Κυρ11192017

Τελευταία ΕνημέρωσηΣαβ, 18 Νοε 2017 9pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Περιβαλλον & Οικολογια Περιβαλλον

Σαρωνικός-πετρελαιοκηλίδα: Απογοητευτικά & απαγορευτικά τα στοιχεία του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ)

paralia molynsi

Οι περιοχές με τις υψηλότερες συγκεντρώσεις πετρελαϊκών υδρογονανθράκων είναι τα Σελήνια και η Κυνοσούρα στη Σαλαμίνα, καθώς και τμήματα της παραλίας σε Άγιο Κοσμά και Γλυφάδα.

Το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών πραγματοποίησε δειγματοληψίες στην παράκτια ζώνη στις 18 Σεπτεμβρίου, 3, 10 και 23 Οκτωβρίου. Επειδή από τη νομοθεσία δεν έχουν τεθεί όρια για τη μέτρηση υδρογονανθράκων στο νερό, οι επιστήμονες θεωρούν ως φυσιολογικό τα 2 μικρογραμμάρια ανά λίτρο για θαλάσσιες περιοχές χωρίς ανθρώπινη δραστηριότητα και για τον Σαρωνικό, λόγω της μεγάλης κυκλοφορίας των πλοίων, τα 20 μικρογραμμάρια ανά λίτρο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», τα αποτελέσματα των μετρήσεων του ΕΛΚΕΘΕ έδειξαν:

– 1.200 μικρογραμμάρια ανά λίτρο στον Τύμβο Θεμιστοκλέους στον Πειραιά στις 10 Οκτωβρίου και στις 23 Οκτωβρίου 344 μικρογραμμάρια

– 100 μικρογραμμάρια στον Φλοίσβο

– 284 μικρογραμμάρια στην παραλία κοντά στον Ναυτικό Όμιλο Αιγυπτιωτών στις 23 Οκτωβρίου

– 269 μικρογραμμάρια στον Άγιο Κοσμά στις 23 Οκτωβρίου

– 110 μικρογραμμάρια στο ΕΛΚΕΘΕ στις 3 Οκτωβρίου

– 331 μικρογραμμάρια σε μέρος της παραλίας της Γλυφάδας στις 3 Οκτωβρίου και 66,8 μικρογραμμάρια στις 23 Οκτωβρίου

-85,5 μικρογραμμάρια σε άλλο σημείο της παραλίας της Γλυφάδας στις 3 Οκτωβρίου και 66,8 στις 10 Οκτωβρίου

– 139 μικρογραμμάρια στην ακτή κοντά στο Ασκληπιείο Βούλας στις 18 Σεπτεμβρίου, στη συνέχεια υπήρξε περαιτέρω μείωση

Μπορεί τα αποτελέσματα των μετρήσεων να έχουν -ευτυχώς- μία καθοδική τάση σε σχέση με τις πρώτες ημέρες του ναυαγίου, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Και βέβαια το μεγάλο ζητούμενο είναι το τι θα δείξει η μελέτη των δειγμάτων από τον βυθό, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα.

Ο διευθυντής του ελληνικού τμήματος της Greenpeace, Νίκος Χαραλαμπίδης, δήλωσε στα «ΝΕΑ»: «Οι μετρήσεις δείχνουν ότι υπάρχει εκτεταμένη ρύπανση από πετρελαιοειδή, η οποία ανιχνεύεται σε μεγάλη απόσταση από την περιοχή του ναυαγίου. Οι συγκεντρώσεις μπορεί να εμφανίζονται πλέον χαμηλές, αλλά είναι πάντα υψηλότερες από τις τυπικές διακυμάνσεις 2,5 με 5 μικρογραμμάρια ανά λίτρο. Ακόμη και από τις τυπικές τιμές του Σαρωνικού που κυμαίνονται στα 20 μικρογραμμάρια ανά λίτρο».

Βελτιωμένη χαρακτηρίζεται η συνολική εικόνα στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού κόλπου. Αναλυτικά

paralia

Βελτιωμένη χαρακτηρίζεται η συνολική εικόνα στη θαλάσσια περιοχή του Σαρωνικού κόλπου μετά τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ», ενώ την ίδια ώρα οι επιχειρήσεις απορρύπανσης συνεχίζονται.

