Σαβ09212019

Τελευταία ΕνημέρωσηΣαβ, 21 Σεπ 2019 4pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Νοτιοι δημοι

Και πάλι «πράσινο φως» από το ΣτΕ για την εμβληματική επένδυση στο Ελληνικό

STE

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας άναψε για δεύτερη φορά το «πράσινο φως» στην επένδυση στο Ελληνικό Αττικής και ειδικότερα για τα έργα που πρόκειται να κατασκευαστούν στο μητροπολιτικό πάρκο Ελληνικού-Αγίου Κοσμά. Υπενθυμίζεται ότι η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου πρόσφατα με δύο αποφάσεις της (1305 και 1306/2019) απέρριψε τις αιτήσεις ακύρωσης που είχαν συζητηθεί την 7η Δεκεμβρίου 2018.

Σήμερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, με την υπ΄ αριθμ. 1761/2019 απόφασή της (πρόεδρος η Αικατερίνη Σακελλαροπούλου και εισηγητής ο Σύμβουλος Επικρατείας Χρήστος Ντουχάνης), έκρινε και πάλι τη νομιμότητα του από 28.2.2018 προεδρικού διατάγματος “Έγκριση του Σχεδίου Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά Περιφέρειας Αττικής” (Α.Α.Π. 35), συνολικής εκτάσεως 6.008.076,24 τ.μ., με τον καθορισμό περιοχών και ζωνών, καθώς και χρήσεων, όρων και περιορισμών δόμησης.

Ειδικότερα, το ΣτΕ αρχικώς, επαναλαμβάνοντας το περιεχόμενο των προγενέστερων αποφάσεών του σχετικά με την εκτίμηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και περαιτέρω, έκρινε ότι πολλές από τις πλημμέλειες της μελέτης που είχαν προβληθεί, αφορούσαν την εφαρμογή συστήματος ελέγχου των περιβαλλοντικών συνεπειών του σχεδίου, ζήτημα το οποίο, κατά την έννοια της οδηγίας 2001/42/ΕΚ, ανακύπτει μετά την έγκριση του σχεδίου, και, πάντως, εν προκειμένω, η Στρατηγική Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) είχε προνοήσει για την καθιέρωση συστήματος περιβαλλοντικής παρακολούθησης.

Κρίθηκε, ειδικότερα, ότι «νομίμως προβλέπεται η κατάρτιση επιμέρους συμπληρωματικών μελετών, βάσει των οποίων θα λάβει χώρα η περαιτέρω πρόοδος και εφαρμογή του ΣΟΑ, το γεγονός δε ότι αυτές δεν έχουν ακόμη εκπονηθεί δεν συνιστά πλημμέλεια ή έλλειψη της ΣΜΠΕ ή, πολύ περισσότερο, του σχεδίου, αφού αυτά προβλέπονται ως μέρος “συστήματος περιβαλλοντικής παρακολούθησής” του».

Κρίθηκε, ακόμη, σύμφωνα κατά την ανακοίνωση πάντα, ότι, «κατά την έννοια της διαδικαστικού χαρακτήρα οδηγίας 2001/42/ΕΚ, οι απόψεις που διατυπώνονται κατά τη διαβούλευση επί σχεδίου ή προγράμματος και της καταρτιζόμενης ΣΜΠΕ πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη λήψη της απόφασης με την οποία εγκρίνεται το σχέδιο, η αξιολόγηση, όμως, των πληροφοριών αυτών, αλλά και των επ’ αυτών ισχυρισμών των συμμετασχόντων στη διαβούλευση, δεν είναι υποχρεωτικό να προσλαμβάνει τη μορφή ρητής αντίκρουσης όσων από αυτούς δεν είναι ουσιώδεις, κατά μείζονα δε λόγο δεν είναι υποχρεωτικό να οδηγεί στην τροποποίηση του σχεδίου, η οποία, μάλιστα, θα έθετε, ενδεχομένως, ζήτημα νέας διαβούλευσης».

