sokolata mikado

Την ανάκληση προϊόντος χωρίς επισήμανση συσκευασίας στα ελληνικά που περιλαμβάνει αλλεργιογόνα συστατικά (σίτος, σόγια, γάλα, ξηροί καρποί) ανακοίνωσε η Mondelez Ελλάς.

Σε συνέχεια ενημέρωσης του Ενιαίου Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), η Mondelez Ελλάς ανακοίνωσε ότι ποσότητα των προϊόντων MIKADO σε συσκευασία 75 γρ. γεύσης σοκολάτα γάλακτος (Chocolat au Lait) και MIKADO σε συσκευασία 70 γρ. γεύσης λευκής σοκολάτας (Chocolat Blanc) έχει διανεμηθεί στην αγορά σε συσκευασίες των οποίων η επισήμανση δεν είναι στην ελληνική γλώσσα.

Στα συστατικά του προϊόντος περιλαμβάνονται το σιτάρι, η σόγια και το γάλα και μπορεί να περιέχει ίχνη ξηρών καρπών.

Αυτά τα συστατικά ενδέχεται να προκαλέσουν αλλεργικές αντιδράσεις σε ορισμένους καταναλωτές. Καθώς η συσκευασία δεν είναι στα ελληνικά, τα συστατικά δεν είναι σαφή και κατανοητά για τους καταναλωτές. Μόλις αναγνωρίστηκε το ζήτημα, ο ΕΦΕΤ ενημερώθηκε σχετικά με το σφάλμα επισήμανσης.

Η εν λόγω ενημέρωση αφορά στις ακόλουθες παρτίδες:

MIKADO σε συσκευασία 75 γρ. γεύσης σοκολάτα γάλακτος (Chocolat au Lait)

– OCE0573761 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 30/6/2018)

– OCE0573771 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 30/6/2018)

– OCE0573772 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 30/6/2018)

MIKADO σε συσκευασία 70 γρ. γεύσης λευκής σοκολάτας (Chocolat Blanc)

– OCE3474143 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 31/07/2018)

– OCE3474473 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 31/08/2018)

– OCE3474511 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 31/08/2018)

– OCE3474512 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 31/08/2018)

– OCE3475022 (ανάλωση κατά προτίμηση πριν από: 30/09/2018)

Οι καταναλωτές που είναι αλλεργικοί στο γάλα, το σιτάρι, τη σόγια ή τους ξηρούς καρπούς καλούνται να μην ανοίξουν ή καταναλώσουν το προϊόν και να έρθουν σε επαφή με τη γραμμή εξυπηρέτησης των καταναλωτών στο 00800 11 8 1111 όπου θα λάβουν πρόσθετες πληροφορίες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το προϊόν είναι άριστης ποιότητας και ασφάλειας και είναι κατάλληλο για κατανάλωση από τους καταναλωτές πλην των αλλεργικών ομάδων.

Αυτό το σφάλμα σήμανσης επηρεάζει μόνο αυτούς τους συγκεκριμένους κωδικούς παρτίδων και δεν επηρεάζονται άλλοι κωδικοί του Mikado ή ποικιλίες / γεύσεις. Τα προϊόντα διατίθενται στην Ελλάδα από τη Mondelez Ελλάς ΑΕ.

deh1
Μεγαλύτερη προκαταβολή και λιγότερες δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών από λογαριασμούς ρεύματος αποφάσισε η ΔΕΗ στο πλαίσιο της προσπάθειας να περιοριστούν τα χρέη, που στερούν πολύτιμη ρευστότητα από την επιχείρηση.

Παράλληλα, αποφασίστηκε πιο λεπτομερές σύστημα ρυθμίσεων, που συνδέεται αφενός με τον βαθμό συνέπειας στην πληρωμή των λογαριασμών κατά το παρελθόν (όπως ήδη ίσχυε) αλλά και, επιπλέον, με το ύψος του λογαριασμού, ούτως ώστε όσοι έχουν χαμηλότερη κατανάλωση να πληρώνουν μικρότερο ποσοστό προκαταβολής και αντίστροφα.