Σύμφωνα με τη σημερινή συνεδρίαση του συντονιστικού οργάνου, στη Σαλαμίνα δεν υφίσταται επιφανειακή θαλάσσια ρύπανση, ενώ προς καθαρισμό των βράχων και των ακτών στην ευρύτερη περιοχή του όρμου Σεληνίων – Λιμνιώνα – Κυνόσουρας – Αγίου Νικολάου, επιχείρησαν συνολικά 118 άτομα, μέλη ιδιωτικών συνεργείων, με μηχανικά μέσα. Παράλληλα, στην περιοχή «Θεατράκι» και «Λιμνιώνα» συνεχίστηκαν και σήμερα οι εργασίες καθαρισμού του βυθού από οκτώ δύτες.

Στη θαλάσσια περιοχή της Πειραϊκής δεν υφίσταται θαλάσσια ρύπανση, ενώ ολοκληρώθηκαν όλες οι απαιτούμενες εργασίες καθαρισμού των ακτών.

Στην περιοχή Παλαιού Φαλήρου, η γενικότερη εικόνα της ακτογραμμής παρουσιάζει μεγάλη βελτίωση, καθώς έχουν ολοκληρωθεί οι περισσότερες εργασίες καθαρισμού της. Πραγματοποιήθηκαν εργασίες από συνεργείο 43 ατόμων, ενώ αύριο αναμένεται η πλήρης ολοκλήρωση των εργασιών καθαρισμού των ακτογραμμών στην περιοχή του Παλαιού Φαλήρου.

Στη θαλάσσια περιοχή του Αλίμου, στο Α’ και Β’ επίπεδο, συνεχίστηκαν οι εργασίες καθαρισμού της ακτογραμμής από συνεργείο ιδιωτικής εταιρείας 12 ατόμων, με τη χρήση μηχανικών μέσων.

Μπροστά από τις παραλίες των δήμων Αλίμου και Ελληνικού και ειδικότερα της Παλιάς Φαντασίας, του ΝΑΟΑΚ, του Ελληνικού Ναυτικού Ομίλου Αιγυπτιωτών, του ΕΛΚΕΘΕ, του Αγίου Κοσμά και του Αγίου Αλεξάνδρου, προσωπικό ιδιωτικού συνεργείου συνολικά 51 ατόμων, εκτέλεσε εργασίες καθαρισμού των ακτών με μηχανικά μέσα. Η κατάσταση και σε αυτή την περιοχή παρουσιάζει καθημερινά σταθερή βελτίωση.

Στην περιοχή των μαρίνων της Γλυφάδας, συνεχίστηκαν οι εντατικές εργασίες καθαρισμού των ακτών με μηχανικά μέσα, από 38 άτομα – συνεργεία της αναδόχου εταιρείας – ενώ επιχείρησε στην περιοχή και ιδιωτικό σκάφος απορρύπανσης. Η κατάσταση στην περιοχή παρουσιάζει σαφή βελτίωση και αναμένεται εντός των προσεχών ημερών, ολοκλήρωση των εκτελούμενων εργασιών καθαρισμού.

Στην εγκατάσταση «Αστέρας Γλυφάδας», όπου η κατάσταση παρουσιάζει επίσης σαφή βελτίωση, επιχείρησε συνεργείο 28 ατόμων της αναδόχου εταιρείας με πλυστικά μηχανήματα, ενώ ολοκληρώθηκε από δύτες ο έλεγχος του βυθού, χωρίς να βρεθούν ίχνη πετρελαιοειδών.

Στη θαλάσσια περιοχή Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης και Λαγονησίου, δεν παρατηρείται θαλάσσια ρύπανση. Στην περιοχή επιχείρησαν ένα σκάφος απορρύπανσης του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, τρία ιδιωτικά σκάφη απορρύπανσης, καθώς και λοιπά σκάφη της αναδόχου εταιρείας.

