Παρ10192018

Τελευταία ΕνημέρωσηΠεμ, 18 Οκτ 2018 6pm

Back Βρίσκεστε εδώ: Αρχική BLOGOSFAIRA

Μάχη 120.000 οικογενειών για μία θέση σε παιδικούς σταθμούς!

paidikos stathmos

Τέλος στην αγωνία χιλιάδων εργαζόμενων και άνεργων μητέρων επιχειρείται να δοθεί με τη συνέχιση του προγράμματος "Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής", μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να γράψουν τα παιδιά τους δωρεάν σε δημοτικούς αλλά και σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.

Τα εμπόδια ωστόσο δεν λείπουν, καθώς, σύμφωνα με εκτιμήσεις αρμοδίων, φέτος αναμένεται διπλασιασμός των αιτήσεων από δικαιούχες μητέρες, λόγω της εκτίναξης των ποσοστών ανεργίας και της μείωσης του οικογενειακού εισοδήματος των ελληνικών νοικοκυριών.

Έτσι, ενώ πέρυσι είχαν φιλοξενηθεί στους παιδικούς, μέσω του προγράμματος, 60.000 βρέφη και νήπια σε όλη τη χώρα, φέτος ο αριθμός εκτιμάται ότι θα εκτοξευθεί στις 120.000 αιτήσεις, ενδεχομένως και περισσότερες.

Ωστόσο, έχουν εξασφαλιστεί 150 εκατ. ευρώ για τη συνέχιση του προγράμματος που αντιστοιχεί σε 60.000 επιδοτούμενες θέσεις παιδιών.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Το Έθνος", ο πρόεδρος της κοινωνικής επιτροπής της ΚΕΔΕ, Σ.Δανιηλίδης, για να καλυφθούν όλες οι αιτήσεις απαιτούνται επιπλέον 50 εκατ. ευρώ.

"Το ποσό αυτό μπορεί να βρεθεί από πόρους που λιμνάζουν στα διαρθρωτικά ταμεία. Είναι κρίμα η Ελλάδα να κινδυνεύει να χάσει 4 δισ. ευρώ, επειδή δεν μπορεί να τα απορροφήσει και ταυτόχρονα, η ελληνική οικογένεια να λυγίζει από την φτώχεια", σημειώνει ο ίδιος.

Στόχος της κυβέρνησης είναι την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου να γνωρίζουν όλες οι επωφελούμενες μητέρες εάν έχουν επιλεγεί και σε ποιον παιδικό σταθμό θα φιλοξενηθεί το παιδί τους...

nonews

Προηγούνται για το δήμο της Αθήνας οι Σακοράφα και Κασιδιάρης

sakorafa kasidiaris

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι πρώτες δημοσκοπήσεις που έχουν πάρει στα χέρια τους τα κομματικά επιτελεία για τις δημοτικές εκλογές στην Αθήνα.

Έχουν μετρηθεί διάφορα ονόματα και σύμφωνα με τις πληροφορίες του Press-gr ένα αρχικό συμπέρασμα είναι ότι στις δύο πρώτες θέσεις έρχονται ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή.

Τα πιο "αναγνωρίσιμα" πρόσωπα από τον ΣΥΡΙΖΑ είναι η Σοφία Σακοράφα και από την Χρυσή Αυγή ο Ηλίας Κασιδιάρης.

Ακολουθούν άλλα πρόσωπα προερχόμενα από τη ΝΔ όπως ο πρώην δήμαρχος Νικήτας Κακλαμάνης που θέλει να είναι πάλι υποψήφιος ενώ ο νυν δήμαρχος Γ, Καμίνης με την υποστήριξη μόνο της ΔΗΜΑΡ συγκεντρώνει χαμηλά ποσοστά της τάξης του 6%.

πρessgr

Συγκλονιστικό άρθρο του Μανώλη Γλέζου στην DieWelt

GLEZOS

Διαβάστε το συγκλονιστικό άρθρο του Μανώλη Γλέζου στη γερμανική εφημερίδα Die Welt, στο οποίο εξηγεί στους Γερμανούς αναγνώστες της εφημερίδας, γιατί είναι δίκαιο να καταβληθούν οι αποζημιώσεις που οφείλει το γερμανικό κράτος στην Ελλάδα αλλά και πώς αυτή η πράξη εξυπηρετεί «την Ευρώπη της αλληλεγγύης»:

"Τον προσεχή Σεπτέμβριο κλείνω τα 91.