Έτσι, κρίθηκαν «απορριπτέοι οι προβαλλόμενοι λόγοι ακυρώσεως, που σχετίζονταν με την πλημμελή εξέταση ισχυρισμών των αιτούντων, που προτάθηκαν κατά την προηγηθείσα της εγκρίσεως του προσβαλλόμενου διατάγματος διαβούλευση, με τις εξής ειδικότερες διακρίσεις:

α) Λόγοι που αφορούσαν σε ζητήματα που τεθήκαν πράγματι, κατά τη διαβούλευση από το ενδιαφερόμενο κοινό σχετικά με διάφορες ρυθμίσεις του σχεδίου, απορρίφθηκαν διότι οι σχετικοί ισχυρισμοί αξιολογήθηκαν σε εκτεταμένο υπόμνημα της αρχής σχεδιασμού (ΤΑΙΠΕΔ) και, επομένως “λήφθηκαν υπόψη”, κατά τη διαδικαστική έννοια της οδηγίας (περιβαλλοντικές επιπτώσεις των συνοδών σχεδίων και έργων, φερόμενη πλημμέλεια της μελέτης των επιπτώσεων του σχεδίου στα λιβάδια Ποσειδωνίας που, κατά τους ισχυρισμούς των αιτούντων, υπάρχουν στη θαλάσσια περιοχή αναφοράς του σχεδίου, πλημμελής εξέταση των οχλήσεων κατά τη φάση κατασκευής των έργων, ιδίως από τη μακρόχρονη λειτουργία εργοταξίων κ.λπ.) περαιτέρω δε, η κατ’ ουσίαν αντιμετώπισή τους υπήρξε επίσης νόμιμη,

β) Λόγοι που αναφέρονται σε ισχυρισμούς που προτάθηκαν κατά τη διαβούλευση, όμως δεν αφορούσαν, κατ’ ακριβολογία, τη νομιμότητα του σχεδίου, αλλά είτε την επιστημονική αρτιότητα της ΣΜΠΕ είτε το ουσιαστικό περιεχόμενό της, απορρίφθηκαν είτε διότι οι σχετικοί ισχυρισμοί “ελήφθησαν υπόψη” και απορρίφθηκαν κατά τη διαβούλευση με νόμιμες ουσιαστικές κρίσεις (συντελεστής δόμησης, επιμερισμός δόμησης στις ζώνες πολεοδόμησης κ.λπ.) είτε διότι οι σχετικοί ισχυρισμοί στηρίχθηκαν σε αμφισβητούμενες παραδοχες που δεν επιβεβαιώνονται από το προσβαλλόμενο διάταγμα (μη συνυπολογισμός συντελεστή κοινωφελών χρήσεων, ανακριβής υπολογισμός έκτασης χώρων πρασίνου εντός του μητροπολιτικού πάρκου, εσφαλμένος υπολογισμός πληθυσμού κατοίκων κ.λπ.).

γ) Λόγοι αναφερόμενοι σε πλημμέλειες της διαβούλευσης σε σχέση με ισχυρισμούς, οι οποίοι δεν αποτελούν, κατά το νόμο, αντικείμενο ούτε της ΣΜΠΕ ούτε, κατά συνεκδοχή, της ίδιας της διαβούλευσης απορρίφθηκαν είτε διότι οι σχετικοί ισχυρισμοί αναφέρονταν στην ίδια την ιδιωτικοποίηση των ακινήτων που συγκροτήθηκαν στον Μητροπολιτικό Πόλο, ως προς την οποία έγινε αναφορά σε προηγούμενες αποφάσεις της Ολομελείας του ΣτΕ που είχαν κρίνει το ζήτημα αυτό, είτε αναφέρονταν στη διαγωνιστική διαδικασία ανάδειξης επενδυτή, τη διαφάνειά της και τον καθορισμό τιμήματος, χωρίς, όμως, να συνδέονται με το περιεχόμενο του συγκεκριμένου σχεδίου, είτε, ακόμη, είχαν υποθετικό και θεωρητικό χαρακτήρα, είτε, τέλος, διότι έτσι όπως προβλήθηκαν, δεν αφορούσαν στο συγκεκριμένο σχέδιο, αλλά θα μπορούσαν να προβληθούν κατά κάθε σχεδίου, ιδίως δε κατά αυτών που προστατεύουν και αναβαθμίζουν το περιβάλλον (π.χ. αύξηση της αξίας της γης γειτονικών περιοχών συνεπεία του σχεδίου), ορισμένοι δε από αυτούς “ελήφθησαν”, παρά ταύτα, “υπόψη”, κατά την έννοια της Οδηγίας 2001/42/ΕΚ».

Κάπα Research: Τι πιστεύουν οι κάτοικοι της Αττικής για την επένδυση του Ελληνικού

elliniko parko

Η αξιοποίηση της έκτασης του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό αποτέλεσε την προμετωπίδα του προγράμματος αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας και πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης ήδη από το πρώτο μνημόνιο του 2010.

Σήμερα, μία δεκαετία αργότερα, με την επένδυση ακόμη σε προπαρασκευαστικό στάδιο, η κοινή γνώμη της Αττικής - σχεδόν 7 στους 10 (68%) - επιμένει να τοποθετείται θετικά απέναντι στην επένδυση, με εξαίρεση τα κοινά που πρόσκεινται στην Αριστερά και τον ΣΥΡΙΖΑ, τα οποία, ωστόσο, κλίνουν προς την ουδετερότητα και όχι στην κάθετη άρνηση.

