνη Μεσσηνίας και του Γιώργου Γεροσταθόπουλου, που γεννήθηκε στην Αθήνα αλλά κατάγεται απ' τον Πόρο και τον Παρνασσό και ζει μόνιμα στη Ζυρίχη, είναι τρανή απόδειξη ότι οι φιλίες μπορούν να γράψουν επιχειρηματική ιστορία.

Εξι χρόνια μετά την πρώτη είσοδο των «Ελαιώνων Μεσσηνίας» στην αγορά κι ενώ έχει μεσολαβήσει η οικονομική κρίση, που έχει τσακίσει τα νοικοκυριά, η εταιρεία αντριεύει και θεριεύει, βάζοντας λιθαράκι για το επώνυμο ελληνικό ελαιόλαδο στο εξωτερικό. Το ελαιόλαδό τους ξεχωρίζει, γιατί και είναι ποιοτικό και... φαίνεται.

Η οικογένεια Γιαννακοπούλου είχε παράδοση γενεών στην παραγωγή ελαιολάδου, αλλά το διέθετε σ' άλλους τυποποιητές-εμφιαλωτές.

Το 2008 η Αμαλία αποφάσισε να στήσει το δικό της brand και ν'απευθυνθεί στις αγορές του εξωτερικού κι έτσι ξεκίνησε η πρώτη εξαγωγή στη Γερμανία.

Προκειμένου να βρεθούν νέοι αγοραστές στο εξωτερικό, απευθύνθηκε σ' έναν καλό οικογενειακό φίλο, τον 38χρονο, σήμερα, Γιώργο Γεροσταθόπουλο, που έμενε στη Ζυρίχη και διέθετε σημαντική εμπειρία σε διευθυντικές θέσεις μάρκετινγκ.

Ο Γιώργος ώς τότε γνώριζε καλά από λάδια... αυτοκινήτου. Είχε δουλέψει στη General Motors Europe, τη Chevrolet Europe κ.ά. Ηξερε τον τρόπο ζωής σε Αγγλία, Γερμανία, Ελβετία, όπου είχε ζήσει, ενώ όντας Ελληνας ήξερε πόσο σημαντικό τρόφιμο είναι το ελαιόλαδο κι αντιλαμβανόταν τη δυναμική του στην αγορά.

Το ξεκίνημα έγινε σχεδόν από χόμπι, αλλά πρώτα ήθελε να δει πώς κινούνται οι ανταγωνιστές Ιταλοί, που είναι leaders στην αγορά. Βρέθηκε το 2010 στο «Eataly» της Νέας Υόρκης, για να δει πως το ιταλικό φαγητό είχε καταφέρει να γίνει τρόπος ζωής. Δεύτερες σκέψεις υπήρχαν αλλά το ελληνικό πείσμα τις υπερνίκησε. Ετσι υιοθετήθηκε το τρίγωνο της ελπίδας για το ελαιόλαδο, βάζοντας στο τραπέζι τα ατού του:

* Προϊόν εξαιρετικής ποιότητας

* Περιορισμένη βιομηχανική επεξεργασία, που οδηγεί στην ιδιαιτερότητα του προϊόντος

* Ικανότητα του ελαιολάδου για εξαγωγές

Ο Γιώργος Γεροσταθόπουλος πρότεινε στην Αμαλία να γίνουν συνεταίροι και ν' αναλάβει το τρίπτυχο «στρατηγική - μάρκετινγκ - πωλήσεις», ενώ η ίδια να διατηρήσει αντίστοιχα το κομμάτι της παραγωγής, της εμφιάλωσης και της εκπλήρωσης των παραγγελιών.

Το 2011 οι «Ελαιώνες Μεσσηνίας» πλέον στήθηκαν πάνω σε δύο ισχυρούς πυλώνες, το ποιοτικό προϊόν και την εμπειρία των πολυεθνικών: έρευνες αγοράς, σχεδιασμός και νέα τοποθέτηση του brand, νέα στρατηγική με focus groups, καινούργια συσκευασία, νέο επικοινωνιακό υλικό, αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και εμφιαλωτήριο.

Οι «νέοι» «Ελαιώνες Μεσσηνίας», με όγκο παραγωγής 10 τόνων, μπήκαν στην αγορά τον Σεπτέμβριο του 2012 με ελαιόλαδο και πατέ ελιάς κι έκτοτε:

* Κέρδισαν την πρώτη θέση στα Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής και Εικονογράφησης (ΕΒΓΕ) για τη συσκευασία και την εικονογράφησή τους.

* Παρουσιάστηκαν σε περιοδικά, όπως το καταξιωμένο Monocle και το Hotellerie et Gastronomie της Ελβετίας.

Σήμερα υπάρχουν σκέψεις και για συμβολαιακή γεωργία. Τα προϊόντά τους εξάγονται σε Ελβετία, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, ενώ ετοιμάζονται να μπουν και στις αγορές των ΗΠΑ και της νότιας Αφρικής.

Ο Γιώργος Γεροσταθόπουλος εξηγεί πως «όλα αυτά δεν έγιναν εύκολα. Ενώ υπάρχουν μυστικά για την παραγωγή, ώστε να είναι καλό το προϊόν, το πρόβλημα να διαφοροποιηθείς στην αγορά και να καταλάβεις τους περιορισμούς και τις δυνατότητες ενός προϊόντος, είναι μεγάλο. Μεγάλο μέρος του ξένου πληθυσμού είναι απαίδευτο, γνωρίζει πρώτα το ιταλικό και μετά το ισπανικό ελαιόλαδο. Μπορεί εμείς οι Ελληνες να χαιρόμαστε για την ποιότητα του ελαιολάδου, αλλά για τους ξένους καταναλωτές θεωρείται "εξωτικό" προϊόν και δύσκολα παραχωρείται μία θέση στο ράφι», τονίζει.

Η εταιρεία πηγαίνει το προϊόν σε delicatessen καταστήματα και το παίρνουν συνήθως άτομα που είναι από τη μεσαία τάξη και πάνω, που συχνά έχουν έρθει στην Ελλάδα. Οι καλύτερες πωλήσεις γίνονται μέχρι στιγμής στην Ελβετία. Για όσους θεωρούν την εξωστρέφεια εύκολη υπόθεση, ο ίδιος βάζει τα πράγματα στη θέση τους: «Ο κόσμος που θέλει να στραφεί στο εξωτερικό πρέπει να είναι προσεκτικός, τα κέρδη δεν είναι αμύθητα κι είναι δύσκολη δουλειά με μεγάλο ανταγωνισμό. Ολοι θέλουν το premium αλλά πρέπει να ξέρουν ότι έχεις να παίξεις με μεγαθήρια».

Περισσότερα Άρθρα...