Αρχίζω να γράφω αυτό το κείμενο 72 χρόνια ακριβώς από τη μέρα που είδα τους Γερμανούς, πάνοπλους, με μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, να μπαίνουν στην Αθήνα.

Ήταν 27 Απριλίου του 1941. Οι περισσότεροι από τους αναγνώστες της εφημερίδας ήταν τότε αγέννητοι. Όμως εγώ ήμουν ήδη 19 χρόνων.

Δεν έχω καιρό, λοιπόν, ούτε για ψέματα ούτε για μισές αλήθειες.

Θα ήθελα να σας είχα κοντά μου, έναν-έναν, να σας μιλήσω γι' αυτά που έζησα, που άκουσα, που είδα. Θα αρκεστώ, ωστόσο, να μοιραστώ από εδώ, μαζί σας, μόνο κάποια από αυτά. Μετά, ίσως μπορούμε να κοιταχτούμε αναμεταξύ μας με διαφορετικό βλέμμα...

 

Α. Η Μάχη της Κρήτης.

Για τη Μάχη της Κρήτης έχουν γράψει πολλοί. Είναι εύκολο να βρείτε σε βιβλία Ιστορίας τι έγινε. Θα διαβάσετε για άντρες, γυναίκες και παιδιά που, με τσουγκράνες και ραβδιά για όπλα, υπερασπίστηκαν τη γη τους και τη γη των προγόνων τους.

Απέναντί τους είχαν τον καλύτερο στρατό του κόσμου, τη Βέρμαχτ. Και ο ουρανός έβρεχε αδιάκοπα αλεξιπτωτιστές...

Όταν η Μάχη τέλειωσε, ο στρατός είχε νικήσει. Μα οι γυναίκες των ηττημένων, που είχαν χάσει παιδιά, αδέρφια, πατεράδες ή συζύγους, κατέβηκαν στο γιαλό, σκαρφάλωσαν στα βουνά και, όπου βρήκαν νεκρό σώμα εχθρού, το τίμησαν:

το έπλυναν και το έθαψαν, όπως του έπρεπε. Ο νεκρός δεν ήταν πια εχθρός.

Ήταν ο άταφος αδελφός.

Κι αυτές ήταν οι εγγονές της Αντιγόνης, που έκαναν το χρέος τους απέναντι στους νεκρούς.

Την ίδια ώρα, οι νικητές έμπαιναν στην Κάνδανο. Στην περιοχή γύρω από το χωριό είχαν χάσει 27 άντρες. Και τότε, ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ, πήραν μια πρωτοφανή ‒ακόμα και για καιρό πολέμου‒ απόφαση:

σκότωσαν όσους από τους κατοίκους βρήκαν και ξεθεμελίωσαν το χωριό.

Φεύγοντας, περήφανοι για το έργο τους, άφησαν και σχετικές πινακίδες!

Αναζητήστε τις στο διαδίκτυο...

 

Β. Καισαριανή, 10 Μάη 1944.

Οι Ναζί εκτελούν τον 19χρονο αδελφό μου.

Αν είχε ζήσει, θα γινόταν δάσκαλος. Μαζί του εκτελούν άλλους ογδόντα έναν άντρες και δέκα γυναίκες.

Στον ίδιο τόπο, εννιά μέρες νωρίτερα, τη μέρα της Πρωτομαγιάς, είχαν εκτελέσει διακόσιους ακόμα Έλληνες πατριώτες.

 

Γ. Αμέσως μετά την ενοποίηση της Γερμανίας, ξεκίνησα αγώνα για να επιστρέψει η Γερμανία στην Ελλάδα όσα της όφειλε.

Τα γνωρίζετε. Πρόκειται για το αναγκαστικό δάνειο, τις αποζημιώσεις για τις καταστροφές στις υποδομές της χώρας και τους αρχαιολογικούς θησαυρούς. Μάλιστα, το 1995, είχα την ευκαιρία να εκθέσω το όλο ζήτημα στο γερμανικό λαό, τόσο μέσα από τις σελίδες της εφημερίδας DieZeit, όσο και σε μια αλησμόνητη εκδήλωση στο Ανόβερο.