Η θετική στάση της κοινωνίας ενισχύεται όταν γίνεται λόγος για την επίδραση που θα έχει η επένδυση στην εθνική οικονομία, με το 77% να διαβλέπει επωφελείς συνέπειες.

Ως προς το κομμάτι των εγκαταστάσεων που περιλαμβάνει η επένδυση και ειδκότερα το καζίνο, το 37% να βλέπει την εξέλιξη αυτή θετικά, το 41% αρνητικά και το 21% να διατηρεί ουδέτερη στάση.

Τέλος, παρά το γεγονός ότι η κοινή γνώμη επιρρίπτει την κύρια ευθύνη για την παρατηρούμενη καθυστέρηση στην επένδυση προς τη μεριά των κυβερνήσεων (43%) και των κρατικών υπηρεσιών (33%), το 77% των ερωτηθέντων επιθυμεί την εποπτεία κάθε φάσης της επένδυσης από το κράτος με στόχο τη διασφάλιση του κοινωνικού οφέλους και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Ξεμπλοκάρει ο διαγωνισμός για το καζίνο στο Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού- Δημοσιεύθηκαν στην ΕτΚ οι δύο Κ.Υ.Α.

elliniko parko

Προχωρούν οι διαδικασίες για την επένδυση στο Ελληνικό, καθώς ξεμπλοκάρει ο διαγωνισμός για το καζίνο. Δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης οι δυο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις.

Ειδικά θέματα για την έκδοση εγγυητικής επιστολής σχετικά με το διαγωνισμό άδειας λειτουργίας καζίνο στο Ελληνικό αλλά και για τους περιβαλλοντικούς όρους που αφορούν στο Μητροπολιτικό Πάρκο Πράσινου και Αναψυχής του Ελληνικού καθορίζονται μέσα από δύο Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ)που δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.

Αναλυτικά «για την έκδοση εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης των όρων άδειας λειτουργίας Επιχειρήσεων καζίνο (ΕΚΑΖ) των περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου 1 του άρθρου 359 του ν. 4512/2018 (Α 5), που χορηγούνται σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 361 του ίδιου νόμου» αναφέρονται τα εξής:

Για τη χορήγηση άδειας λειτουργίας ΕΚΑΖ ο παραχωρησιούχος προσκομίζει εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης των όρων της άδειας, η όποια εκδίδεται από χρηματοπιστωτικό ίδρυμα που λειτουργεί στα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης η του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου η στα κράτη-μέρη της Διεθνούς Συμφωνίας για τις Δημόσιες Συμβάσεις (ΣΔΕ).

Με τη διακήρυξη του διαγωνισμού για τη σύναψη Σύμβασης Παραχώρησης άδειας λειτουργίας ΕΚΑΖ μπορεί να τίθεται το ελάχιστο αποδεκτό επίπεδο πιστοληπτικής ικανότητας των ανωτέρω πιστωτικών ιδρυμάτων, σύμφωνα με τα διεθνώς αποδεκτά πρότυπα αξιολόγησης.

Το ύψος της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης τέλει σε σχέση με το τίμημα της οικείας άδειας λειτουργίας ΕΚΑΖ και καθορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ύστερα από γνώμη της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (ΕΕΕΠ), η όποια εκδίδεται μετά τη διακήρυξη του διαγωνισμού και πριν την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών.

Η εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης παραδίδεται από τον παραχωρησιούχο κατά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης παραχώρησης και παραμένει διαρκώς σε ισχύ και μέχρι τη συμπλήρωση ενός έτους από τη λήξη της άδειας λειτουργίας.

Καταπίπτει η επιστολή σε περίπτωση παράβασης των όρων της άδειας λειτουργίας

Η εγγυητική επιστολή καλής εκτέλεσης δύναται να ανανεώνεται σύμφωνα με τα σχετικός προβλεπόμενα στη σύμβαση παραχώρησης και καλύπτει συνολικά και χωρίς διακρίσεις την εφαρμογή όλων των όρων της σύμβασης παραχώρησης και κάθε απαίτηση του Ελληνικού Δημόσιου έναντι του παραχωρησιούχου.

Η εγγυητική επιστολή καταπίπτει, μερικώς η ολικώς, σε περίπτωση παράβασης των όρων της άδειας λειτουργίας η σε όσες άλλες περιπτώσεις ορίζονται στην παράγραφο 5 του άρθρου 362 του ν. 4512/2018 και οι λόγοι κατάπτωσης εξειδικεύονται στη σύμβαση παραχώρησης.

