dias astynomikoi

Oπως αναφέρει το newpost.gr, σοβαρά προβλήματα στους αστυνομικούς των Νοτίων προαστίων και φθορές σε χώρους του παλιού αεροδρομίου προκαλεί ένας 25χρονος, κατά δήλωσή του Αφγανός υπήκοος ο οποίος το απόγευμα του Σαββάτου, εισέβαλε στο μουσείο των πρώην εργαζομένων, που βρίσκεται εντός του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού από τζάμι που προηγουμένως έσπασε.

Όταν αστυνομικοί της ομάδες ΔΙΑΣ έφτασαν στο σημείο και προσπάθησαν να τον προσεγγίσουν εκείνος τους απείλησε με μαχαίρι.

Μετά από διαπραγματεύσεις ο νεαρός πείστηκε να παραδοθεί. Δεν είναι είναι πρώτη φορά όμως που το συγκεκριμένο άτομο προκαλεί προβλήματα.

Πριν από λίγες ημέρες ο ίδιος έβαλε φωτιά σε αποθήκη εντός του χώρου του πρ. αεροδρομίου και συνελήφθη. 

Μετά την απολογία του όμως στον εισαγγελέα, αφέθηκε ελεύθερος.

konstantinopoulos

Για συστηματική υπονόμευση της επένδυσης στο Ελληνικό κατηγορεί την κυβέρνηση ο βουλευτής κ. Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος επαναφέροντας το ζήτημα της καθυστέρησης έναρξης των εργασιών με ερώτηση προς τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσιπρα.

Ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης υπενθυμίζει πως

 «Στις 21 Σεπτεμβρίου 2016 ψηφίστηκε από τη συντριπτική πλειοψηφία των Βουλευτών η σύμβαση για την αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Πρόκειται για να έργο - εθνικό στόχο, εφάμιλλο των Ολυμπιακών Αγώνων (οι Αγώνες είχαν προϋπολογισμό 9,2 δις ευρώ έναντι 8,1 δις ευρώ για το Ελληνικό),  με την υλοποίηση της επένδυσης στο Ελληνικό, θα δημιουργηθούν 75.000 νέες θέσεις εργασίας, θα αυξηθούν περίπου κατά 1,5 εκ. οι τουρίστες ετησίως, το Δημόσιο θα αποκομίσει έσοδα ύψους 10,5 δισ. ευρώ, καθώς και 300 εκ. ευρώ που θα καταβληθούν άμεσα από τον επενδυτή ως πρώτη δόση".

Επίσης, σημειώνει πως "Στις 11 Νοεμβρίου 2016, δύο μήνες μετά από την ψήφιση της σύμβασης, κατέθεσα στη Βουλή επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Ευ. Τσακαλώτο σχετικά με την πορεία του έργου και του έθεσα ερωτήματα για το θέμα των Διατηρητέων και της Αρχαιολογίας, της ΣΜΠΕ (Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων) και της στελέχωση του Γραφείου Ελληνικού.

Κατά τη συζήτηση της επίκαιρης ερώτησης στη Βουλή, ο κ. Τσακαλώτος μας διαβεβαίωσε ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι Υπουργοί συνεργάζονται για να προχωρήσει η επένδυση στο Ελληνικό.

Στις 25 Νοεμβρίου 2016 κατέθεσα στη Βουλή επίκαιρη ερώτηση προς τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Γ. Σταθάκη σχετικά με την πρόοδο ολοκλήρωσης της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο. Η επίσημη απάντηση στη Βουλή από τον κ. Σταθάκη ήταν ότι είναι αναρμόδιος να απαντήσει για το συγκεκριμένο θέμα και ότι αρμόδιος είναι ο Υπουργός Οικονομικών.

Επίσης, σε ερώτησή μου στη Βουλή για το πότε θα στελεχωθεί το Γραφείο Ελληνικού, η Υφυπουργός Οικονομικών κα Κ. Παπανάτσιου στις 19 Δεκεμβρίου μου απάντησε ότι ξεκίνησαν οι διαδικασίες για τη στελέχωση του χωρίς κανένα χρονοδιάγραμμα.

