syros

Επένδυση που ξεπερνά τα 250 εκατομμύρια ευρώ σχεδιάζεται στη Σύρο. Στην αρχόντισσα των Κυκλάδων, ο Αμερικανός σκηνοθέτης και παραγωγός Στίβεν Μπερνστάιν παρουσίασε την πρότασή του για τη δημιουργία σχολής κινηματογράφου και στούντιο παραγωγής οπτικοακουστικών παραγωγών.

Η σχολή θα λειτουργήσει σε περίπου έναν μήνα και όπως τόνισε ο Στίβεν Μπερνστάιν σε συνέντευξη Τύπου, στόχος του είναι να έχει φοιτητές από την Ελλάδα, οι οποίοι θα σπουδάζουν δωρεάν, καθώς και από άλλες χώρες οι οποίοι θα πληρώνουν κάποια δίδακτρα». Ανέφερε ακόμη ότι στόχος τους είναι το έργο να χρηματοδοτηθεί από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο βραβευμένος Αμερικανός σκηνοθέτης και σεναριογράφος ανέφερε ακόμη πως σκοπεύει να διδάσκει ο ίδιος στη σχολή, μαζί με άλλους εκπαιδευτές από το Χόλυγουντ, το Λονδίνο και την Αθήνα, τονίζοντας ότι υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον από το εξωτερικό για διδασκαλία στη χώρα μας.

Τα μαθήματα, όπως είπε, σε αρχικό στάδιο τουλάχιστον, δεν θα ξεπερνούν τις δυο βδομάδες και θα έχουν μια γενική εισαγωγή. Αν και έχει βρεθεί ο χώρος της σχολής, δεν τον ανακοίνωσε μέχρι να επιβεβαιωθεί, όσο για τις διαλέξεις τόνισε ότι αυτές θα μεταδίδονται ζωντανά στα νησιά.

Στη συνέντευξη που είχε ως θέμα την «Πρόταση δημιουργίας Σχολής Κινηματογράφου & στούντιο παραγωγής οπτικοακουστικών παραγωγών στη Σύρο» συμμετείχαν, εκτός από τον παγκοσμίου φήμης κινηματογραφιστή, ο οποίος κατέθεσε και την πρόταση πριν από περίπου έναν χρόνο, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος, ο αντιπεριφερειάρχης Κυκλάδων Γεώργιος Λεονταρίτης και ο Τσαρλς Λι, καλλιτεχνικός διευθυντής διάσημων κινηματογραφικών παραγωγών, όπως ο «Τιτανικός», αλλά και εκπρόσωπος ενός από τα μεγαλύτερα αρχιτεκτονικά γραφεία στον κόσμο.

madata

mykonos politico

«Η Μύκονος μπορεί να είναι ελληνικό νησί, αλλά δεν είναι Ελλάδα», ισχυρίζεται σε δημοσίευμα της η ιστοσελίδα politico.

Ένα αφιέρωμα στο ελληνικό παράδοξο της Μυκόνου μέσα από μία προσωπική αφήγηση ενός αρθρογράφου, που βρέθηκε στο νησί των Ανέμων κάνει η ιστοσελίδα του «Politico».

image (c) protothema.gr

Μεταξύ άλλων, στο δημοσίευμα αναφέρεται:

"Σε ολόκληρη τη χώρα υπάρχει κρίση, με την ανεργία των νέων να κυμαίνεται γύρω στο 50% και πολλοί από τις μεσαίες τάξεις να αγωνίζονται να επιβιώσουν με μισθούς περίπου 400 ευρώ μηνιαίως, αναφέρει το politico. Στην παραλία του Nammos της Μυκόνου, ο μεγάλος κώ@@@ του μεσήλικα πλανιέται στο χώρο.

Ο άντρας (Ρώσος, υποθέτω) φορούσε μαγιό επώνυμου σχεδιαστή (και δυστυχώς σφιχτό για το νούμερό του). Στη συνέχεια, ο κώ@@@ του αρχίζει να κινείται. Αριστερά και δεξιά με το ρυθμό της μουσικής που ξεκουφαίνει από τα μεγάφωνα κατά μήκος της παραλίας . Το προσωπικό απομακρύνει τις ξαπλώστρες που συσκευάζουν την παραλία, προετοιμάζοντας το έδαφος γαι τη γιορτή που θα ακολουθήσει σε μία παιδική χαρά για πλούσιους και διάσημους.