Σε περίπτωση ολικής η μερικής κατάπτωσης της εγγυητικής επιστολής ο παραχωρησιούχος υποχρεούται να αντικαταστήσει η να συμπληρώσει το ποσό της εγγυητικής επιστολής εντος τριάντα ημερών από την ημερομηνία μιας τέτοιας ολικής η μερικής κατάπτωσης, υπό την προϋπόθεση ότι η σύμβαση παραχώρησης δεν έχει καταγγελθεί.

Όλα τα έξοδα και οι αμοιβές που αφορούν την έκδοση, αντικατάσταση, συμπλήρωση η ανανέωση της εγγυητικής επιστολής βαρύνουν τον παραχωρησιούχο και αυτή επιστρέφεται στον παραχωρησιούχο μετά την πάροδο ενός έτους από τη λήξη της άδειας λειτουργίας, (εφόσον δεν συντρέξει λόγος μερικής η ολικής παρακράτησης η κατάπτωσης της).

Σχετικά με τη δεύτερη ΚΥΑ, τροποποιεί την 74502 ΕΞ 2019 ΕΜΠ/3-7-2019 απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Πολιτισμού και Αθλητισμού, και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Έγκριση γενικής οργάνωσης τουΜητροπολιτικού Πάρκου Πρασίνου και Αναψυχής του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, και των περιβαλλοντικών όρων αυτού», (ΦΕΚ 2792/τ.Β΄/4-

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης έκανε γνωστό το βράδυ της Τετάρτης, μέσω Twitter, πώς προχώρησε στην επικύρωση των δύο ΚΥΑ για το Ελληνικό, οι οποίες είχαν τροποποιηθεί, ομόφωνα, τις προηγούμενες ημέρες από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων.

Δείτε εδώ την πρώτηΚΥΑ

Δείτε εδώ την δεύτερη ΚΥΑ.

 

Εκλεβαν μέχρι κολόνιες -Είχαν εισβάλει σε 31 σπίτια σε Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα, Αλιμο

klopimaia

Σπίτια σε Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη, Γλυφάδα και Αλιμο είχαν βάλει στο μάτι οι δύο αλλοδαποί ληστές που συνελήφθησαν από την αστυνομία. Ωστόσο πριν οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. τους περάσουν χειροπέδες οι δύο αλλοδαποί είχαν μπει σε 31 σπίτια.

Εμπαιναν από τις μπαλκονόπορτες -Επαιρναν τις κολόνιες

Οι δύο κακοποιοί αφού εντόπιζαν τα σπίτια που ήθελαν να εισβάλλουν περίμεναν να φύγουν οι ένοικοι τους και στη συνέχεια παραβίαζαν τις μπαλκονόπορτες ή τα παράθυρα και έμπαιναν μέσα. Στη συνέχεια, εισέρχονταν στα σπίτια, αφαιρώντας χρήματα, κοσμήματα και ηλεκτρονικές συσκευές. Περαιτέρω, στις περιπτώσεις που οι οικίες διέθεταν συναγερμό, οι δράστες προέβαιναν στην αχρήστευση τους.

Μάλιστα όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία που έδωσε στη δημοσιότητα η αστυνομία οι δύο ληστές έπαιρναν ακόμα και τις κολόνιες από τα σπίτια.

Τι έδειξε η έρευνα για τη δράση των δύο ληστών

Όπως προέκυψε από έρευνα του Τμήματος Ασφαλείας Γλυφάδας, οι ανωτέρω είχαν συστήσει, από τον περασμένο Ιούλιο, συμμορία, με σκοπό τη διάπραξη διαρρήξεων σε οικίες στα νότια προάστια.

Ειδικότερα, ως προς τον τρόπο δράσης τους, αφού εντόπιζαν οικίες και βεβαιώνονταν για την απουσία των ενοίκων, παραβίαζαν τις μπαλκονόπορτες και τα παράθυρα με διαρρηκτικά εργαλεία που έφεραν και,

Στην κατοχή τους, καθώς και από έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε μία οικία, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν διαρρηκτικά εργαλεία και πλήθος κλοπιμαίων (ρολόγια, κοσμήματα, φορητός υπολογιστής κλπ).

Μέχρι στιγμής, εξιχνιάσθηκαν τριάντα μία (31) περιπτώσεις διαρρήξεων στις περιοχές Βάρης, Βούλας, Βουλιαγμένης, Γλυφάδας και Αλίμου.