Τέλος, στις 29 Νοεμβρίου, μετά από πρόταση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, κατατέθηκε επιστολή προς τον Πρόεδρο της Βουλής και τους Προέδρους των Επιτροπών Παραγωγής και Εμπορίου, Οικονομικών Υποθέσεων και Μορφωτικών Υποθέσεων, με αίτημα την άμεση σύγκληση κοινής συνεδρίασης των επιτροπών, προκειμένου να ζητηθεί αναλυτική και ξεκάθαρη ενημέρωση από τους αρμόδιους Υπουργούς σχετικά με την πρόοδο των διαδικασιών και την άρση των εμποδίων στην υλοποίηση της τεράστιας επένδυσης στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού.

Στην πρωτοβουλία αυτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ανταποκρίθηκαν θετικά και Βουλευτές από τη Νέα Δημοκρατία, το Ποτάμι και την Ένωση Κεντρώων.

Για το συγκεκριμένο αίτημα επανήλθαμε στις 9 Ιανουαρίου με νέα επιστολή προς τον Πρόεδρο της Βουλής, αλλά δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση».

Υποστηρίζει τέλος ότι «δυστυχώς, η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ δεν είναι μόνο ανίκανη, αλλά υπονομεύει τις επενδύσεις που θα φέρουν νέες θέσεις εργασίας και πλούτο στη χώρα. Μέσα στο πλαίσιο αυτό καταθέτουμε ερώτηση στον Πρωθυπουργό και περιμένουμε όχι απλά απάντηση, αλλά πράξεις».

ELLINIKO XEKINAME 1

Υπό δύο προϋποθέσεις θα μπορούσαν να ξεκινήσουν τα έργα στο Ελληνικό, όπως τόνισε μιλώντας στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου. 

Πρώτον να εγκριθεί από το Συμβούλιο της Επικρατείας το "master plan" της μεγάλης αναπτυξιακής επένδυσης  εντός τριών - τεσσάρων μηνών και δεύτερον, να γίνει ο διαγωνισμός για το καζίνο. 

Μόλις ολοκληρωθούν αυτές οι εκκρεμότητες  τόνισε ο κ. Αθανασίου θα μπορούσαν άμεσα να ξεκινήσουν τα έργα. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development σημείωσε ότι υπήρχε μία διετία που ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2014, εντός της οποίας η πολιτεία θα έπρεπε να ολοκληρώσει σειρά προαπαιτούμενων ώστε να ξεκινήσουν τα έργα τον Νοέμβριο του 2016.

«Υπήρξαν καθυστερήσεις, αλλά υπάρχει καλή συνεργασία με την πολιτεία. Θέλω να πιστεύω ότι στους επόμενους μήνες θα συνεργαστούμε με την πολιτεία για να γίνουν τα απαραίτητα» υπογράμμισε.  

falriko delta

Στα "σκαριά" μπαίνει το αναπτυξιακό έργο Ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου, καθώς ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία, με τη δημοσίευση της διακήρυξης του Διαγωνισμού του έργου «Ολοκληρωμένη Ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου Υποέργο Ι», προϋπολογισμού 150 εκατομμυρίων ευρώ, στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (TED).

Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Αττικής, υπερβαίνοντας όλα τα τεχνικά και γραφειοκρατικά προσκόμματα, προχωρά στη δημοπρασία αυτού του σημαντικού έργου, διεξάγοντας τον πρώτο μεγάλο διαγωνισμό με τον νέο νόμο για τις δημόσιες συμβάσεις έργων.

Πρόκειται για έργο με υπερτοπικό δημόσιο χαρακτήρα, το οποίο  θα θωρακίσει αντιπλημμυρικά την ευρύτερη περιοχή Μοσχάτου - Ταύρου, Καλλιθέας, εξασφαλίζοντας την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα.

Το έργο, που εκτελεί η Περιφέρεια, έχει έντονο αναπτυξιακό χαρακτήρα,  συμβάλλοντας στην αναβάθμιση ολόκληρης της Αττικής, δίνοντας έμφαση στο παράκτιο μέτωπό της, καθιστώντας το αναπόσπαστο μέρος και συνέχεια του αστικού της ιστού.

dimarxoi np sto ypes

Ο Υπουργός Εσωτερικών, Πάνος Σκουρλέτης, συναντήθηκε με τους Δημάρχους Αγίου Δημητρίου, Μαρία Ανδρούτσου, του Αλίμου, Ανδρέα Κονδύλη, του Ελληνικού – Αργυρούπολης, Ιωάννη Κωνσταντάτο, της Νέας Σμύρνης, Σταύρο Τζουλάκη και του Παλαιού Φαλήρου, Διονύση Χατζηδάκη.

