Δευ07162018

Τελευταία ΕνημέρωσηΔευ, 16 Ιουλ 2018 5pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Επιστημη - Τεχνολογια Τεχνολογια

Oι "Diesel" κινητήρες οδηγούνται σε ταχύτατο… "θάνατο"

diesel motor

Ολο και πιο ηχηρές είναι πλέον οι επίσημες φωνές, που κρούουν τον… κώδωνα της τεχνολογικής αλλαγής στην αυτοκίνηση. Η ηλεκτροκίνηση σίγουρα είναι μπροστά μας. Μάλιστα σύμφωνα με το newsauto.gr, οι προβλέψεις αναφέρουν ότι μέχρι το 2040 το 35% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν θα είναι ηλεκτρικά .

Όμως το 2040 είναι μακριά! Στο σήμερα τα δεδομένα αλλάζουν άρδην και αυτό αφορά κυρίως τους diesel κινητήρες. Όπως έχουμε ξαναγράψει, αυτοί… πεθαίνουν, αφού πλέον το επερχόμενο EURO7 (προδιαγραφές ρύπων της ΕΕ), θέτει -κυρίως τους μικρούς- diesel κινητήρες εκτός αγοράς.
 
Κι αυτό όχι γιατί δεν μπορούν να καλύψουν τις νέες αυστηρές προδιαγραφές που θα ισχύσουν σε τρία χρόνια από τώρα…

Για να καταφέρουν οι εταιρείες να πιάσουν αυτά τα όρια θα πρέπει να αυξηθούν κατά πολύ τα κόστη εξέλιξης και παραγωγής, των μικρών diesel κινητήρων. Αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που σήμερα φοράει έναν 1600άρι diesel, το 2020 θα κοστίζει σχεδόν 30 με 40% περισσότερο από σήμερα.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λοιπόν σήμερα, μελετάνε αν οικονομικά είναι βιώσιμο να τοποθετούνται τέτοιοι κινητήρες, μόνο στις ακριβές εκδόσεις των μεγάλων-οικογενειακών μοντέλων τους. Είναι δεδομένο πως τα μικρά και τα μεσαία αυτοκίνητα θα διαθέτουν μόνο μικρούς turbo βενζίνης (κυρίως 3κύλινδρους) και ηλεκτρικές εκδόσεις.

Για του λόγου το αληθές, δείτε τις premium αυτοκινητοβιομηχανίες πως κινούνται.

Η Volvo είναι η πρώτη που αντέδρασε άμεσα στις νέες εξελίξεις. Ανακοίνωσε ότι σταματάει την παραγωγή του 1,6lt κινητήρα πετρελαίου, αφού έχει κατασκευάσει έναν νέο βενζίνης 1,5lt, πολύ πιο ισχυρό από τον diesel (το premium θέλει δύναμη) και σχετικά κοντά σε κατανάλωση με τον καταργούμενο diesel. Μία απόφαση που στην Ευρώπη, εμπορικά αρχίζει να δικαιώνει τους Σουηδούς 

Από την άλλη, οι άνθρωποι της Mercedes-Benz αρχίζουν να σπάνε τη σιωπή τους, με τον Matthias Luehrs, αντιπρόεδρο πωλήσεων και διαχείρισης αυτοκινήτων της Γερμανικής εταιρείας, να δηλώνει ότι  η εταιρεία του διεξάγει έρευνες για να αποφασίσει αν θα συνεχίσει να διαθέτει αυτοκίνητα με μικρούς diesel κινητήρες. Ηδη η εταιρεία δείχνει να κινείται προς αυτή την κατεύθυνση στην αγορά των ΗΠΑ…

Σημειώστε, πως η Mercedes-Benz δεν έχει δικό της μικρό diesel, με τον 1,5lt που διαθέτει στην γκάμα της να προέρχεται από την Renault. Οι Γάλλοι από την άλλη έχουν ήδη προαναγγείλει ότι ουσιαστικά οι μικροί diesel τελειώνουν γι’ αυτούς…

Ανάλογοι ψίθυροι ακούγονται και στο στρατόπεδο της BMW, με τους τεχνοκράτες Γερμανούς επισήμως να αρνούνται προς το παρόν τέτοια εξέλιξη. Βέβαια να θυμίσουμε ότι άνθρωποι της BMW δήλωναν κατηγορηματικά στον υπογράφοντα ότι δε θα τοποθετούσαν ποτέ κινητήρες κάτω των 2.000cc σε σύγχρονα μοντέλα της BMW, όταν είχαν πρωτο-κυκλοφορήσει τη Σειρά 1 μόνο με 2λιτρο (το 2004). Αμέσως μετά ήρθε και ο 1,6lt.