Επιπρόσθετα, οι ανωτέρω από την παράνομη δράση τους εκτιμάται ότι αποκόμισαν χρηματικό όφελος που υπερβαίνει τις 136.000 ευρώ.

Επένδυση άνω του 1 δισ. για το καζίνο στο Μητροπολιτικό Πόλο Ελληνικού

elliniko kazino

Στο πλαίσιο της παρουσίασης ο πρόεδρος του αμερικανικού ομίλου, Τζιμ Αλεν, αποκάλυψε και την αρχική μακέτα του ουρανοξύστη που θα στεγάσει το συγκρότημα καζίνο.

Τη δέσμευσή του ότι η Hard Rock International σχεδιάζει επένδυση που θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ, σε περίπτωση που κερδίσει τoν διαγωνισμό για την παραχώρηση άδειας καζίνο, εξέφρασε χθες ο πρόεδρος του ομίλου Τζιμ Αλεν.

Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης της υποψηφιότητας του αμερικανικού ομίλου για την άδεια ανάπτυξης και λειτουργίας ολοκληρωμένου συγκροτήματος καζίνο στο Ελληνικό, η Hard Rock International δήλωσε παρούσα στον διαγωνισμό, με τον κ. Αλεν να επισημαίνει ότι ο όμιλος διαθέτει χαμηλό δανεισμό, και συνεπώς έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει τα απαραίτητα κεφάλαια που απαιτούνται για τη χρηματοδότηση του συγκεκριμένου project.

Οπως ανέφερε, η επένδυση –που θα ξεπεράσει τα 1 δισ. ευρώ– θα χρηματοδοτηθεί κατά 30%-40% από ίδια κεφάλαια και 60% από δανεισμό, αφήνοντας και ανοιχτό το ενδεχόμενο να ενταχθούν και ένα ή δύο εγχώριοι όμιλοι στο επενδυτικό σχήμα. Κατά τον ίδιο, ο δανεισμός σχεδιάζεται να προέλθει από διεθνείς αλλά και από ελληνικές τράπεζες, ενώ απέφυγε να προχωρήσει σε λεπτομέρειες σχετικά με τους συνεργάτες που θα πλαισιώσουν το επενδυτικό σχήμα αλλά και όσους θα συμβάλουν στην υλοποίηση των σχεδίων του.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης, ο κ. Αλεν αποκάλυψε και τη μακέτα του ουρανοξύστη που θα στεγάσει το συγκρότημα καζίνο, δίνοντας έτσι μία πρώτη εικόνα από τα επενδυτικά σχέδια της εταιρείας στο Ελληνικό.

Την ίδια στιγμή, εξέφρασε την πρόθεσή του να δημιουργήσει κάτι μοναδικό για την Αθήνα, καθώς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «είναι ευκαιρία να φέρουμε εδώ και το δικό μας expertise». Αλλωστε, η πρόθεσή του κ. Αλεν είναι να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο τουριστικό και ψυχαγωγικό συγκρότημα παγκόσμιας εμβέλειας, το οποίο θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους τουρίστες από διάφορα μέρη του κόσμου.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον ίδιο, η Hard Rock International είναι η μόνη εταιρεία του κλάδου της, η οποία απολαμβάνει υψηλή βαθμολογία από τους τρεις μεγάλους οίκους πιστοληπτικής αξιολόγησης S&P, Moody’s και Fitch, επισημαίνοντας ότι ο όμιλος έχει τεράστια εμπειρία στον κλάδο της ψυχαγωγίας. Ας σημειωθεί πως η Hard Rock International διαθέτει παρουσία σε 74 χώρες με 188 Hard Rock Cafes, 240 rock shops, 29 ξενοδοχεία και 11 καζίνο.

Ο κ. Αλεν δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην πολυετή παρουσία της Hard Rock International στην Αθήνα, υπενθυμίζοντας ότι κατά τη διάρκεια της κρίσης ο όμιλος έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας, δημιουργώντας το Hard Rock Cafe στην Αθήνα, κοντά στο μετρό Μοναστηράκι.

Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της σχετικής άδειας καζίνο στο Ελληνικό προβλέπει πως οι δεσμευτικές προσφορές θα κατατεθούν έως τις 30 Σεπτεμβρίου, με την κυβέρνηση να διαμηνύει ότι ο διαγωνισμός δεν θα πάρει άλλη παράταση.

Οπως έχει γράψει ήδη και η «Κ», ο διαγωνισμός φαίνεται να έχει εξελιχθεί σε μία μονομαχία δύο αμερικανικών κολοσσών, της Hard Rock International αλλά και της αμερικανικής Mohegan Gaming & Entertainment σε κοινοπραξία με τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Κ