Επίσης, διατηρούνται τα μέτρα (από εξώδικα μέχρι διακοπή ρεύματος και ένδικα μέσα) για όσους δεν πληρώνουν τις δόσεις των διακανονισμών.

Το νέο "σταυρόλεξο" για τους διακανονισμούς οφειλών προς τη ΔΕΗ εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας στις 27 Απριλίου με έναρξη εφαρμογής από την 1η Μαίου.

Όπως επισημαίνεται, τα προγράμματα ρυθμίσεων οφειλών που εφαρμόστηκαν την προηγούμενη διετία (2016 - 2017) ανέκοψαν την ανοδική τάση των ληξιπρόθεσμων, όμως η αναθεώρησή τους κρίνεται αναγκαία για τους εξής λόγους:

-Οι ρυθμίσεις να γίνουν όσο το δυνατόν πιο εξατομικευμένες για να μπορούν να αποδώσουν περισσότερο.

-Η ρύθμιση να μην εκλαμβάνεται από τους πελάτες ως τρόπος αποφυγής των υποχρεώσεών τους έναντι της ΔΕΗ.

-Η ΔΕΗ να μπορέσει να ανακτήσει σημαντικό μέρος των ληξιπρόθεσμων οφειλών και

-Να περιοριστεί η έκθεση της επιχείρησης στον κίνδυνο δημιουργίας νέων επισφαλειών.

Αναλυτικά, για τους οικιακούς πελάτες το νέο σύστημα διακανονισμών έχει ως εξής:

Α. Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:

1. Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς.

2. Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς.

3. Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού.

4. Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών.

5. Πελάτες με αποκοπή λόγω χρέους, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει αίτημα επανασύνδεσης και ρύθμισης οφειλών εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποκοπής.

6. Διαπιστωμένη ρευματοκλοπή

Β. Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:

-Για μέσο μηνιαίο λογαριασμό μέχρι 100 ευρώ απαιτείται προκαταβολή του 10% της οφειλής. Για μηνιαίο λογαριασμό 101 - 250 ευρώ, προκαταβολή 15% και από 250 ευρώ και πάνω η προκαταβολή γίνεται 20%.

-Σε όλες τις περιπτώσεις ο μέγιστος αριθμός των μηνιαίων δόσεων της ρύθμισης είναι 24. Η δόση δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του μέσου μηνιαίου λογαριασμού (αφού αφαιρεθεί η προκαταβολή). Αν προκύπτει υπόλοιπο, τότε αυτό θα πρέπει να καταβληθεί μαζί με την προκαταβολή.

Γ. Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσεις.

Υπενθυμίζεται ότι με το σύστημα που ίσχυε ως τώρα, για τις κατηγορίες συνέπειας 1 ως 4 και για οφειλές μέχρι 1.000 ευρώ προβλέπονταν 24 δόσεις χωρίς προκαταβολή, ενώ για οφειλές άνω των 1.000 ευρώ προβλεπόταν προκαταβολή 10% και 18 μηνιαίες δόσεις ή 15% και 36 δόσεις.

Με το νέο σύστημα ρυθμίσεων η ΔΕΗ ευελπιστεί να εντοπίσει και τους λεγόμενους στρατηγικούς κακοπληρωτές, δηλαδή εκείνους που δεν πληρώνουν τις υποχρεώσεις τους, ενώ έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν. Επίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.

Το ΔΣ εξουσιοδότησε, επίσης, τον διευθύνοντα σύμβουλο να εγκρίνει κατ’ εξαίρεση διακανονισμούς για ειδικές περιπτώσεις πελατών, που για ιδιαίτερα σοβαρούς λόγους χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης ως προς τις γενικές ρυθμίσεις εξόφλησης των οφειλών.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

skopia proionta
Και ενώ είναι σε εξέλιξη οι συνομιλίες των κυβερνήσεων της Ελλάδας και των Σκοπίων για την ονομασία της γειτονικής χώρας, εν μέσω των διαπραγματεύσεων, προϊόντα «Made in Makedonia» έχουν… αλώσει ελληνικά σούπερ μάρκετ.