Το σίγουρο είναι ότι εκ’ των πραγμάτων και των υπαρχουσών αποφάσεων, η κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει προς τα εκεί και καλό είναι να αρχίσουμε να το συνηθίζουμε αυτό.

Σημειώστε πως τα υπάρχοντα αυτοκίνητα δε θα επηρεαστούν από τις αποφάσεις που θα ισχύουν από το 2020. Δε σημαίνει δηλαδή ότι τα αυτοκίνητα που θα πουληθούν σήμερα, δε θα μπορούν να κυκλοφορούν σε τρία χρόνια. Οι αποφάσεις αυτές αφορούν τα νέα αυτοκίνητα που θα πωλούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες…

Προσοχή! Για εξαιρετικά κακόβουλο λογισμικό ενημερώνει η ΕΛΑΣ! Aναλυτικά

cyber aleert

Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας, ενημερώνει τους πολίτες για την συνεχιζόμενη εμφάνιση και στη χώρα μας, του κακόβουλου λογισμικού «CryptoWall».

Το συγκεκριμένο λογισμικό συγκαταλέγεται στις ψηφιακές απειλές τύπου Crypto-Malware, ενώ μπορεί να επηρεάσει όλες τις εκδόσεις λειτουργικού συστήματος.

Ειδικότερα, το κακόβουλο λογισμικό μολύνει έναν υπολογιστή με δύο κυρίως τρόπους, μέσω μολυσμένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που εμπεριέχουν κακόβουλα επισυναπτόμενα αρχεία και μέσω επισφαλών ή μολυσμένων ιστοσελίδων.

Πιο συγκεκριμένα, μετά την εγκατάστασή του στο λειτουργικό σύστημα, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο σύστημα κρυπτογράφησης, κρυπτογραφεί - κλειδώνει όλα τα ψηφιακά αρχεία και τα δεδομένα (διαφόρων τύπων αρχείων, ενδεικτικά: *.doc, *.docx, *.xls, *.ppt, *.psd, *.pdf, *.eps, *.ai, *.cdr, *.jpg, κ.λπ.) που είναι αποθηκευμένα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη που έχει μολυνθεί από τον ιό, ενώ για να ξεκλειδωθούν τα αρχεία του, πρέπει να καταβληθεί χρηματικό ποσό (ransom), σε διαφορετική περίπτωση καθίστανται απροσπέλαστα για το χρήστη τους.

Το λογισμικό κυκλοφορεί στην 3η έκδοσή του από τον Ιανουάριο του 2015 παγκοσμίως και σημειώνεται ότι τόσο για την τρέχουσα όσο και για την προηγούμενη έκδοση του - ενώ υπάρχουν διαθέσιμες λύσεις για την απομάκρυνση του - δεν καθίσταται εφικτή η αποκρυπτογράφηση των αρχείων, λόγω της πολύ ισχυρής κρυπτογράφησης (2048-bit / 4096-bitRSAkey) που χρησιμοποιείται.

Το συγκεκριμένο κακόβουλο λογισμικό έχει επιπλέον τη δυνατότητα να αυτοδιαδίδεται μέσω του τοπικού δικτύου και να κρυπτογραφεί τα αρχεία κάθε συστήματος στο οποίο αποκτά πρόσβαση. Η δυνατότητα αυτή το καθιστά εξαιρετικά επικίνδυνο σε εταιρικά δίκτυα όπου η διάδοση μπορεί να είναι ραγδαία.

Η καταβολή του χρηματικού ποσού γίνεται, μέσω ανώνυμου προγράμματος περιήγησης, με τη χρήση του ψηφιακού νομίσματος τύπου bitcoin (BTC), κατόπιν μηνύματος που εμφανίζεται στον χρήστη, με υποδείξεις και οδηγίες για την πληρωμή.

Καλούνται οι χρήστες του διαδικτύου και ιδιαιτέρως οι διαχειριστές των εταιρικών δικτύων να μην πληρώνουν τα χρήματα που ζητούνται, προκειμένου να αποθαρρύνονται τέτοιες παράνομες πρακτικές καθώς και για να μην εξαπλωθεί το φαινόμενο, ενώ θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να λαμβάνουν μέτρα ψηφιακής προστασίας και ασφάλειας για την αποφυγή προσβολής από το κακόβουλο λογισμικό.