Αν το πέρασμα των χρόνων ακύρωνε αρχές και αξίες, αν μετέβαλε το ΗΘΟΣ των ανθρώπων, τότε οι τραγωδίες του Σοφοκλή, του Αισχύλου ή του Ευριπίδη δεν θα έλεγαν σήμερα τίποτα σε κανέναν.

Υπάρχουν όμως μερικά πράγματα που δεν μπαγιατεύουν, που δεν παραγράφονται, που δεν γερνούν καν. Και το δίκαιο είναι ένα από αυτά.

Αν σήμερα, με όλο το βάρος των 90 χρόνων μου, συνεχίζω αυτόν τον αγώνα, είναι γιατί θεωρώ δίκαιο και για τη Γερμανία και για την Ελλάδα να επιστρέψει η πρώτη όσα οφείλει στη δεύτερη.

Και προσέξτε κάτι. Δεν θα με ακούσετε ποτέ να μιλάω για ΕΚΔΙΚΗΣΗ.

Εμείς, που χάσαμε αγαπημένους ανθρώπους, δεν νιώθουμε μίσος για τον γερμανικό λαό και δεν επιζητούμε εκδίκηση.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να το κάνουμε.

Όσοι βγήκαμε ζωντανοί από τον πόλεμο, είχαμε χρέος να ζήσουμε και για λογαριασμό των νεκρών μας. Να αγαπήσουμε για κείνους, να χορέψουμε για κείνους, να κολυμπήσουμε στη θάλασσα για κείνους.

Μάθαμε, έτσι, να εκτιμάμε και να αγαπάμε τη ζωή.

Και το μίσος σε εμποδίζει να αγαπήσεις τη ζωή.

Στα χρόνια μετά τον πόλεμο, γνώρισα πολλούς Γερμανούς. Χαίρομαι βαθιά όποτε μου δίνεται η ευκαιρία να τους συναντήσω και οι συζητήσεις μαζί τους είναι πάντα καλή τροφή για σκέψη. Όλοι αυτοί, αφού άκουσαν με προσοχή τα επιχειρήματά μου, συμφώνησαν για το δίκαιο των αιτημάτων της Ελλάδας.

Έτσι, στάθηκαν επανειλημμένα στο πλευρό μου, βοηθώντας με να επικοινωνήσω με τον γερμανικό λαό. Αλλά δεν αισθάνομαι ευγνωμοσύνη για τη στάση τους. Αισθάνομαι φιλία για τους ίδιους. Κι αυτό είναι πολύ πιο πολύτιμο, πολύ πιο ακατάλυτο, πολύ πιο ανθρώπινο, πολύ πιο ισότιμο.

Κάθε σπιθαμή ευρωπαϊκού εδάφους είναι ποτισμένη με αίμα. Πληρώσαμε πολύ ακριβά τις θεωρίες των ανωτέρων φυλών και των εθνικών κρατών. Χρειαζόμαστε μια Ευρώπη της ειρήνης, της αλληλεγγύης, της ισότητας και της αλληλοκατανόησης. Και η αναγνώριση των όσων η Γερμανία οφείλει στην Ελλάδα εξυπηρετεί απολύτως αυτήν την Ευρώπη.

Αυτή η Ευρώπη, άλλωστε, θα άρεσε και στον Σίλλερ και στον Γκαίτε και στον Μπρεχτ".

kinisienergoipolites

Tagesspiegel : «Υπεραισιόδοξες» οι εκτιμήσεις του Σαμαρά

samaras

Προειδοποιεί τίτλος άρθρου του Γκερντ Χέλερ στην Badische Zeitung, που δημοσιεύεται και στην Tagesspiegel του Βερολίνου.

Ο αρθρογράφος παρατηρεί ότι η Ελλάδα είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν οι αντιλήψεις στο πεδίο ευρωπαϊκής κρίσης χρέους και επισημαίνει: «Ένα χρόνο πριν πολλοί μιλούσαν ακόμη για πολιτικό χάος και κρατική χρεοκοπία.