Θέμα της συνάντησης ήταν η αναζήτηση πρόσφορης λύσης που θα διευκολύνει την εξυπηρέτηση των κατοίκων, των συγκεκριμένων περιοχών, για πολεοδομικά ζητήματα, λαμβάνοντας υπόψη και τα μεγάλα βάρη που έχει επωμιστεί ο Δήμος Ελληνικού – Αργυρούπολης, ο οποίος έχει αναλάβει τη διοικητική υποστήριξη όλων των παραπάνω Δήμων στον συγκεκριμένο τομέα.Υπήρξε ένας γόνιμος διάλογος, όπου παρουσιάστηκε το ζήτημα και κατατέθηκαν προτάσεις για τη διαχείρισή του.

Ο κ. Σκουρλέτης ενημέρωσε τους Δημάρχους για ένα Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που βρίσκεται σε διαδικασία Διαβούλευσης και περιλαμβάνει ρυθμίσεις για την Πολεοδομία οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν Δήμους με ανάλογες δυσκολίες.

Επίσης, ανέλαβε την πρωτοβουλία να πραγματοποιηθεί, μετά τις γιορτές, συνάντηση των πέντε Δήμων, της Περιφέρειας Αττικής και των δύο υπουργείων (ΥΠΕΣ και ΥΠΕΝ), προκειμένου να εξεταστούν συγκεκριμένα οι  προωθούμενες διατάξεις και τυχόν εναλλακτικές ή πρόσθετες παρεμβάσεις.  

Ο Υπουργός Εσωτερικών επεσήμανε ότι η διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών - δημοτών είναι μια συλλογική προσπάθεια και το υπουργείο είναι πρόθυμο να εξαντλήσει τα περιθώρια για να στηρίξει τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης γι’ αυτό τον σκοπό.

140 theodoropoulos.
Ο Βύρων Θεοδωρόπουλος στην αφετηρία της γραμμής την οποία έκανε γνωστή σε όλο τον κόσμο viral στο YouTube...

Πρόκειται ίσως για την πιο... θρυλική λεωφορειακή γραμμή του Λεκανοπεδίου, την οποία οι περισσότεροι Αθηναίοι έχει τύχει να πάρουν έστω και μία φορά στη ζωή τους ακόμα και αν δεν το ξαναεπιχείρησαν ύστερα από την πρώτη φορά.

Ενώνει δύο σημεία του χάρτη που φαινομενικά δεν θα είχαν κανέναν λόγο να συνδεθούν αν το λεωφορείο δεν περνούσε μέσα από δρόμους εννέα δήμων εξυπηρετώντας αρκετούς από τους κατοίκους αυτών των περιοχών.

Η γραμμή 140 «Πολύγωνο-Γλυφάδα» είναι γνωστή ακόμα και σ’ αυτούς που δεν έχει τύχει να μετακινηθούν μ’ αυτήν καθώς έχει αποτελέσει πηγή έμπνευσης για έναν από τους πιο γνωστούς stand-up comedians της εποχής, τον 33χρονο Βύρωνα Θεοδωρόπουλο.

Το βίντεο μάλιστα από το «Ενα λεωφορείο, το 140» έχει ήδη γίνει viral στο YouTube με περισσότερα από 108.000 views αλλά και αρκετά σχόλια επιβατών να το συνοδεύουν στο... ταξίδι του.

Το 140 -όπως επισημαίνουν και στελέχη του ΟΑΣΑ- έχει τις περισσότερες στάσεις από κάθε άλλη γραμμή.

Συνολικά η γραμμή έχει μήκος περίπου 57 χιλιόμετρα (29 χιλιόμετρα προς Πολύγωνο και 28 προς Γλυφάδα).