«Πάγωσαν» την περασμένη εβδομάδα όσοι καταναλωτές γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ, με εκατοντάδες υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα, κοίταξαν τα «ψιλά γράμματα» προϊόντων που αγόρασαν.

Διαπίστωσαν πως απροκάλυπτα πωλούνται προϊόντα με χώρα προέλευσης τη… «Μακεδονία» στη σλαβική γραφή.

Πρόκειται για εννιά διαφορετικά ροφήματα που έχουν ως βάση τους τη σόγια, το ρύζι, το αμύγδαλο και τη βρώμη. Είναι φυτικά προϊόντα που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και στη ζαχαροπλαστική. Τα παραπάνω εννέα προϊόντα διατίθενται στα υποκαταστήματα γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ από ελληνική εισαγωγική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των τροφίμων στην Ελλάδα από το 1965.

Η ετικέτα των συγκεκριμένων σκοπιανών προϊόντων έχει την… κάλυψη ιταλικής εταιρείας με έδρα την Μπολόνια της Ιταλίας. Όμως διαβάζοντας τον πραγματικό τόπο παραγωγής των προϊόντων, προκύπτει διεύθυνση στα Σκόπια της λεγόμενης «Μακεδονίας».

Πολλοί καταναλωτές, με τους οποίους μιλήσαμε, μόλις διαπίστωσαν τη χώρα προέλευσης των προϊόντων αντέδρασαν αρνητικά, ενώ άλλοι διερωτώνται τι διαπραγμάτευση κάνει η ελληνική κυβέρνηση με τη γειτονική χώρα, όταν ήδη τα προϊόντα τους πωλούνται στην Ελλάδα με όνομα κράτους προέλευσης τη «Μακεδονία»…

Πάντως, εκτός από τις ελληνικές εισαγωγές προϊόντων από τη γειτονική χώρα, έχουμε και διάθεση προϊόντων απευθείας από σκοπιανές εταιρείες. Μεταξύ άλλων στα ράφια γνωστών αλυσίδων σούπερ μάρκετ πωλούνται πάμφθηνα σοκολατοειδή τύπου σοκοφρέτα αξίας μόλις 15 λεπτών, με όνομα χώρας προέλευσης «Makedonija-Macedonia».

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ένας στους δέκα μεγαλύτερους ξένους επενδυτές στην ΠΓΔΜ είναι Έλληνας. Οι ελληνικές εταιρείες κυριαρχούν στη γειτονική χώρα στους τομείς της Ενέργειας, των κατασκευών και των λιανικών πωλήσεων.

Σύμφωνα με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του Γραφείου Συνδέσμου της Ελληνικής Δημοκρατίας στα Σκόπια, οκτώ επιχειρήσεις ελληνικών ή μεικτών συμφερόντων περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 200 μεγαλύτερων επιχειρήσεων στην ΠΓΔΜ το 2016.

Στην τρίτη θέση, σε κύκλο εργασιών, κατατάσσεται η «ΟΚΤΑ» (του ομίλου ΕΛΠΕ), ο μεγαλύτερος προμηθευτής καυσίμων στην ΠΓΔΜ, με κύκλο εργασιών 311 εκατ. ευρώ (5,6% χαμηλότερο από πέρυσι).

Στην 22η θέση βρίσκεται η USJE-TITAN (του ομίλου ΤΙΤΑΝ) με κύκλο εργασιών 72,4 εκατ. ευρώ (0,2% χαμηλότερο από πέρυσι) και στην 24η η Veropoulos με κύκλο εργασιών 70,7 εκατ. ευρώ (0,5% υψηλότερο από πέρυσι).

Στις διακόσιες μεγαλύτερες επιχειρήσεις της ΠΓΔΜ περιλαμβάνονται επίσης οι Pivara Skopje (Coca-Cola HBC – Heineken, 35η), Dojran Steel (του ομίλου ΣΙΔΕΝΟΡ, 46η), ΑΚΤΟR (57η), Zito Luks (Elbisco, 135η) και Mermeren Kombinat (Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες, 144η).