Σημειώνεται επίσης, ότι όλα τα πλωτά φράγματα απορρύπανσης έχουν αποσυρθεί πλην εκείνων της Σαλαμίνας, ενός θαλάσσιου τμήματος της περιοχής του Ελληνικού και ενός θαλάσσιου τμήματος της περιοχής της Γλυφάδας.

Τέλος, από δειγματοληψίες που διενεργήθηκαν από το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε.) στο θαλασσινό νερό, στην ανοικτή θάλασσα του Σαρωνικού Κόλπου, το διήμερο 21 και 22 Σεπτεμβρίου 2017, διαπιστώθηκε ότι οι προσδιορισθείσες τιμές συγκεντρώσεων ολικών πετρελαϊκών υδρογονανθράκων κρίνονται φυσιολογικές.

tourismarket

Ολοκληρώθηκε η επιχείρηση απάντλησης καυσίμων από το «Αγία Ζώνη ΙΙ»

agiazoni 1 simeio bythisis
 
Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή η επιχείρηση απάντλησης των καυσίμων από το βυθισμένο δεξαμενόπλοιο «ΑΓ ΖΩΝΗ ΙΙ» νοτιοδυτικά της Αταλάντης, στον Σαρωνικό.Σύμφωνα με δήλωση του πλοιάρχου του πετρελαιοφόρου «Siros» που πραγματοποίησε την επιχείρηση απάντλησης, συνολικά «φορτώθηκαν» 1.002 κυβικά πετρελαιοειδών.

Έως τώρα, από το βυθισμένο δεξαμενόπλοιο «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» έχουν συνολικά απαντληθεί από τις δεξαμενές του 2.535 μίγματα πετρελαιοειδών.Στο πετρελαιοφόρο «Siros» έχουν φορτωθεί 1.002 κυβικά και άλλα 1.533 στο πετρελαιοφόρο «Lassea».

Τα δύο πετρελαιοφόρα αναμένεται να ξεφορτώσουν τα πετρελαιοειδή σε ειδικές δεξαμενές, αφού πρώτα  αυτά αναλυθούν και διαπιστωθεί αν πρόκειται για πετρελαιοειδή κατάλοιπα ή καθαρά καύσιμα.Ο πλωτός γερανός που βρίσκεται στο σημείο του ναυαγίου θα παραμείνει, καθώς σύμφωνα με στελέχη της αναδόχου εταιρείας, τις επόμενες μέρες αναμένεται να υπάρξει και καθαρισμός των δεξαμενών του βυθισμένου πλοίου.

Η γνωμοδοτική επιτροπή ναυαγίων αναμένεται να συγκληθεί το επόμενο διάστημα προκειμένου να γνωμοδοτήσει εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αν το βυθισμένο πλοίο «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας ή για το περιβάλλον και θα πρέπει να απομακρυνθεί. Σε αυτοί συμμετέχουν εκπρόσωποι της νομαρχιακής αυτοδιοίκησης, της λιμενικής αρχής του εμπορικού επιμελητηρίου και του οργανισμού λιμένα.

Την όλη διαδικασία αναμένεται να κινήσει το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, υπό την εποπτεία της Δημόσιας Αρχής Λιμένος.Μιλώντας πρόσφατα ο υπεύθυνος του συντονιστικού οργάνου για τη διαχείριση του ναυαγίου και της απορρύπανσης στις παράκτιες περιοχές, υφυπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, είχε τονίσει ότι «σκοπός μας είναι να ανελκυθεί το ναυάγιο».

Ο κ. Σαντορινιός είχε αναφέρει ότι «μία από τις καινοτομίες αυτής της κυβέρνησης, είναι η σύσταση της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, στης οποίας τη δικαιοδοσία είναι η ναυαγιαίρεση όλων των ναυαγίων που υπάρχουν στην Ελλάδα, ιδιαίτερα στην περιοχή του Πειραιά».Μάλιστα, συνέχισε λέγοντας πως «Ήδη η ΔΑΛ εργάζεται εντατικά προς αυτή την κατεύθυνση και θα το καταφέρουμε» είχε τονίσει ο υφυπουργός Ναυτιλίας.