Συγκεκριμένα:

  • οι χρήστες που λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από άγνωστους αποστολείς ή άγνωστη προέλευση, καλούνται να μην ανοίγουν τους συνδέσμους (links) και να μην κατεβάζουν τα συνημμένα αρχεία, που περιέχονται σε αυτά, για τα οποία δεν γνωρίζουν με βεβαιότητα τον αποστολέα και το περιεχόμενο του συνημμένου αρχείου.
  • Επιπλέον, οι χρήστες πρέπει να είναι εξαιρετικά καχύποπτοι στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ως αποστολέας φαίνεται να είναι κάποια υπηρεσία ή εταιρεία η οποία δεν είναι γνωστή σε αυτούς,
  • συστήνεται να πληκτρολογούνται οι διευθύνσεις των ιστοσελίδων (URL) στον περιηγητή (browser), αντί να χρησιμοποιούνται υπερ- σύνδεσμοι (links),
  • να χρησιμοποιούνται γνήσια λογισμικά προγράμματα και να ενημερώνονται τακτικά (updates), ενώ θα πρέπει να υπάρχει πάντα ενημερωμένο πρόγραμμα προστασίας (αντι-ικό) του Η/Υ,
  • να ελέγχουν και να έχουν πάντοτε ενημερωμένη την έκδοση του λειτουργικού τους συστήματος,
  • να δημιουργούνται αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων (backup) σε τακτά χρονικά διαστήματα, σε εξωτερικό μέσο αποθήκευσης, έτσι ώστε σε περίπτωση «προσβολής» από το κακόβουλο λογισμικό, να είναι δυνατή η αποκατάσταση τους,
  • Ιδιαίτερη προσοχή στην τακτική και ασφαλή τήρηση αντιγράφων ασφαλείας συστήνεται στους διαχειριστές των εταιρικών δικτύων καθότι τα αντίγραφα αποτελούν το μόνο τρόπο επαναφοράς των αρχείων στο σύνολό τους.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με την Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας για ανάλογα περιστατικά ή για παροχή διευκρινίσεων – συμβουλών, στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:

Yagrek: Το νέο ρωσικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης για τους απανταχού Έλληνες και φιλέλληνες. Ξεχάστε το Facebook

yagrek

Είμαι Έλληνας «βροντοφωνάζει» στα...ρωσικά, το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης  yagrек, που έκανε την εμφάνισή του τον περασμένο μήνα, στη Μόσχα. Εμπνευστής και δημιουργός της νέας πλατφόρμας επικοινωνίας των Ελλήνων και των φιλελλήνων ανά τον κόσμο, είναι ο 34χρονος Γιάννης Πολίτοφ, ηθοποιός, σκηνοθέτης και performer, που ζει και εργάζεται στη Μόσχα και «εγκέφαλος» και προγραμματιστής του νέου μέσου, ο 37χρονος Ίγκορ Πετρένκο.

Ποια ήταν όμως η αφορμή και, παράλληλα, η έμπνευση που οδήγησε τους δύο νέους στην υλοποίηση αυτής της ιδέας;

«Φιλοδοξούμε να φέρουμε κοντά τους Έλληνες που "σκορπίστηκαν" σε όλον τον πλανήτη και έχουν την επιθυμία να επικοινωνήσουν μεταξύ τους» υπογράμμισε ο κ. Πετρένκο, μιλώντας στην εκπομπή «Με σπαστά ελληνικά», στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού - Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM».

Ο ίδιος, μιλώντας άπταιστα και όχι...σπαστά ελληνικά, αφού όταν ήταν μικρός πέρασε ένα μεγάλο διάστημα της ζωής του στην Ελλάδα, σημείωσε ότι χρειάστηκε ένας χρόνος σκληρής και δημιουργικής δουλειάς προκειμένου το yagrek να πάρει «σάρκα και οστά».

Για την ίδια ιδέα, το yagrek, είχε μιλήσει πριν ένα χρόνο, τον Δεκαπενταύγουστο και ο Γιάννης Πολίτοφ, αναπτύσσοντας το «όραμά» του για τη δημιουργία μιας πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης για τους Έλληνες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης, αλλά και για τον απανταχού Ελληνισμό.

Μιλώντας στο αθηναϊκό πρακτορείο, ο κ. Πολίτοφ υπογράμμισε ότι πίσω από το yagrek υπάρχει η αγάπη του ιδίου και του Ίγκορ, καθώς -όπως τόνισε- δεν υπήρξε κρατική ή ιδιωτική χρηματοδότηση.

Ο ίδιος σημείωσε πως το yagrek είναι το «αριστούργημα» της ζωής του, αφού, όπως είπε, σ' αυτό μετουσιώνεται το όνειρό του να γίνουν όλοι οι Έλληνες «μία παρέα, να γνωρίζονται και να επικοινωνούν, να έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν σε διάφορους τομείς». 
Στο yagrek, ελληνικής καταγωγής νέοι μπορούν να γνωριστούν, να ανταλλάξουν απόψεις, να μάθουν ο ένας για τη ζωή του άλλου, να δουν πως ο Ελληνισμός δεν χάνεται ποτέ, είπε ο κ. Πολίτοφ.