 

psaragora

Eντατικοποίηση των ελέγχων που διενεργούνται στην αγορά των τροφίμων κατά την περίοδο του Πάσχα προαναγγέλλει ο ΕΦΕΤ. 

Στην κατεύθυνση αυτή ο ΕΦΕΤ προωθεί τον συντονισμό των δράσεων με στόχο την επαρκή κάλυψη της αγοράς και τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας των ελέγχων.  Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση οι παραδοσιακές διατροφικές συνήθειες τις ημέρες του Πάσχα μας οδηγούν σε αγορά και κατανάλωση συγκεκριμένων κατηγοριών τροφίμων.

Η σωστή επιλογή τους και η προσεκτική διαχείριση στο σπίτι (μαγείρεμα, συντήρηση) βοηθούν στη διατήρηση των πλεονεκτημάτων της παραδοσιακής μας διατροφής, καθώς και στην αποφυγή των αρνητικών επιπτώσεων στην υγεία και στα οικονομικά συμφέροντα του καταναλωτή.

Για το λόγο αυτό και με γνώμονα την πληρέστερη ενημέρωση και προστασία του καταναλωτικού κοινού, ο Ε.Φ.Ε.Τ. ενημερώνει τους πολίτες – καταναλωτές με χρήσιμες συμβουλές και βασικές οδηγίες για τις αγορές που θα πραγματοποιήσουν ενόψει των εορτών.

Τι πρέπει να προσεχθεί γενικά


Αγοράστε από επίσημα και ελεγχόμενα σημεία της αγοράς.

Αγοράστε κρέας που είναι τοποθετημένο μέσα σε ψυγεία ή ψυχόμενες προθήκες και όχι εκτός ψυγείου ή εκτεθειμένο σε σκόνη, έντομα και μικρόβια.

Δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στις συνθήκες υγιεινής του προσωπικού και στην καθαριότητα του εξοπλισμού και του χώρου από όπου προμηθεύεστε τρόφιμα.

Εξετάζετε προσεκτικά την επισήμανση των προϊόντων και τις ενδεικτικές πινακίδες πώλησης.

Αμνοερίφια, κρέατα, σπλάχνα

Για όλα τα αμνοερίφια εγχώριας παραγωγής, η σφραγίδα καταλληλότητας έχει χρώμα «τυρκουάζ» («λαμπρό κυανούν») και ωοειδές σχήμα.

Τα αμνοερίφια εισαγωγής από τρίτες χώρες φέρουν την ωοειδή σφραγίδα καταλληλότητας σε χρώμα καστανό.

Κάθε σφάγιο πρέπει υποχρεωτικά να φέρει σφραγίδες και στα δύο ημιμόριά του.

Τα σπλάχνα δεν πρέπει να φέρουν οζίδια και κύστεις, ούτε να παρουσιάζουν μεταβολές του χρωματισμού και να μην είναι εκτεθειμένα στο περιβάλλον.

Επιπλέον, στα κατεψυγμένα, πρέπει να εξετάζεται η ημερομηνία κατάψυξης και λήξης του προϊόντος.

Αυγά

Τις προβλεπόμενες ενδείξεις στη συσκευασία, όπως η ημερομηνία ωοτοκίας, η ημερομηνία συσκευασίας ή ωοσκόπησης, η ημερομηνία λήξης.

Για την καλή συντήρηση διατηρήστε τα αυγά σε δροσερό χώρο.

Σοκαλατένια αυγά

Για την αγορά σοκολατένιων αυγών που προσφέρονται κυρίως σε παιδιά, ισχύουν οι γενικοί κανόνες υγιεινής κατά τη συντήρηση, την έκθεση και τη διάθεση από σταθερά και επώνυμα σημεία πώλησης τροφίμων.

Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται από τους γονείς στο περιεχόμενο των σοκολατένιων αυγών, όπως παιχνίδια μικρών διαστάσεων, (μπορεί να προκληθεί πνιγμός) και στην υποχρεωτική αναγραφή  της σύνθεσης (σοκολάτα γάλακτος, υγείας) και της ημερομηνίας ανάλωσης.