Στην κατεύθυνση προς τη Γλυφάδα έχει 76 στάσεις, ενώ στην κατεύθυνση προς Πολύγωνο ο αριθμός των στάσεων φτάνει τις... 90 δεδομένου ότι ακολουθεί διαφοροποιημένη διαδρομή. «Από Γουδή πας Ζωγράφου, από Ζωγράφου δεν ξαναγυρνάς ποτέ Γουδή» όπως λέει και ο Βύρωνας στο κείμενό του. Αν και προσθέτει ότι χρωστάει μεγάλο μέρος της φήμης του στη γραμμή 140, ο ίδιος δεν έχει κάνει ποτέ ολόκληρη τη διαδρομή. Στην πραγματικότητα έχει μετακινηθεί μόνο σε απόσταση δύο στάσεων με το 140: «Ως φοιτητής πήγαινα από την Κατεχάκη στο Πολυτεχνείο.

Ωστόσο διάβασα τις στάσεις της, κρατούσα σημειώσεις και έτσι προέκυψε το κείμενο. Η αλήθεια είναι πως η ίδια η διαδρομή σε καθοδηγεί αφού δεν κάνει ποτέ αυτό που περιμένεις.

Το 140 έχει στ’ αλήθεια δική του προσωπικότητα. Σε διδάσκει υπομονή, θάρρος, πειθαρχία» λέει γελώντας. Και προσθέτει: «Τώρα μάλιστα με την τηλεματική σε ενημερώνει και ανερυθρίαστα ότι θα έρθει σε... 78 λεπτά όπως μου έχουν γράψει στα σχόλια».

Ο ίδιος άλλωστε εξηγεί ότι «το λεωφορείο αυτό περνάει από όλα τα σημεία που θα πας στη ζωή σου, «μαιευτήρια, σχολεία, πανεπιστήμια, νοσοκομεία, γηροκομείο, νεκροταφείο, κι έχει και τρεις στάσεις που τις λένε «Παλαιό τέρμα»».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ..

elliniko central park athina

Η αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού συνδυάζει πολλές σημαντικές παραμέτρους και έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη σε όλους τους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας.

Θα αναδείξει τη χώρα ως σημαντικό επενδυτικό προορισμό και θα ενδυναμώσει το τουριστικό μας προϊόν μειώνοντας δραστικά την εποχικότητα, επισήμανε σε συνέντευξη του στο μεγάλο αμερικανικό δίκτυο CNBC ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development Οδυσσέας Αθανασίου.

"Η δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας μπορεί να αλλάξει εντελώς το κλίμα και την ψυχολογία, τόσο των πολιτών όσο και των επενδυτών", ανέφερε ο κ. Αθανασίου.

Επισήμανε επίσης ότι "η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης στην επενδυτική κοινότητα και εξωστρέφειας είναι βασικές προϋποθέσεις για την προσέλκυση κεφαλαίων στην Ελλάδα".

"Πρόσφατα είχαμε κάποιες πολύ σημαντικές ιδιωτικοποιήσεις, μεταξύ των οποίων και το Ελληνικό, και τώρα πρέπει να αποδείξουμε ότι πραγματικά πιστεύουμε σε αυτές.

Το Ελληνικό δεν είναι απλά ένα "real estate project" αλλά αποτελεί ένα "game changer (αλλακτήρα παιχνιδιού)", υπογράμμισε ο κ. Αθανασίου.

Υπενθυμίζεται ότι η έναρξη των έργων για την αξιοποίηση της έκτασης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού από τον Ομιλο της Lamda Development, εταιρίας που κέρδισε το σχετικό διαγωνισμό και υποστηρίζεται από τη διεθνή κοινοπραξία επενδυτών Global Investment Group, ο οποίος αποτελείται από τον Όμιλο Λάτση, την Κινεζική Fosun και την Eagle Hills με έδρα το Abu Dhabi, θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία 70.000 νέων θέσεων εργασίας.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο έργο μικτής ανάπλασης στην Ευρώπη και ένα από τα μεγαλύτερα διεθνώς.

Η έναρξη των έργων θα σηματοδοτήσει επίσης την ενίσχυση κλάδων που έχουν πληγεί καίρια από την κρίση, όπως των κατασκευών, της τσιμεντοβιομηχανίας, της χαλυβουργίας, του κλάδου αλουμινίου, των προμηθευτών και μεταφορών από ευρύτατο τομέα προϊόντων αλλά και υπηρεσιών.

Περισσότερα Άρθρα...