Λίγα λόγια για το yagrek



Το yagrek είναι μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης, όπου μπορεί κανείς να επικοινωνήσει σε έξι γλώσσες (ρωσική, ελληνική, γερμανική, αγγλική, ισπανική και πορτογαλική). Το yagrek συνδέει τους χρήστες με τους φίλους τους και με άλλα άτομα που δουλεύουν, σπουδάζουν και ταξιδεύουν. Η χρήση του yagrek περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα αναρτήσεων με οπτικοακουστικό υλικό και με κείμενο.

 https://yagrek.com/

ΕΛ.ΑΣ: Προειδοποίηση για απάτη μέσω e-mail

diadiktyo

Για την πρόληψη και αποφυγή εξαπάτησής τους μέσω του διαδικτύου, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ, ενημερώνει τους επαγγελματίες, ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, επιτήδειοι με χρήση της μεθόδου «man in the middle», παρεμβαίνουν σε τμήματα της επικοινωνίας μεταξύ συναλλασσόμενων επαγγελματιών και εμπόρων με επιχειρήσεις του εξωτερικού και τους πείθουν να καταθέσουν χρήματα σε τραπεζικούς λογαριασμούς, διαφορετικούς από αυτούς που είχαν αρχικά συμφωνηθεί.

Σύμφωνα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, ο επαγγελματίας επικοινωνεί, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με την προμηθεύτρια εταιρεία του στο εξωτερικό και συμφωνεί για την πραγματοποίηση συναλλαγής, δηλαδή την πραγματοποίηση παραγγελίας και εξόφληση μέσω τραπεζικού λογαριασμού.

Οι δράστες υποκλέπτουν, με τη χρήση κακόβουλου λογισμικού ή άλλες εξειδικευμένες τεχνικές – όπως καταγραφή δεδομένων επικοινωνίας μέσω μη ασφαλών συνδέσεων διαδικτύου ή αλίευση στοιχείων πρόσβασης στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τεχνικές «phishing» – το περιεχόμενο των συνομιλιών στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μεταξύ του εμπόρου και του προμηθευτή.

Στη συνέχεια, οι δράστες, προσποιούμενοι τον προμηθευτή, αποστέλλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον έμπορο, κάνοντας χρήση μιας διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μοιάζει, αλλά δεν ταυτίζεται, με αυτή που χρησιμοποιεί ο προμηθευτής, απαιτώντας, για διάφορους λόγους, η πληρωμή της παραγγελίας να γίνει σε διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό από αυτό που αρχικά συμφωνήθηκε. Ο έμπορος πείθεται και καταθέτει τα χρήματα στο νέο τραπεζικό λογαριασμό, ο οποίος ανήκει στους δράστες, ενώ εάν δεν αντιληφθεί εγκαίρως την απάτη, ενδέχεται να του ζητήσουν, με διάφορες προφάσεις, την καταβολή επιπλέον χρημάτων στον λογαριασμό του.

Η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος συστήνει στους επαγγελματίες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στην περίπτωση που διαπιστώσουν τέτοιου είδους περιστατικά, για την αποφυγή πιθανής οικονομικής εξαπάτησης τους.

Συγκεκριμένα τους συστήνει:

-Οταν τους ζητείται η καταβολή χρημάτων σε διαφορετικό τραπεζικό λογαριασμό από αυτόν που χρησιμοποιούν συνήθως, να προβαίνουν σε επαλήθευση του αιτήματος, μέσω τηλεφωνικής ή άλλης επικοινωνίας με τον προμηθευτή.

-Να αλλάζουν τακτικά τους κωδικούς πρόσβασης στο ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο και να χρησιμοποιούν τεχνικές αυθεντικοποίησης δύο βημάτων (two step verification ) για την είσοδό τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

-Να χρησιμοποιούν προγράμματα προστασίας από κακόβουλο λογισμικό, τόσο στον υπολογιστή τους, όσο και στις φορητές συσκευές , τα οποία να ενημερώνουν τακτικά.

-Να εγκαθιστούν τις διαθέσιμες αναβαθμίσεις και ενημερώσεις – διορθώσεις ασφαλείας του λειτουργικού τους συστήματος και των προγραμμάτων και εφαρμογών που χρησιμοποιούν.