Η Μύκονος πήρε το όνομά της από τον πρώτο της «αρχηγό», τον Μύκονο, ο οποίος, σύμφωνα με την ελληνική μυθολογία, ήταν απόγονος του θεού Απόλλωνα. Το νησί λέγεται επίσης ότι υπήρξε τόπος μεγάλης μάχης μεταξύ του Δία και των Τιτάνων, στον οποίο ο Ηρακλής, σκότωσε τους εχθρούς του πατέρα του, άφησαν τους Τιτάνες κατακτημένους και τους θεούς παντοδύναμους. 

image (c) protothema.gr

Σήμερα το νησί έχει ακόμα δράση αλλά άλλου είδους.

Ο αρθρογράφος συνεχίζει το κείμενό του λέγοντας: Παρατηρώ ότι υπάρχει ένας ύποπτα μεγάλος αριθμός ελκυστικών γυναικών γύρω μου - αρκετές με άτομα αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας. Είναι γεμάτο με αστέρια του Χόλιγουντ, Ρώσους μεγιστάνες και πλούσιους Έλληνες – η ΣΥΡΙΖΟκρατία (Syrizastocracy) – οι οποίοι διασκεδάζουν και ξοδεύουν άσεμνα χρηματικά ποσά.

Το νησί του Σέντ Τροπέ έχει παρέλθει, είναι πλέον δημοφιλής προορισμός μόνο με ξεχασμένα αστέρια όπως η Τζόαν Κόλινς και η Ιβάνα Τραμπ. Και αλήθεια ποιός θέλει να τις δει αυτές; Στη Μύκονο, αντίθετα, μπορείτε να δείτε τους Κιμ Καρντάσιαν και Γιουσέιν Μπολτ και μια ολόκληρη στρατιά των μοντέλων της Βικτόρια Σίκρετ - και όλα τα Ευροσκουπίδια, που ελπίζουν ότι μπορεί κοιμηθούν με κάποιον από αυτούς.

Ένας πλούσιος συγγενής με καλεί να τον συνοδεύσω στο νησί για διακοπές. Το σπίτι που έχει μισθώσει κοστίζει 600 ευρώ τη βραδιά. Είναι μια συμφωνία. Ένα αξιοπρεπές (όχι θαυμάσιο) ξενοδοχείο εδώ, θα κοστίσει τουλάχιστον 1.000 ευρώ ανά διανυκτέρευση. Το σπίτι έχει θέα στο κέντρο της κύριας πόλης, γνωστή ως Χώρα. Πρόκειται για ένα τυρβώδη λαβύρινθο από λευκά κτίρια και μικρούς δρόμους με μικροσκοπικά καταστήματα που πωλούν ένα μίγμα από τουριστικά πλεχτά και ρούχα σχεδιαστών.

Το πρώτο πρωί ξεκινά η διαδρομή προς την παραλία με ποδήλατα. Σύντομα περάσαμε δύο διάσημους ανεμόμυλους της Μυκόνου (υπάρχουν 16 συνολικά), τους οποίους έχτισαν οι Βενετοί, για το αλεύρι, δίνοντας μια σημαντική μερίδα του εισοδήματος στους νησιώτες. Τα ποδήλατα βουίζουν μαζί, κουνιούνται στον άνεμο, εξάλλου το ψευδώνυμο της Μυκόνου είναι «Το νησί των ανέμων» και ο καιρός είναι τόσο ζεστός - πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου – που τα κομμάτια της πίσσας στους δρόμους έχουν λειώσει.

Οι δρόμοι είναι γεμάτοι με αυτοκίνητα. Η Μύκονος έχει πληθυσμό μόλις 10.000 κατοίκους, αλλά είναι ο Αύγουστος και έχουν έρθει οι ορδές, έτοιμοι για οδυνηρό - και φρικιαστικά ακριβό - ηδονισμό.

Φτάνοντας στην παραλία του Nammos, μας χαιρετούν δύο πανέμορφες Ελληνίδες με ταιριαστά μαύρα μπικίνι. Θα μας φτιάξουν τις ξαπλώστρες. Χρειαζόμαστε τρεις: η τιμή είναι 180 ευρώ.

Οι ξαπλώστρες είναι στοιβαγμένες. Ο χώρος μοιάζει σαν ένα πολυτελές αγρόκτημα. Οι σερβιτόροι περιπολούν την περιοχή, εξυπηρετώντας τους πάντες, προσφέροντας από αναψυκτικά μέχρι κοκτέιλ".