Ο διοικητής της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, Δημοσθένης Μπακόπουλος δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων πως «Πρώτη φορά μετά από 30 χρόνια, ο νόμος θα εφαρμοσθεί απαρέγκλιτα στο λιμάνι του Πειραιά».

Σύμφωνα με το νόμο 2881/2001, «ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις» στο άρθρο 2 ο κύριος του ναυαγίου (πλοιοκτήτρια εταιρεία), στην περίπτωση που το βυθισμένο πλοίο αποτελεί κίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα σε περιοχή του λιμένα, ή σε δίαυλο ή παρεμποδίζει την προσόρμιση την αγκυροβολία, προσβάλλει ή απειλεί να προσβάλλει το περιβάλλον, υποχρεούται να το ανελκύσει και να το απομακρύνει εκτός του λιμένα, όπως έχει ή κατά τμήματα.

Η πρόσκληση, όπως ορίζει ο νόμος, αναμένεται να επιδοθεί από δικαστικό επιμελητή στον κύριο ή στον αντιπρόσωπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας.Στην περίπτωση που η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν εκπληρώσει την υποχρέωσή της, η λιμενική αρχή, υπό την εποπτεία της δημόσιας αρχής λιμένος, μπορεί να εκποιήσει το ναυάγιο ή τμήματα αυτού με ανοιχτό πλειοδοτικό διαγωνισμό.

cnngr

Πρόστιμο ως και 500 ευρώ στους πολίτες για την ανακύκλωση. Kατατέθηκε στη Βουλή το σχετικό νομοσχέδιο

kados anakyklosis

Βαριά πρόστιμα σε πολίτες, επιχειρήσεις και δήμους προβλέπονται στο νομοσχέδιο για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών, το οποίο αναμένεται να εισαχθεί σήμερα Παρασκευή στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση.

Στο νομοσχέδιο προβλέπεται διευρυμένη ευθύνη του παραγωγού, ενώ ενισχύεται ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης και των πολιτών. Όπως είπε ο αρμόδιος υπουργός Σωκράτης Φάμελλος, τίθενται πλέον οι όροι και το βασικό θεσμικό εργαλείο για την οργάνωση της ανακύκλωσης, ενώ προβλέπονται σημαντικά θέματα σε επίπεδο δήμων και συστημάτων.

Στόχοι μέχρι το 2020 αποτελούν η ανάκτηση, η ανακύκλωση και η επαναχρησιμοποίηση σε τοπικό επίπεδο σε ποσοστό 50%, ενώ κρίνεται ως ιδιαίτερα σημαντικό το κομμάτι της διαλογής στην πηγή και η ανάκτηση του βιοαποδομήσιμου υλικού στον κάδο.

Μάλιστα, στις τοπικές αρχές που έως και σήμερα δεν ανακυκλώνουν παρά μόνο το 4,69% των δημοτικών απορριμμάτων, δίνεται η δυνατότητα να βάζουν πρόστιμο στους πολίτες οι οποίοι δεν συμμορφώνονται, από 200 ευρώ έως και 500 ευρώ ανάλογα με τη βαρύτητα και τη συχνότητα της παράβασης.

Τα πρόστιμα σε πρώτη φάση θα αφορούν εκείνους που κάνουν ζημιά στην ανακύκλωση. Δηλαδή σε όσους πολίτες πετούν οργανικά σκουπίδια στους κάδους ανακύκλωσης. Τα πρόστιμα σε δεύτερη φάση θα συνδεθούν με τη συμμετοχή στα προγράμματα ανακύκλωσης.

«Ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο έχουν αποφασίσει οι δήμοι να κάνουν τη συλλογή, θα έχουν τη δυνατότητα επιβολής προστίμου στους πολίτες τους οι οποίοι δεν συμμορφώνονται με το πρόγραμμα της διαχείρισης των αποβλήτων από τη μεριά του δήμου.

Τα πρόστιμα θα είναι από 200 έως 500 ευρώ και θεωρούμε ότι είναι δίκαιο αυτό για να μπορέσουμε να υποχρεώσουμε – σε εισαγωγικά – τον πολίτη να συμμετέχει σε ένα πρόγραμμα που κάνει ο ίδιος ο δήμος» τόνισε ο αρμόδιος υπουργός.