Τώρα το ΔΝΤ επαίνεσε τις εξαιρετικές προόδους της κυβέρνησης για την δημοσιονομική εξυγίανση, ο οίκος αξιολόγησης Fitch αναβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της χώρας και τα ασφάλιστρα κινδύνου των ελληνικών ομολόγων έπεσαν στο πιο χαμηλό επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2010».

Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο γερμανός σχολιαστής, η προσδοκία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά ότι η Ελλάδα θα μπορούσε να επιστρέψει στις αγορές ακόμη και εντός του 2014, είναι υπεραισιόδοξη και δεν βρίσκει σύμφωνους τους περισσότερους αναλυτές.

Οι καλές ειδήσεις από την Αθήνα δεν μπορούν να κρύψουν ότι «το μεγάλο πρόβλημα παραμένει άλυτο. Αυτό που ξεκίνησε ως κρίση χρέους είναι σήμερα περισσότερο παρά ποτέ μία κρίση χρέους.

Παρά τις περικοπές, το κούρεμα και την επαναγορά ομολόγων, το βουνό του χρέους δεν μίκρυνε τα τρία προηγούμενα χρόνια, αλλά έγινε μεγαλύτερο».

Κατά το γερμανό αρθογράφο, για να επιτευχθεί ο «φιλόδοξος στόχος» μείωσης του χρέους, χρειάζεται επιμονή στη δημοσιονομική πειθαρχία, περιορισμός του νέου δανεισμού, αποφασιστικότερη καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και εντατικοποίηση της πολιτικής των ιδιωτικοποιήσεων».

prionokordela

Τι «απειλεί» τους οδηγούς Ι.Χ. εκτός από τον Κ.Ο.Κ.

odigos skitso

Αυξημένες αρμοδιότητες έχουν πλέον οι αστυνομικοί οι οποίοι κάνουν περιπολίες. Εκτός από τα συνηθισμένα (αλκοτέστ, άδεια κυκλοφορίας, δίπλωμα κλπ) είναι πλέον επιφορτισμένοι να ελέγχουν αν χρωστάμε στο δημόσιο, αν έχουμε πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας ή την ασφάλεια του οχήματός μας.

Οi υπηρεσίες του υπουργείου Δημοσίας Τάξης, έχουν συνδεθεί πλέον με το Taxisκάτι που σημαίνει ότι οι αστυνομικοί που κάνουν τυπικούς ελέγχους στα αυτοκίνητα, έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν αν ο συγκεκριμένος ΑΦΜ (ο οποίος αναγράφεται πλέον και στα διπλώματα οδήγησης τα οποία έχουν σχήμα πιστωτικής κάρτας) είναι φορτωμένος με ληξιπρόθεσμα χρέη.

Μάλιστα, σε πολλά περιπολικά έχουν ήδη εγκατασταθεί ηλεκτρονικοί υπολογιστές προκειμένου ο έλεγχος να γίνεται ακόμη γρηγορότερα και όχι μέσω του κέντρου της Αστυνομίας. Ειδικά αν χρωστάει πολλά, ο οδηγός που θα σταματήσει για τον τυπικό έλεγχο μπορεί να καταλήξει στο αυτόφωρο καθώς αυτό προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία για τους οφειλέτες του δημοσίου. Προσοχή λοιπόν ειδικά με τις βόλτες του Σαββατοκύριακου καθώς θα περάσετε δύο νύχτες μέσα για να παραστείτε ενώπιον του εισαγγελέα την Δευτέρα το πρωί.

1.Τέλη κυκλοφορίας:

Οι αστυνομικοί έχουν από φέτος αρμοδιότητα να ελέγχουν και αν έχουν πληρωθεί τα τέλη κυκλοφορίας. Καλό είναι λοιπόν να έχετε στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου το ένα από τα δύο αντίγραφα πληρωμής που σας έδωσε η τράπεζα για να μην ταλαιπωρηθείτε σε περίπτωση που σας σταματήσει κάποιος. Αν δεν έχετε πληρώσει, κινδυνεύετε με αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων ενώ τα έγγραφα θα σας επιστραφούν μόνο αν πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας και το πρόστιμο που είναι το ισόποσο των τελών.