Σε κοντινή απόσταση βρίσκονται οι «πολυτελείς» ξαπλώστρες, οι οποίες μοιάζουν με κρεβάτια με ουρανό. Σχεδόν ο καθένας έχει έναν πάγκο με ένα μπουκάλι σαμπάνιας Moët. Η ιεραρχία είναι δεδομένη.

Δίπλα στα μονοπάτια της παραλίας από τα οποία περνούν οι σερβιτόροι υπάρχουν κουτιά γεμάτα με κενά μπουκάλια σαμπάνιας. Η φήμη είναι ότι πέρυσι το κύριο μπαρ εδώ πωλούσε 35.000 μπουκάλια σαμπάνιας στα 1.000 ευρώ το καθένα. Αυτό σημαίνει 35.000.000 ευρώ μόνο από σαμπάνια.

Ο Έλληνας συγγενής μου λέει ότι μεγάλο μέρος του κτιρίου εδώ είναι παράνομο, αλλά αυτό δεν απασχολεί τους ιδιοκτήτες των μπαρ και των εστιατορίων. «Το μόνο που κάνουν» λέει «είναι να πληρώνουν πρόστιμο κάθε εβδομάδα - π. χ. από 1.000 έως 3.000 ευρώ, κάτι που δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με τα κέρδη που αποκομίζουν».

Τρώμε μεσημεριανό στο «Nammos Restaurant By The Sea». Είναι βασικά θαλασσινά και σαλάτα, και ο λογαριασμός είναι 350 ευρώ για τρία άτομα, χωρίς αλκοόλ.

Απέναντι από μας κάθεται ένας άνδρας με τη γυναίκα και το παιδί του. Εκείνος μιλά και με μοναδικό τρόπο, αναδεικνύει τον πλούτο του. Κατά την επιχειρηματολογία του, ανοίγει τα χέρια του με αποτέλεσμα να χτυπήσει τον διερχόμενο σερβιτόρο στο δεξί του μάτι. Εκείνος συνεχίζει να περπατά. Και ο πελάτης συνεχίζει να μιλά.

«Είσαι εντάξει;» ρωτώ τον σερβιτόρο. «Ο τύπος δεν είπε ούτε συγνώμη» , απαντά με έναν μορφασμό, «Αυτό είναι φυσιολογικό».

Σε αυτό ακριβώς το σημείο παρατηρώ ότι υπάρχει ένας ύποπτα μεγάλος αριθμός ελκυστικών γυναικών γύρω μου – οι περισσότερες με αρκετά μεγαλύτερους ηλικιακά άνδρες. «Πόρνες», μου λέει ο συγγενής μου, γεγονός που είναι αλήθεια.

Η ώρα περνά. Ηλιοβασίλεμα. Η μουσική ξεκινά και είναι ώρα να φύγουμε, να δοκιμάσουμε την καλύτερη νυχτερινή ζωή που προσφέρει η Μύκονος.

Το μπαρ και το εστιατόριο που επιλέγουμε είναι γεμάτο από υπερβολικά αρρενωπούς άνδρες και γυναίκες με υποσιτισμό. Συναντάμε φίλους από το Λονδίνο και έχουμε κλείσει ένα μεγάλο τραπέζι για δείπνο. Ένας ηθοποιός από την τηλεοπτική σειρά «Prison Break» είναι παρών και είναι υποχρεωμένος να βγάζει selfies για την πελατεία του. Το δείπνο είναι αστακός και ζυμαρικά και ένα μεγάλο κομμάτι αρνιού.

Αλλά αυτό δεν αρκεί για ορισμένους πελάτες. Ξεκινάω να συζητώ με έναν, τον Τζέιμς, που αναζητά κάτι έξτρα, κάτι λίγο παραπάνω. Ρωτάω αν μπορώ να πάω μαζί του για να δω. Κάνει ένα τηλεφώνημα σε κάποιον Γιώργο, με συστάσεις από τον Ντέρεκ.Ο Γιώργος μπορεί να συναντήσει τον Τζέιμς σε 10 λεπτά και θα φορά ένα T-shirt και ένα καπέλο του μπέιζμπολ. Κατασκοπεύουμε τον Γιώργο με τα πόδια, ενώ αυτός είναι με το αυτοκίνητό του. Το καπέλο του είναι στραμμένο πλάγια στις 45 μοίρες.