Όπως σημείωσε: «Σήμερα ο πολίτης πληρώνει δημοτικά τέλη με βάση τα τετραγωνικά μέτρα της κατοικίας του. Μπορεί να είναι ο πιο οικολογικά λειτουργών καταναλωτής, να κάνει μείωση, να μην κάνει ανακύκλωση, να κάνει μείωση, να κάνει πρόληψη αποβλήτων, αλλά αυτό να μην έχει καμία επίπτωση στο κόστος ζωής, στο νοικοκυριό, στη λειτουργία της κατοικίας του ή της επιχείρησής του. Αλλά εν προκειμένω ας πάρουμε κατ’ αρχήν πρώτα απ’ όλα την κατοικία.

Η δική μας πρόταση η οποία την έχουμε ήδη καταθέσει στην Κεντρική Ένωση Δήμων είναι ότι πρέπει αυτό να αλλάξει. Να μην πληρώνει δηλαδή ο πολίτης με βάση τα τετραγωνικά μέτρα της κατοικίας του. Αντίστοιχα να μην πληρώνει ο Δήμος στο φορέα διαχείρισης αποβλήτων με βάση τον πληθυσμό του. Γιατί μέχρι τώρα οι ετήσιες εισφορές στους ΦΟΣΔΑ, στους Φορείς Διαχείρισης των Αποβλήτων, ήταν με βάση πληθυσμιακά χαρακτηριστικά.

Αυτό δεν έδινε κανένα κίνητρο και καμία επιβράβευση. Άρα δεν ήταν και αντικίνητρο, ας το πούμε έτσι αυτή η ισοπεδωτική λογική. Εμείς αυτό που εισάγουμε στη συζήτηση είναι η δυνατότητα να υπάρχει τιμολογιακή πολιτική στους φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων, ώστε εντός της αυτοδιοίκησης, χωρίς καμία παρέμβαση του κράτους και θεσμικά, αλλά και οικονομικά, χωρίς να παίρνει το κράτος πόρους, αντιθέτως το κράτος πρέπει να υποστηρίζει τη λειτουργία αυτή με πόρους, να επιβραβεύονται στα τέλη που πληρώνει ο κάθε ΟΤΑ οι δημότες του ΟΤΑ και οι επιχειρήσεις του κάθε ΟΤΑ με βάση την απόδοση της ανακύκλωσης.

Αυτό είναι κάτι βέβαια το οποίο κατ’ αρχήν το έχει δεχτεί η Κεντρική Ένωση Δήμων, αλλά εγώ θα περιμένω και τη θεσμική συζήτηση στο Κοινοβούλιο και μας έχει ζητήσει η εφαρμογή του πληρώνω όσο πετάω, για να πούμε λίγο και τον όρο που χρησιμοποιείται διεθνώς, να εφαρμόζεται όχι μόνο σε επίπεδο δήμου, αλλά και σε επίπεδο πολίτη.

Αυτό πρακτικά σημαίνει να υπάρχει μια αντιστοίχιση του συστήματος προσωρινής αποθήκευσης, του κάδου, με τον καταναλωτή, με αυτόν που έχει το λογαριασμό των δημοτικών τελών, την οικογένεια, ανάλογα ποια μονάδα είναι αυτή η οποία χρεώνει τα δημοτικά τέλη και με βάση ζυγολόγιο, ας το πούμε έτσι.

Με την ποσότητα των απορριπτόμενων απορριμμάτων να πληρώνει ο πολίτης. Η εφαρμογή του πληρώνω όσο πετάω είναι ευρέως διαδεδομένη στο εξωτερικό, έχει να κάνει με πολλά τεχνικά ζητήματα, με τα πολεοδομικά χαρακτηριστικά, με το να υπάρχει αντιστοίχιση κάδου με πολίτη, με παραγωγό οικονομικό».

Η εικόνα της ανακύκλωσης

Η σημερινή εικόνα της Ανακύκλωσης δεν είναι καθόλου ικανοποιητική, ιδιαίτερα των αστικών απορριμμάτων: Το μεγαλύτερο μέρος των δημοτικών αποβλήτων της Ελλάδας καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής (81 %, έναντι 31 % κατά μέσο όρο για την ΕΕ-28), ενώ μόλις το 16% ανακυκλώνεται (ΕΕ 27 %) και 3 % λιπασματοποιείται (ΕΕ 15 %).