Βαφές αυγών


Οι χρησιμοποιούμενες διακοσμητικές βαφές αυγών είναι οι επιτρεπόμενες.

Να βάφονται μόνο τα αυγά που έχουν παραμείνει ακέραια κατά το βρασμό.

Να ακολουθούνται οι οδηγίες χρώσης που αναγράφονται στις συσκευασίες.

ekkea1

Eπτά χρόνια έκλεισε η διάθεση φθηνών προϊόντων και προϊόντων παραγωγού από την  παράταξή μας «ΕΝΩΜΕΝΗ ΠΟΛΗ»/

Περισσότεροι από 36.000 δημότες έχουν εξυπηρετηθεί μέχρι σήμερα και η εθελοντική αυτή δράση κοινωνικού χαρακτήρα συνεχίζεται χωρίς διακοπή το τελευταίο Σάββατο κάθε μήνα, με την διάθεση 40 περίπου προϊόντων.

Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί… 369 και πλέον διαθέσεις πολλών δεκάδων τόνων προϊόντων παραγωγού στους πολίτες του Δ. Ελληνικού – Αργυρούπολης, και όχι μόνο.

"Θέλω να υπογραμμίσω" δηλώνει ο επικεφαλής της παράταξης μας, Δήμαρχος Ελληνικού – Αργυρούπολης, Γιάννης Κωνστανταντός "ότι το «κίνημα της πατάτας» που άρχισε το 2012, εμείς πρώτοι ως αξιωματική αντιπολίτευση του Δήμου το ξεκινήσαμε στην Αθήνα μαζί και το Eθελοντικό Κοινωνικό Κίνημα Ελληνικού-Αργυρούπολης (ΕΚΚΕΑ, με πολύ μεγάλη προσπάθεια, ελάχιστους πόρους και μέσα, ενώ καμία άλλη αξιωματική αντιπολίτευση των δήμων της Αττικής, πλην της Παλλήνης, δεν είχε διοργανώνει τότε ανάλογες δράσεις.

Αυτό οφείλεται στην άοκνη εθελοντική εργασία των μελών μας, τους οποίους ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο και τον κόπο τους.

To Εθελοντικό Κίνημα Καταναλωτών Ελληνικού – Αργυρούπολης (Ε.Κ.Κ.Ε.Α.) προέκυψε ως φυσική συνέπεια της τότε πρωτοβουλίας μας «ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ – ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ» με τη διάθεση δεκάδων τόνων φθηνής πατάτας στους κατοίκους της Αργυρούπολης, του Ελληνικού και των γύρω περιοχών, απευθείας από παραγωγούς του Κ. Νευροκοπίου Δράμας .

Το Ε.Κ.Κ.Ε.Α. είναι επίσης η συνέπεια της μεγάλης αποδοχής της πρωτοβουλίας αυτής από τους πολίτες που κατέδειξε με απόλυτη καθαρότητα, ότι η απώθηση των μεσαζόντων από την αγορά αποφέρει μεγάλη ωφέλεια στο πορτοφόλι του ελληνικού νοικοκυριού. Αυτή η ωφέλεια δε στον καταναλωτή, συνδυάζεται με αντίστοιχο κέρδος των αγροτών παραγωγών που απολαμβάνουν πολύ καλύτερες τιμές από αυτές της συμβατικής αγοράς.

Είναι βέβαια προφανές ότι με το Ε.Κ.Κ.Ε.Α δεν είναι δυνατόν να λύσει συνολικά το πρόβλημα τιμών στην αγορά, διότι υπάρχουν μεγάλα οργανωτικά προβλήματα και νομικά ζητήματα που πρέπει να παρακαμφθούν, τα οποία εκκρεμούν μέχρι και σήμερα
.