Ο Τζέιμς και ο Γιώργος ετοιμάζονται να κάνουν μία συμφωνία. Σε αυτό το σημείο κάποιοι τουρίστες περπατούν δίπλα, σταματούν και ζητούν οδηγίες σε ένα τοπικό hotspot. Ο Γιώργος αρχίζει να τους δίνει λεπτομερείς οδηγίες. «Ε ... μπορούμε να κάνουμε λίγο γρήγορα;» λέει ο Τζέιμς. Τελικά, συμβαίνει. «140 ευρώ για ένα γραμμάριο», μουρμούρισε με αηδία. «Κοστίζει 60 ευρώ στην ηπειρωτική χώρα».

Πίσω στο εστιατόριο, επιστρέφω στο τραπέζι ενώ ο James εξαφανίζεται. Αργότερα ανακάλυψα ότι δεν είναι μόνος που επιλέγει να πάρει ναρκωτικά μετά το δείπνο. Μια επίσκεψη στην τουαλέτα αποκαλύπτει μια ταινία λευκής σκόνης στους νιπτήρες.

Το εστιατόριο έχει μεταμορφωθεί τώρα σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης και δεν μπορώ παρά να σκεφτώ τους Αφρικανούς μικροπωλητές που περνούν 12 ώρες την ημέρα περπατώντας πάνω κάτω τις παραλίες σε μία μάταιη προσπάθεια να πουλήσουν τα προϊόντα τους.

Πίσω στην Αθήνα, οι ορδές των αστέγων θα έχουν ξεκινήσει να «στρώνουν» κάπου έξω για να κοιμηθούν. Όχι φυσικά εδώ. Στον μη -ελληνικό των ελληνικών νησιών».

msn

H κυβέρνηση νοικιάζει για.... ένα «παξιμάδι» παραλίες «χρυσορυχεία» - Η περίπτωση του "Nammos" στη Μύκονο βγάζει κυριολεκτικά μάτια

laskari

Έφυγε αιφνιδίως από τη ζωή, το μεσημέρι της Παρασκευής, η Ζωή Λάσκαρη, στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη, βυθίζοντας σε άφατη θλίψη τον καλλιτεχνικό κόσμο της χώρας.

Απεβίωσε την Παρασκευή, στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτι, η αγαπημένη ηθοποιός Ζωή Λάσκαρη σε ηλικία 73 ετών από από άγνωστη ακόμα αιτία. Ο θανατος της αγαπημενης ηθποποιου εγινε γνωστος το μεσημερι της Παρασκευης στις 2.30 από τον σύζυγό της Αλέξανδρο Λυκουρέζο, σύμφωνα με πληροφορίες.

Kαλλιστεία

Tο βράδυ του Σαββάτου 20 Iουνίου 1959, στην «φαντασμαγορικήν χοροεσπερίδα εις τα Aστέρια της Γλυφάδας, εξελέγη "Σταρ Eλλάς 1959" η 18ετίς δεσποινίς Ζωΐτσα Kουρούκλη, με το ψευδώνυμον "Aμαρυλλίς" (αριθμός 12), υπό τας επευφημίας του πλήθους που είχε κατακλύσει το κέντρον». Mάλιστα, στην ίδια εκδήλωση –παρουσία Λάμπρου Kωνσταντάρα και Xριστίνας Σύλβα– απενεμήθη ο τίτλος της «μις Eλληνίδος 1959» στην επίσης μετέπειτα ηθοποιό Πάρις Λεβέντη, που συμμετείχε στον διαγωνισμό με το ψευδώνυμο «Kαρυάτιδα».

Στα στοιχεία που έδινε καθημερινώς για τις επικρατέστερες της στέψεως η εφημερίδα Aπογευματινή, αναφέρεται (Tετάρτη, 10/6/1959) ότι «η "Aμαρυλλίς" εγεννήθη εις την Θεσσαλονίκην· έχει ύψος 1,68 μ.· βάρος 57 κιλά· περίμετρο θώρακος 0,88· μέσης 0,62 και λεκάνης 0,93».

Στις 26 Iουλίου στο Λονγκ Mπητς των Hνωμένων Πολιτειών, η Zωή Λάσκαρη διαγωνίστηκε αξιοπρεπώς για την ανάδειξη «Mις Yφήλιος 1959».