Ειδικά η «καθαρή» ανακύκλωση δημοτικών απορριμμάτων πανελλαδικά, δηλαδή οι μπλε κάδοι, οι μικρές μπαταρίες και οι οικιακές ηλεκτρικές συσκευές, μετά από 16 χρόνια εφαρμογής της ανακύκλωσης, λειτουργίας των ΣΕΔ, του ΕΟΑΝ και άλλων υπηρεσιών, δεκάδες συνέδρια, χιλιάδες εργατοώρες, πολλές μελέτες και εμπειρογνωμοσύνες, εκστρατείες ενημέρωσης και δαπάνη δεκάδων εκατομμυρίων, είναι μόνο 4,69% ενώ ακόμα λιγότερη είναι η ανακύκλωση συσκευασιών που εμπεριέχονται στα δημοτικά απόβλητα.

Το 2016 στην Ελλάδα ανακυκλώθηκαν 15,81 κιλά ανά κάτοικο όταν ο Ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 110 κιλά ανά κάτοικο.

Εγκαταλελειμμένο από το 2013 το σαπιοκάραβο που βυθίστηκε στον Ασπρόπυργο. Tα στοιχεία της ρύπανσης

«Αμελητέα» χαρακτηρίζουν στελέχη ιδιωτικής εταιρείας που συμμετέχουν στις εργασίες απορρύπανσης, τη ρύπανση από πετρελαιοειδή 20 τετραγωνικών, που προκάλεσε η ημιβύθιση του φορτηγού πλοίου «Ελέφαντας» στον όρμο Ασπροπύργου, ανατολικά της προβλήτας Χαλυβουργικής.

Στο σημείο ήδη έχει ποντισθεί με μέριμνα του Οργανισμού Λιμένα Ελευσίνας αντιρρυπαντικό φράγμα, ενώ ιδιωτική εταιρεία με τη συνδρομή δύο περιπολικών του Λιμενικού συμμετείχαν σε εργασίες απορρύπανσης στην περιοχή.

Σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο, το συγκεκριμένο πλοίο είχε εγκαταλειφθεί από το 2013 από τον ιδιοκτήτη του στον προβλήτα της Αγροτικής Αλιευτικής του λιμανιού και εμπόδιζε λιμενικές υπηρεσίες.

Όπως εξήγησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΕ Σταύρος Δρακονταειδής, με πρωτοβουλία του οργανισμού και μετά από εξάμηνη δικαστική προσφυγή εναντίον της εταιρείας στην οποία ανήκε το πλοίο, η δικαιοσύνη έδωσε συγκατάθεση για τη μεταφορά του από τον προβλήτα της Αγροτικής Αλιευτικής στον όρμο Ασπροπύργου, ανατολικά της προβλήτας στη Χαλυβουργική σε ρηχά νερά, προκειμένου να μην υπάρξει κίνδυνος βύθισής του.

Πρόσθεσε επίσης ότι το πλοίο είχε μπει στη λίστα των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων και σύντομα το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνος θα αποφάσιζε να βγει σε πλειστηριασμό για παλιοσίδερα.

Ο κ. Δρακονταειδής πρόσθεσε ότι το ΔΣ του Οργανισμού θα πρέπει τώρα να προχωρήσει σε αλλαγή του διαγωνισμού προκειμένου να προχωρήσει ο πλειστηριασμός και η απομάκρυνση του ημιβυθισμένου πλοίου από το σημείο, καθώς από επικίνδυνο και επιβλαβές χαρακτηρίζεται πλέον ναυάγιο.

«Το πλοίο έχει μια αξία και πιστεύουμε ότι θα πουληθεί για παλιοσίδερα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΛΕ.

Νέα ...βύθιση αμμοληπτικού πλοίου στην Ελευσίνα.Δεν εντοπίστηκε μέχρι τώρα νέα θαλάσσια ρύπανση