Το μεγάλο στοίχημα αυτής της προσπάθειας ήταν και είναι να συμβάλει, όσο μπορεί, στην ανακούφιση των κατοίκων – καταναλωτών του Ελληνικού και της Αργυρούπολης, που εξακολουθούν δυστυχώς να πλήττονται από τα άγρια οικονομικά μέτρα και να δραστηριοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερους εθελοντές που θα στηρίξουν αποφασιστικά και θα ενδυναμώσουν τη συνέχιση αυτής της προσπάθειας που δημιουργεί ελπίδα για το αύριο.

Την χρειάζεται αυτήν την ελπίδα η κοινωνία μας σήμερα περισσότερο από ποτέ.
Γιατί πρέπει επιτέλους να ξεπεράσει τη κρίση και να τη μετατρέψει σε μια νέα αρχή, επιβάλλοντας για όλους και για όλα πολιτικές και διαδικασίες που θα στηρίζονται σε νέες αρχές, οράματα και αξίες"

Δ. Τ. Ενωμενης Πολης

philadelfia cottage chease

Η Mondelez ανακοίνωσε ότι προχωρά σε εθελοντική ανάκληση του προϊόντος Cottage Cheese Philadelphia από την αγορά ως προληπτικό μέτρο, λόγω της πιθανής παρουσίας μεταλλικών ξένων σωμάτων στο προϊόν.

Από την πρώτη στιγμή που η εταιρεία απέκτησε γνώση του περιστατικού, η Mondelez επικοινώνησε με τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ) για να τον ενημερώσει και προβαίνει σε εθελοντική ανάκληση του προϊόντος από την αγορά ως προληπτικό μέτρο.

Το εν λόγω περιστατικό αφορά αποκλειστικά και μόνο το προϊόν τυριού Cottage Cheese και κανένα άλλο τυροκομικό προϊόν της εταιρείας.

Οι καταναλωτές που αγόρασαν το προϊόν με οποιαδήποτε ημερομηνία ανάλωσης έως και τις 23 Οκτωβρίου 2018, καλούνται να μην καταναλώσουν το προϊόν και να έρθουν σε επαφή με τη Γραμμή Καταναλωτών στο 800-11-81111 όπου μπορούν να λάβουν πρόσθετες πληροφορίες.

Οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνήσουν με τη Γραμμή Καταναλωτών στο 800-11-81111 για τυχόν αμφιβολίες ή ερωτήσεις.

feta galpo aposyrsi

Στην ανάκληση συσκευασμένου κατσικίσιου τυριού και τυριού φέτας από την αγορά προχωρά ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων.

Συγκεκριμένα, ο ΕΦΕΤ και ειδικότερα η Περιφερειακή Διεύθυνση Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, στο πλαίσιο των ελέγχων που διενεργεί, κατόπιν διερεύνησης σχετικής καταγγελίας, διαπίστωσε την εμπορία συσκευασμένου κατσικίσιου τυριού και τυριού φέτας, σε λευκές πλαστικές συσκευασίες των 500 γραμμαρίων σε συνθήκες κενού αέρος, vacuum, με αλλοιώσεις των οργανοληπτικών χαρακτηριστικών τους, γλοιώδους υφής, δυσοσμίας και ανάπτυξη μυκήτων.

Πρόκειται για προϊόντα τα οποία πωλούνται με την εμπορική ονομασία «Κατσικίσιο τυρί ΓΑΛΠΟ των 500 γραμμαρίων, σε λευκή πλαστική συσκευασία vacuum»

και Τυρί ΦΕΤΑ ΓΑΛΠΟ των 500 γραμμαρίων, σε λευκή πλαστική συσκευασία vacuum».

Τα προϊόντα πωλούνται στα σούπερ μάρκετ LIDL και παράγονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα από την ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ ΑΒΕΕ.

Ο ΕΦΕΤ απαίτησε την άμεση ανάκληση / απόσυρση συγκεκριμένων παρτίδων από τα ανωτέρω μη ασφαλή και ακατάλληλα για ανθρώπινη κατανάλωση προϊόντα, ενώ ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικοί έλεγχοι.

Παράλληλα, καλεί τους καταναλωτές που έχουν ήδη προμηθευτεί τα συγκεκριμένα προϊόντα να μην τα καταναλώσουν.

Περισσότερα Άρθρα...