Η Ζωή Λάσκαρη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 12 Δεκεμβρίου του 1940  και ήταν μια από τις διασημότερες σταρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Ξεκίνησε την καριέρα της κερδίζοντας τον τίτλο της "Σταρ Ελλάς", το 1959, ενώ στα τέλη της δεκαετίας του '60 θεωρείτο –μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη– μια από τις εμπορικότερες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.

O τίτλος της Σταρ Ελλάς αλλά και η κοινή καταγωγή της με τον Γιάννη Δαλιανίδη ήταν η αφορμή ώστε ο τελευταίος να την επιλέξει για πρωταγωνίστρια της ταινίας "Ο Κατήφορος" το 1961. Η τεράστια επιτυχία της ταινίας έκανε την Λάσκαρη μία από τις μεγαλύτερες σταρ της εποχής και μόνιμη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου, υπογράφoντας αποκλειστικό συμβόλαιο με τη σημαντικότερη ελληνική εταιρία παραγωγής, τη Φίνος Φιλμ. Από τότε πρωταγωνίστησε σε πολύ μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες και στα περισσότερα είδη ταινιών της εποχής (κωμωδία, κοινωνικό δράμα, μιούζικαλ) κατά την χρυσή περίοδο του ελληνικού κινηματογράφου.

Kινηματογράφος

Ο Φιλοποίμην Φίνος επέλεξε να μην κρατήσει το πραγματικό της επίθετο, προκειμένου να μη γίνεται σύγχυση με την πρώτη της εξαδέλφη Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια. Το επίθετο Λάσκαρη επέλεξε ο Γιάννης Δαλιανίδης από την ονομασία ενός Ιταλού.


Η εικόνα που διαμόρφωσε μέσα από τις ταινίες της ήταν αυτή μιας δυναμικής και μοιραίας γυναίκας, ενώ αποτελούσε το κρυφό απωθημένο πολλών αντρών. Πολλές οι επιτυχίες στις οποίες πρωταγωνίστησε όπως Μερικοί το προτιμούν κρύο, Νόμος 4000, Κορίτσια για φίλημα, Στεφανία, Μια κυρία στα μπουζούκια, Οι θαλασσιές οι χάντρες και πολλές άλλες.

Συνεργάστηκε με άλλα μεγάλα και αγαπημένα ονόματα, όπως Ρένα Βλαχοπούλου, Ντίνος Ηλιόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Μάρθα Καραγιάννη, Μαίρη Χρονοπούλου, Αλέκος Αλεξανδράκης, Φαίδων Γεωργίτσης, Νίκος Κούρκουλος κ.ά.

Μετά την πτώση του εμπορικού ελληνικού κινηματογράφου από τα μέσα της δεκαετίας του 1970, αν και στράφηκε αποκλειστικά στο θέατρο, πρόλαβε να συμμετάσχει και σε ταινίες βίντεο. Η βιντεοταινία H Γυναίκα της πρώτης σελίδας, σε σκηνοθεσία του Nίκου Φώσκολου, κυκλοφόρησε το 1987 σε τρία μέρη (τρεις VHS κασσέτες), και το 1990 προβλήθηκε στο κανάλι Mega, ως σειρά 12 επεισοδίων. Η πρεμιέρα της σειράς πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 1990. Η προβολή της γινόταν κάθε Δευτέρα και Τετάρτη.

Στην βιντεοταινία του Mανούσου Mανουσάκη Aντίστροφη Πορεία,(1987), στον ρόλο μιας εκδότριας μεγάλης εφημερίδας, συμπρωταγωνίστησε με τον Aλέκο Aλεξανδράκη.

Θέατρο

Το 1966 κάνει την πρώτη της θεατρική εμφάνιση στην Κύπρο με τα έργα Μιας πεντάρας νιάτα των Γιαλαμά-Πρετεντέρη, Η παγίδα του Pομπέρ Τομά και το Βαθιά γαλάζια θάλασσα του Ράτιγκαν. Στις θεατρικές σκηνές της Αθήνας εμφανίζεται το 1970 με το έργο του Γιάννη Δαλιανίδη Μαριχουάνα Στοπ ενώ ακολουθούν η μεγάλη θεατρική επιτυχία Εραστές του ονείρου του Γιάννη Δαλιανίδη μαζί με τον Tόλη Bοσκόπουλο (1972).