-Να μην ανοίγουν συνδέσμους που εμπεριέχονται σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μηνύματα κειμένου από αγνώστους, καθώς οι σύνδεσμοι αυτοί ενδέχεται να παραπέμπουν σε κακόβουλες ιστοσελίδες ή και να προκαλούν την εγκατάσταση κακόβουλου λογισμικού.

-Να αποφεύγουν την εγκατάσταση προγραμμάτων και εφαρμογών από μη ασφαλείς πηγές, καθώς κα τη σύνδεση σε μη ασφαλή ελεύθερα δίκτυα Wi – Fi, μέσω των οποίων μπορεί να γίνει υποκλοπή των δεδομένων επικοινωνίας τους,

-Να χρησιμοποιούν ασφαλή και κρυπτογραφημένα κανάλια επικοινωνίας.

-Nα μην απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου τους ζητείται η αποκάλυψη των στοιχείων πρόσβασης (username & password) σε ηλεκτρονικούς λογαριασμούς τους.

Ο επαναστατικός βενζινοκινητήρας μεταβλητής συμπίεσης που θα «σκοτώσει» τους ντίζελ

kinitiras metablitis kaysis
Ο πρώτος κινητήρας με μεταβαλλόμενη συμπίεση πρόκειται να παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού από τον όμιλο Renault - Nissan, στο πλαίσιο της στρατηγικής της γαλλοϊαπωνικής συμμαχίας να απεξαρτηθεί από την τεχνολογία των κινητήρων ντίζελ
 
Ο επαναστατικός κινητήρας 2.0 τούρμπο VC-T θα συνδυάζει την απόδοση των μοτέρ βενζίνης με την οικονομία των ντίζελ. Λέγεται ότι θα αποδίδει σαν V6, αλλά με πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου, καθώς διεκδικεί τον τίτλο του πιο προηγμένου τεχνολογικά κινητήρα εσωτερικής καύσης.
 
Η πρώτη μάρκα που θα επωφεληθεί θα είναι η Infinity, η οποία θα αντικαστήσει με αυτόν τον δίλιτρο τον ξεπερασμένο πλέον V6 των 3,5 λίτρων. Αργότερα θα τοποθετηθεί και σε πιο μαζικά μοντέλα, όπως το Kadjar και το Qashqai.
 
Πως δουλεύει το μοτέρ στην πράξη; Ο όγκος του θαλάμου καύσης μεταβάλλεται ανάλογα με την θέση του πιστονιού, οπότε αναλόγως προσαρμόζεται και η σχέση συμπίεσης, από 8:1 ως 14:1. Η χαμηλή σχέση συμπίεσης ευνοεί την απόδοση. Η υψηλή σχέση συμπίεσης οφελεί περισσότερο την οικονομία.

Τα πιστόνια δεν κουμπώνουν απευθείας πάνω στον στρόφαλο, αλλά σε έναν βραχίονα που αλλάζει θέση και γωνία σε σχέση με το κομβίο του στροφάλου. Το πιστόνι κάνει πάντα την ίδια διαδρομή, σύμφωνα με την κίνηση του στροφάλου. Όμως ανάλογα με την θέση και την γωνία με την οποία ο βραχίονας εφάπτεται στο κομβίο του στροφάλου, αλλάζει το ύψος στο οποίο το πιστόνι εκτελεί την δεδομένη διαδρομή του εντός του κυλίνδρου.

Η απόσταση δηλαδή μεταξύ του άνω και του κάτω νεκρού σημείου είναι σταθερή. Αλλάζει όμως το ΑΝΣ και το ΚΝΣ σε σχέση με το ύψος του κυλίνδρου.  

Η Renault - Nissan ανακοινώνει ότι η οικονομία καυσίμου είναι στα επίπεδα ενός δίλιτρου ντίζελ, 27% καλύτερη σε σχέση με τον V6 3.5 τον οποίο πρόκειται να αντικαστήσει. Και 10% χαμηλότερη συγκριτικά με έναν συμβατικό δίλιτρο βενζίνης. Ταυτόχρονα η απόδοση είναι κορυφαία, με την Infinity να κάνει λόγο για 270 άλογα και 40 kgm ροπή. 

Δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάμε για την τεχνολογία κινητήρων μεταβλητής σχέσης συμπίεσης. Η Saab είχε παρουσιάσει κάτι παρόμοιο στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Εκεί η τεχνολογία ήταν διαφορετική, μεολοκληρη την κεφαλή να κινείται για να αλλάξει η σχέση συμπίεσης. Η ιδέα δεν προχώρησε ποτέ, για λόγους κόστους.

Mιχάλης Γεωργιάδης, drive