2.Ασφάλιστρα αυτοκινήτου:

Το υπουργείο Οικονομικών, θέλοντας να περιορίσει το φαινόμενο των εκατοντάδων χιλιάδων ανασφάλιστων αυτοκινήτων, ανέθεσε –δια νόμου- στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών την αρμοδιότητα των ηλεκτρονικών διασταυρώσεων με στόχο τον εντοπισμό ανασφάλιστων αυτοκινήτων. Αν από τις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις παραβάτες (και θεωρείται δεδομένο ότι θα εντοπιστούν δεδομένου ότι τα ανασφάλιστα εκτιμώνται σε τουλάχιστον ένα εκατομμύριο), η ΓΓΠΣ, αποστέλλει ειδοποιητήριο στον κάτοχο του αυτοκινήτου με το οποίο τον καλεί εντός οκτώ ημερών να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις. Μετά την παραλαβή της επιστολής, ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, εφόσον φυσικά θελήσει να συμμορφωθεί και να ασφαλίσει το όχημά του, θα πρέπει να επιδείξει στην ασφαλιστική εταιρεία το ειδοποιητήριο της ΓΓΣ και να προσκομίσει και ένα παράβολο υπέρ του ελληνικού δημοσίου ύψους 250 ευρώ. Δηλαδή, ούτως ή άλλως θα πρέπει να πληρώσει τα ασφάλιστρα (σ.σ υπολογίστε τουλάχιστον 600 ευρώ τον χρόνο για ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού) αλλά και ένα «καπέλο» 250 ευρώ υπέρ του δημοσίου. Αν ο ιδιοκτήτης δεν ανταποκριθεί εντός των οκτώ ημερών, τότε η ΓΓΠΣ οφείλει να στέλνει στοιχεία και ονοματεπώνυμα στην αστυνομία. Η χρήση ανασφάλιστου αυτοκινήτου (είτε από τον οδηγό, είτε από τον ιδιοκτήτη) συνεπάγεται και ποινές φυλάκισης οι οποίες φτάνουν στους 12 μήνες. Και δεν είναι μόνο της φυλακής τα σίδερα… (σ.σ που δεν καταλήγει βέβαια κανένας εκεί διότι όλες αυτές οι ποινές εξαγοράζονται). Αν οδηγός εντοπιστεί από αστυνομικό να κυκλοφορεί με ανασφάλιστο όχημα, θα τιμωρείται:
-Με αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας για10 ημέρες. Αν το ανασφάλιστο όχημα εντοπιστεί ύστερα από ατύχημα, η άδεια κυκλοφορίας αφαιρείται για δύο χρόνια ενώ σε περίπτωση υποτροπής, για τρία χρόνια
-Με επιπλέον χρηματικό πρόστιμο 500 ευρώ

3. Εγγραφα

Ξέχασες στο σπίτι την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας; Ας λένε ότι έφτιαξαν ηλεκτρονικό σύστημα και μπορούν να ελέγξουν ποιος πλήρωσε και ποιος όχι. Αν σε σταματήσει για έλεγχο ο τροχονόμος, θα σου επιβάλλει πρόστιμο. Αυτό προβλέπει νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Ανάπτυξης πρόσφατα. Και δεν είναι μόνο η απόδειξη των τελών κυκλοφορίας. Για κάθε έγγραφο από τα παρακάτω που δεν θα έχουμε μαζί μας όταν οδηγούμε, θα πληρώνουμε 20 ευρώ:

Ο οδηγός οδικού οχήματος υποχρεούται, όταν οδηγεί, να φέρει:

-τη νόμιμη άδεια οδήγησης,
-την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος,
-το αποδεικτικό ασφάλισης,
-την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας και κατά περίπτωση
-την ειδική άδεια οδήγησης οδηγού Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου,
-το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.),
-το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης Οδηγού Οχημάτων Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR) και τα λοιπά έγγραφα που απαιτεί η Συμφωνία ADR του ν.1741/1987 (Α΄225) όπως ισχύει,
-το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου,
-την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων,
- τη βεβαίωση καλής λειτουργίας ταχογράφου,
-τη βεβαίωση περιοριστή ταχύτητας και το σχετικό αυτοκόλλητο σήμα, καθώς και οποιαδήποτε άλλο έγγραφο, βεβαίωση, ή πιστοποιητικό απαιτείται ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος από τις ειδικές διατάξεις...

trelokounel