Aκολούθως, Ο άνθρωπος που γύρισε από τον γύψο των Κώστα Καραγιάννη και Νίκου Καμπάνη, Πώς να κερδίσετε τον άντρα σας του Σμιθ (1975), Ξυπόλητη στο Πάρκο του Νηλ Σάϊμον (1977) και Η κυρία του Μαξίμ του Ζωρζ Φεϊντό (1979). Παράλληλα συμμετείχε σε μεταφορές θεατρικών έργων για την τηλεόραση, από το αντίστοιχο τμήμα της EPT.

Ακολουθούν τα θεατρικά έργα: Φρύνη η εταίρα του Γιώργου Ρούσσου (1980), Παντρεύομαι τον άντρα μου του Νόρμαν Κράσνα (1980), Εγώ, εσύ και ο άλλος του Τζιν Κερ (1982), Οι άντρες προτιμούν τις ξανθές" της Ανίτα Λος (1983), Μις Πέπσι του Μπρουνό (1984) και Η Ντόρις και ο γυαλάκιας του Μπιλ Μάνχοφ (1984).

Το 1990 ο Μίνως Βολανάκης την σκηνοθετεί στην μεγάλη θεατρική επιτυχία Καινούρια Σελίδα του Νηλ Σάϊμον και το 1994 ο Ανδρέας Βουτσινάς στο Ορφέας στον Άδη του Τέννεση Ουίλιαμς, σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ. Aκολουθούν τα έργα: Τρελοί για έρωτα του Σαμ Σέπαρντ (1995), Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Άλμπι (1996), πάλι σε συνεργασία με το ΚΘΒΕ,

Τρεις ψηλές γυναίκες του Άλμπι (1996), Τρωάδες του Ευριπίδη (1996), Το μακρύ ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα του Eυγένιου Ο’ Νηλ (1997), Η συνάντηση του Νάντας (2000), Σκηνές Γάμου του Άλμπι (2000), σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, Ευαίσθητη Ισορροπία του Άλμπι (2003), Διαμάντια και μπλουζ της Λούλας Αναγνωστάκη (2006), Άλμα Μάλερ του Ρον Χάρτ (2009), Ρόουζ του Μάρτιν Σέρμαν (2011) και Ωραία Xρόνια του Xάρολντ Πίντερ (2013).

Στο θέατρο συνεργάστηκε με τους σκηνοθέτες: Μιχάλη Κακογιάννη, Ανδρέα Βουτσινά, Μίνω Βολανάκη, Σταμάτη Φασουλή, Άντολφ Σαπίρο, Σταύρο Τσακίρη, Αθανασία Καραγιαννοπούλου, Γιώργο Ρεμούνδο, Γιώργο Θεοδοσιάδη, Δημήτρη Νικολαΐδη, Κωστή Μιχαηλίδη, Κώστα Μπάκα, Αντώνη Αντωνίου, Γιάννη Δαλιανίδη.

Προσωπική Zωή

Το πραγματικό της όνομα ήταν Ζωή Κουρούκλη (όμοιο με της εξαδέλφης της Zωής Kουρούκλη, γνωστής τότε τραγουδίστριας).

Γεννημένη στη Θεσσαλονίκη στις 12 Δεκεμβρίου του 1940 σύμφωνα με την εφημερίδα Aπογευματινή, διοργανώτρια των καλλιστείων ή του 1944 σύμφωνα με την ίδια την ηθοποιό.

Στα τέλη της δεκαετίας του '60 θεωρείτο –μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη– μια από τις εμπορικότερες σταρ του ελληνικού κινηματογράφου.

Η προσωπική της ζωή πάντα απασχολούσε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και πολλές σχέσεις της είχαν συζητηθεί –κυρίως αυτή με τον Τόλη Βοσκόπουλο. Είναι παντρεμένη με τον γνωστό δικηγόρο Αλέξανδρο Λυκουρέζο από το 1976 και έχουν μία κόρη, τη Μαρία - Ελένη. Από προηγούμενο γάμο της με τον Πέτρο Κουτουμάνο απέκτησε άλλη μία κόρη, τη Μάρθα


Έχει διατελέσει δημοτική σύμβουλος στον Δήμο Αθηναίων έχοντας εκλεγεί με το ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Αβραμόπουλου.

antzelinakioanou

Η Αντζελίνα Τζολί και ο  Κιάνου Ριβς  κάνουν διακοπές στην Πάργα, σύμφωνα με το prevezaposto.gr.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο διάσημοι σταρ του Χόλιγουντ βρέθηκαν με πολυτελές σκάφος στον Άι Γιαννάκη Πάργας.

Η Αντζελίνα Τζολί μαζί με δύο από τα παιδιά της και τον Κιάνου Ριβς επισκέφτηκαν τον Αχέροντα.

Η επίσκεψή τους στις πηγές του Αχέροντα, περιελάμβανε εκτός από αναψυχή και επαγγελματική φωτογράφιση με φόντο το υπέροχο και μοναδικού κάλους τοπίο της περιοχής.

prevezaposto

 

laskari kidia
Σήμερα συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι και θαυμαστές είπαν το τελευταίο αντίο στη μεγάλη ηθοποιό Ζώή Λάσκαρη, που έφυγε από την ζωή στα 73 της χρόνια την περασμένη Παρασκευή στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη .

Η οικογένειά της και όσοι την αγάπησαν αληθινά, είπαν το τελευταίο αντίο στην εκκλησία του Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου στο Κολωνάκι.

Η τελευταία πράξη παίχτηκε στο Α Νεκροταφείο για την οικογένεια της Ζωής Λάσκαρη που την αποχαιρέτησε για πάντα. Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος λύγισε στον τελευταίο  αποχαιρετισμό .... της έδωσε το τελευταίο φιλί ενώ οι κόρες και η εγγονή της ήταν στο πλευρό του προσπαθώντας να του απαλύνουν τον πόνο.

Τραγικές φιγούρες στην κηδεία της Ζωής Λάσκαρη οι δικοί της άνθρωποι. Οι δυο της κόρες, ο άντρας της ζωής της και η εγγονή της δεν άντεξαν…

Η απώλεια είναι τεράστια! Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος έχει καταρρεύσει… Η Μάρθα Κουτουμάνου, η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου και η Ζένια Μπονάτσου είναι απαρηγόρητες… Αγκαλιάζουν το λευκό φέρετρο. Κάνουν μια τελευταία αγκαλιά με τη Ζωή Λάσκαρη…

Ο ένας πέφτει στην αγκαλιά του άλλου προσπαθώντας να βρουν παρηγοριά. Ο πόνος αφόρητος!

Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος δίνει στη Ζωή Λάσκαρη ένα τελευταίο φιλί…

Η Μαρία Ελένη Λυκουρέζου ακουμπάει πάνω στο φέρετρο, ακουμπάει στην αγαπημένη της μητέρα. Η Μάρθα Κουτουμάνου δεν μπορεί να πιστέψει το τραγικό γεγονός.

Το αντίο από τις κόρες και την εγγονή της

Τα λόγια του Αλέξανδρου Λυκουρέζου στην Ζωή του

Ηταν ένας σύντομος επικήδειος αποχαιρετισμός του Αλέξανδρου Λυκουρέζου στην Ζωή του. Την γυναίκα που στάθηκε στο πλευρό του επι 41 ολόκληρα χρόνια.

«Στέκομαι πλάι σου, σε κρατώ αγκαλιά και θέλω να σου μιλήσω, όπως δεν είχα κάνει ποτέ: στις δύσκολες στιγμές που συνέπεσε να περάσουμε μαζί, αν σου στάθηκα μία φορά εσύ μου στάθηκες δέκα. Ήξερες να φιλιώνεις με τον εχθρό, να χάνεις γενναιόδωρα. Σ΄ όλη σου τη ζωή δεν δέχτηκες το μαύρο και στο πένθος που από νωρίς σ΄ εγκλώβιζε, εσύ απαντούσες με λευκό. Ανέτρεψες το σκοτάδι για να βρεθείς από τη μεριά του φωτός. Ένα κορίτσι που ο κόσμος σε βάφτισε με αγάπη "Ζωίτσα".

«Πάντα με συγχωρούσες. Σ' ευχαριστώ για όλα. Όσα μου έδωσες και σ ευχαριστω για όλα όσα θα μου δίνεις. Το στεφάνι που μας έδεσε πριν από 41 χρόνια είναι όπως το θέλεις, ζωντανό και φωτεινό».

madata

Arletta

Την τελευταία της πνοή σε ηλικία 72 ετών άφησε πριν από λίγο η γνωστή τραγουδοποιός Αρλέτα.

Η Αρλέτα νοσηλευόταν τους τελευταίους μήνες στην εντατική του νοσοκομείου «Αγία Όλγα», καθώς είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο παράλληλα με έμφραγμα.

«Ήδη έχω κερδίσει τρεις φορές τον “κύριο” που λέγεται θάνατος, τι να πω, νομίζω ότι μάλλον έχουν σωθεί οι φορές μου. Το ότι χω αυτή τη στιγμή μάλλον είναι θαύμα», είχε πει η ίδια σε συνέντευξή της στον Νοέμβριο του 2016..

Τον θάνατό της ανακοίνωσε μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της στο facebook, η αγαπημένη της φίλη και γνωστή επίσης τραγουδοποιός Σάννυ Μπαλτζή, αφιερώνοντάς της ένα συγκινητικό μήνυμα.

Η μοναδική μας Αρλέτα έφυγε πριν λίγο ήρεμα και τρυφερά όπως έζησε. Καλό ταξίδι αγαπημένη μου ερήμωσε ο κόσμος μας

“Ακόμα κι αν φύγεις
για το γύρο του κόσμου…
θα είμαστε πάντα μαζί
Και δε θα σου λείπω
γιατί θα `ναι η ψυχή μου
το τραγούδι της ερήμου
που θα σ’ ακολουθεί…”

kalatzis

Ο Γιάννης Καλατζής ο τραγουδιστής μεγάλων επιτυχιών κυρίως της δεκαετίας του '70 όπως «Δελφίνι - δελφινάκι», «Κυρά Γιώργαινα», «Επιπόλαιο με λες», «Ο Σταμούλης ο Λοχίας», έφυγε από τη ζωή στα 74 του χρόνια.

Τη δυσάρεστη είδηση ανακοίνωσε μέσω facebook συνεργάτης του τραγουδιστή, Δημήτρης Χιονάς.

«Θλίβομαι βαθύτατα. Μόλις έμαθα ότι έφυγε για το μεγάλο ταξίδι ένας εξαιρετικός φίλος συνεργάτης για χρόνια πολλά κι αδερφός ο Γιάννης Καλατζής! Καλό ταξίδι Γιάννη στην γειτονιά των αγγέλων στην αγκαλίτσα του καλού Θεούλη! Τα θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του ! Κουράγιο ρε παιδιά!»

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1943. Η καριέρα του ως τραγουδιστής ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του 1960, όταν ο ίδιος ήταν μέλος του Τρίο Μορένο στη Θεσσαλονίκη. Ο Καλαντζής αργότερα εγκαταστάθηκε στην Αθήνα, όπου αρχικά είχε συνεργαστεί με τον διάσημο συνθέτη Γιώργο Μητσάκη.

 Η δημοτικότητά του άρχισε να αυξάνεται και είχε μια παραγωγική συνεργασία με μερικούς από τους πιο διάσημους Έλληνες συνθέτες της περιόδου: Μάνος Λοΐζος, Σταύρος Κουγιουμτζής, Γιώργος Κατσαρός, Μίμης Πλέσσας, Γιάννης Σπανός, και Τόλης Βοσκόπουλος. Ο Καλατζής συμμετείχε σε άλμπουμ μαζί με τραγουδιστές όπως ο Γιώργος Νταλάρας, η Χάρις Αλεξίου, ο Γιάννης Πάριος, η Μαρίζα Κωχ, η Λίτσα Διαμάντη και ο Κώστας Σμοκοβίτης. Εμφανίστηκε επίσης σε δέκα ταινίες.

Στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1970, ο Καλατζής συνεργάστηκε με τον συνθέτη Νίκο Καρβέλα και το 1981 κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ με τα τραγούδια του Τόλη Βοσκόπουλου. Το τελευταίο του άλμπουμ προτού αποσυρθεί απο το ενεργό τραγούδι ήταν το 1984, ωστόσο, το 1985, πήρε μέρος σε μια μεγάλη συναυλία αφιερωμένη στον συνθέτη Μάνο Λοΐζο που πραγματοποιήθηκε στο Ολυμμπιακό Στάδιο της Αθήνας.

Το 2000, κυκλοφόρησε ένα διπλό CD, το πρώτο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του σε νέες εκδόσεις και το δεύτερο με το περίφημα ελληνικά τραγούδια στην απόδοσή τους.Ο Καλατζής θεωρείται ένας από τους καλύτερους τραγουδιστές της εποχής και τα τραγούδια του έχουν ερμηνευθεί και από τους νεότερους τραγουδιστές.

Περισσότερα Άρθρα...